Advertentie | |
|
![]() |
||
hahaha nu snap ik er echt geen pepernoot meer van.
Citaat:
|
![]() |
Okee, ik ben ook een beetje te dubbelzinnig. Sorry mensen
![]() Makkelijker samengevat: sinds het uit is met mijn vriendin waar ik ontzettend verkikkerd op ben geweest, probeer ik misschien teveel naar iemand te zoeken als haar. En natuurlijk is dit niet de manier. Iedereen is uniek, er loopt geen kopie van haar rond. Maar voor dat ik begin te denken dat ik een beetje gestoord raak, is er iemand die dit ook zo heeft meegemaakt? Je vergelijkt iemand (on)bewust met iemand die je leven op zijn kop heeft gezet? En hoe meer diegene er niet op lijkt des te meer erger je je aan hem of haar... |
![]() |
|
![]() |
Okee, een voorbeeldje:
ik heb een optreden gehad met mijn band. ik ben kapot. ik wil dat lekkere gekoelde flesje bier openmaken dat in de koelkast backstage staat. Dan komt er een meisje ongevraagd binnen die me vragen begint te stellen (ik ken dr niet) waar ik woon en of ik een hele rits mensen uit mijn woonplaats ken. Nee ik ken ze niet, maar ze begint over dat ze mijn gitaren mooi vindt en dat het haar ook cool lijkt om in een band te spelen, terwijl ze al met haar tong in mijn oorlel hangt. Kijk, daar knap ik nou op af. Zij valt niet op mij als persoon maar als de "gitarist van" blijkbaar, dat is een voorbeeld ervan. Ook schatte ik dr een jaar of 15, vrij jong. |
![]() |
|
Hm... ik vat 'm eindelijk, maar volgens mij ben jij nog niet helemaal over je laatste relatie heen. Ik zou zeggen 'sluit nou eerst dat andere hoofdstuk af voor je aan de volgende begint', maar je bent nu geloof ik op zoek naar lotgenoten en niet naar goedbedoelde adviezen.
|
![]() |
Inderdaad. Nu wil ik het geen "lotgenoten" gaan noemen, maar ben ik beniewd of dit heel raar is. En tsja, waar trek je de grens van "je bent over iemand heen" of niet? Dat je je niet meer loopt te bezatten in de kroeg of dat je per ongeluk die foto met z'n 2en erop tegenkomt, en er nog ffies aan terugdenkt? Moeilijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En je voorbeeld.. tsja.. dat is toch maar een incident, of misschien komt zoiets bij jou wel vaker voor.. nou ja goed. Maar je komt buiten je optredens toch ook wel meisjes tegen neem ik aan, die weten dan niet meteen dat je in een bandje speelt, dus dat is niet de reden dat ze met je praten.
Trouwens, waarom zou een meisje wat met je willen omdat je in een bandje speelt? Ik kan me voorstellen dat zoiets gebeurt als je heel erg bekend bent, maar anders zal dat heus niet de reden zijn. Ze vond je waarschijnlijk gewoon leuk en bovendien had ze dezelfde interesses. En ja, ze was alleen wat te opdringerig en te jong. ![]() Maar nu geef je een voorbeeld van een meisje die wel van gitaren houdt ipv van een trance-meisje (zoals jij die noemt). ![]() Dus je komt op zich wel meisjes met dezelfde interesses tegen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Sommige mensen kicken op het feit dat ze iets hebben of doen wat anderen niet hebben of doen. Een vette porsche, een topcrimineel (mabel
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik echt van iemand hou in een relatie, dan is dat echt niet ineens over omdat het uit is. Anders was het ook niet echt "houden van". Ik heb het gevoel dat ik nog steeds met de jongens van wie ik in een relatie gehouden heb door zou kunnen gaan als ze me niet gedumpt/bedrogen hadden. Dus stel ik zou morgenochtend naast zo'n ex wakker worden en er was nooit iets ergs gebeurd, dan zou ik qua gevoel dus gewoon weer met hem doorgaan. Terwijl je dat niet zou kunnen als je nooit van diegene gehouden had.. ik leg het waarschijnlijk vaag uit, maarjah. Maar dat betekent niet dat ik niet over m'n exen heen ben. Ik denk echt niet meer iedere dag aan hen. Nog niet eens iedere week. Maar bij bepaalde muziek, of bepaalde situaties zal ik er weer aan terugdenken. Als ik ze ergens tegenkom zal ik weer vanalles voelen, helemaal rood worden enz. (Komt ook omdat ik ze nadat het uitging nooit meer echt gesproken heb). |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ow ow ow ow ow
1) je komt de verkeerde meide tegen 2) je kijkt meer misschien naar de negatieve kanten van meiden dan de positieve kanten. 3) je vergelijkt meiden met je ex, waardoor de meeste meiden dus tegen vallen 4) je geeft de moed te snel op, je kijkt niet verder dan je neus lang is. hmz zo'n beetje kan je geval zijn... ![]() Dus... stel je niet zo aan, en zeur niet zo. Je bekijkt meiden te negatief gewoon, er zijn genoeg leuke ( zonder breezer in hun hand houdende/niet rokende/ niet hersenloze) meiden ![]() hartelijke groeten, Shitonya |
![]() |
|
Jups t valt mij ook ontzettend op. Niet dat ik op zoek ben want ik heb een leuke vriend maar in mijn vaste stamkroeg kom ik bijvoorbeeld al niet meer. T lijkt wel of alles wordt overgenomen door de zogenaamde breezersletten en hun vriendjes (btje overdreven natuurlijk) De kroegen waar wel " mensen van niveau" komen zijn onderbezet.
