Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2003, 17:51
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Als ik fiets krijg ik vaak een beetje een loopneus, als het koud is (het hoeft niet eens te vriezen) dan moet ik eigenlijk gewoon onder het fietsen mn neus snuiten (kan niet altijd) want het loopt er dan soms gewoon uit.
Ook als ik iets actiefs doe als sporten dan loopt mn neus een klein beetje.
Ik heb dit al heel lang.

Iemand enig idee hoe dit kan komen? Meer mensen die hier last van hebben?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:54
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Oja, ik heb het soms ook als ik niets actiefs doe en niet verkouden ben...niet echt loopneus zoals bij verkoudheid, maar toch dat je ff je neus moet snuiten.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 18:00
YPrue
YPrue is offline
Ja, dat heb ik ook weleens. Bijvoorbeeld als ik een tijdje in de kou heb gelopen of gefietst. Dan is het best wel irritant als je geen zakdoekjes bij je hebt...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 19:05
Verwijderd
Hier nog eentje! Ik krijg ook altijd het idee dat ik een loopneus heb (is vaak niet zo, maar moet vaak wel m'n neus snuiten) Ik heb het alleen bij fietsen, niet als iets anders 'actiefs' doe als sporten. Geen idee hoe het komt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 19:21
Verwijderd
Ik krijg het ook vaak... als ik bv iets scherps eet, of iets warms.. en ook wanneer ik fiets in de kou... maar ook wanneer ik gewoon buiten zit in de kou... 't Vervelende is dat ik zakdoekjes altijd vergeet mee te nemen, en dus de heletijd loop te snuifen Mja, zodra ik dan bv op school ben, ga ik m'n neus snuiten natuurlijk... Maar 't is echt vervelend...

Volgens mij komt het omdat je ogen meer vocht gaan produceren om vochtig te blijven, het overtollige vocht wordt naar je neus afgevoerd en mja, dan krijg je een loopneus. Vaak is het ook vrij waterig, toch? Hmm, kan je volgens mij weinig aan doen, alleen je neus snuiten dus...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten