Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bij blond haar , blauwe ogen: grijs, zacht bruin, licht paars, roze, framboos.
blond haar en bruine ogen: licht paars, oranje, zalm roze, kaki trends: veel mascara dus bij blond haar mag ook zwarte mascara, veel glans oogschaduw, veel lipgloss. als je je ogen fel maakt doe dan de rest licht en andersom de oogschaduw mag je dit jaar ook flink zien, felle kleuren zijn hot en alles moet met veel glans |
![]() |
|
![]() |
op www.bootsbeauty.nl geven ze een kleurenanalyse, je moet dat haarkleur, oogkleur, huidskleur enzo invullen en dan krijg je advies over je make-up
www.covergirl.com is ook zo'n soort site, wel in het engels, maar met extra's als make-up tips (avondmake-up, overdag make-up)en je kan iemand opmaken
||
Citaat:
![]()
|
Ik kwam toevallig een site tegen (toen ik aan het zoeken was naar mogelijkheden om je haar op te steken), er staat geloof ik wel wat op.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/makemeover/ |
![]() |
||
Citaat:
Btw ik hou zelf altijd van een natuurlijke make-up (als ik uitga iets zwaarder aangezette ogen en lippen) dus gebruik heel veel aardetinten. Sommige mensen denken dus echt dat ik geen make-up op heb, hahaha hebben ze me dus echt nooit zonder gezien ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vraagstellers! Nummer vier. Verwijderd | 500 | 13-05-2010 15:29 | |
Lifestyle |
Goth(ic)s gezocht voor onderzoek! Amisha | 4 | 21-03-2008 17:42 | |
Lifestyle |
welke make-up? mellie0201 | 35 | 29-03-2006 00:03 | |
Lifestyle |