Ach nu heb ik t alleen over de kroegen, maar ook in het dagelijks leven erger ik me aan ze. Klinkt misschien stom " ergeren" maar toch is het zo. Meiden en jongens die volgens een bepaalde stijl leven waarvan ik me afvraag of ze het er zelf wel mee eens zijn. Niet alleen de hun stijl maar ook de intelligentie lijkt er van achteruit te gaan. Ach dit zijn gewoon mijn kleine dagelijkse ergenisjes maar tis niet zo dat dit nog de enige mensen zijn die er bestaan. Misschien wordt t eens tijd voor jou om andere plaatsen te gaan bezoeken, waar je wel mensen van jouw niveau vindt. |
![]() |
|
Ik snap niet helemaal waarom jullie je er zo aan ergeren...Het valt mij ook op, maar meestal kom ik niet verder dan dat soort types heel hard uit te lachen (al dan niet in hun gezicht)
Vooral die hele agressieve zijn leuk (type ''ik ga je slaan, want je gezicht staat me niet aan'')...Ik heb echt enorme lol bij het uitgaan ![]() Je moet je er niet zo druk om maken, er zijn nog zat leuke meisjes, het probleem is alleen dat negatieve dingen vaak meer opvallen dan positieve....
|
Nou, ik meld me dan maar als eerste die zich herkent in jou
![]() Al moet ik zeggen dat ik me niet erger aan dat soort mensen waar jij het over hebt. Dat komt gewoon omdat ik een heel open mens ben en iedereen eigenlijk wel aardig vind. Maar ik snap wel volledig wat je bedoeld. Vroeger (1 jaar terug ofzo) vond ik vrij snel al meisjes leuk. Als ze er een beetje leuk uit zien en niet al te verlegen waren dan was het al snel goed. Maar nu val ik nog maar op zo weinig meisjes. Misschien doe ik ook wel onbewust meisjes verglijken met mijn "beste vriendin". Ik moet zeggen dat ik er niet echt problemen mee heb dat ik niet zo snel iemand meer leuk vind. Soms duurt het een tijdje, maar zo nu en dan kom ik heus wel weer iemand tegen waarvan ik zeg, jah, das nou een leuke meid. Ik zoek nu vaak toch iets speciaals. Mensen die anders zijn, dan andere. Zo is er een vriendin die zich onwijs inzet voor de maatschapij door veel vrijwillgers werk te doen. Ze gaat nooit echt veel uit, maar is wel super sociaal en had hele leuke vrienden. En zij kwam altijd met van die aparte dingen aanzetten. Of ik bijvoorbeeld mee wilde gaan naar de wereld kampienschappen kussenvechten. ![]() En zo ken ik ook echt een super mooi meisje. die kleed zich ook altijd best wel sexy weet je wel, dus als je die ziet denk je eigenlijk dat dat ook weer zo'n breezersletje is. Maar ondertussen is het een super intilligent meisje die ik vaak zelfs doordeweeks nog s'nachts op msn zie omdat ze dan nog met allerlei dingen bezig is. Ze weet ook ontzettend veel over psyscholgie en dat soort dingen. Ze is ook wel weer speciaal omdat ze uit colombia geadopteerd is waar mijn zusjes ook vandaan komen. Naja, ik kan nog wel meer mensen beschrijven maar dat interesseert jou toch geen drol. Je weet wat ik bedoel. En dat is denk ik ook wat jij bedoelt. Jij valt nu ook niet echt meer op het eerste de beste meisje. Ze moet 'iets' hebben. ja ok...dat geldt voor iedereen natuurlijk die iemand zoekt maar ik denk dat ik wel begrijp dat jij bedoelt Mr.Gibson. Ik heb het ook zoals jij en je moet denk gewoon ook is naar wat andere plaatsten toe gaan. Zoek wat leuke hobby's. dan kom je vanzelf hele interessante mensen tegen. En anders loop je ooit nog vanzelf wel tegen dat hele speciale meisje aan in de supermarkt ofzo ![]()
|
Verwijderd
|
Deze wereld is nu eenmaal vergeven van onuitstaanbare en domme krengen. Daar doe je weinig aan. Ik kan je maar één advies geven: kom op de juiste plekken. De leukste meisjes kom je niet tegen in een discotheek of op een hockeyfeest, maar op de universiteit of in de bibliotheek.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je een meisje met diepgang zoekt wordt dan lid van een boekenclubje of van de jongerenafdeling van een politieke partij! ![]() |
![]() |
|
Ik ben de vrouw voor jou!
![]() Het is net als wat nare man zegt, de leukste meiden vind je heus niet in een discotheek. Helemaal niet degene die níet oppervlakkig zijn. Nee in zo'n plaatselijke alcoholtap krioelt het van de br33z4hsletjes. Kwestie van 'goed zoeken' en gij zult vinden! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mensen, bedankt voor jullie reacties. Ik las dat sommigen zich inderdaad ook een beetje irriteren aan het oppervlakkige, anderen vinden het teveel gemierenneuk. Ik ben blij dat ik nu weet hoe een aantal hier tegenaankijkt. (ben ik toch niet para aan het worden
![]() Oja en @ nare man: type felle hockeytante en koorkippen, das weer het andere uiterste, haha. Maargoed, een bReEzAh-slet en een koopkip kunnen uiteindelijk beide hele leuke meiden zijn. Soms gebeurt het. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Psychologie |
Ben ik beland in een Depressie ? somebody... | 8 | 21-06-2013 22:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Ben ik depressief? Bertram | 19 | 15-03-2004 13:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] wat ben ik toch slecht in titels verzinnen :) zozze | 8 | 14-03-2003 17:21 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |