Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2003, 19:33
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik kan de laatste tijd weer supergoed met mn exvriendje overweg.. (ik vind hem nog steeds leuk, en dat weet hij, maar dat maakt ons niet uit; we zijn gewoon goeie vriendjes)
In het begin was hij vooral bang dat hij me zou kwetsen (omdat hij er dus een paar weken geleden achterkwam dat ik hem nog leuk vind) maar nu lijkt dat heel erg te zijn verminderd. Uit zichzelf vraagt hij allerlei leuke dingen om te doen, en hij belt vrij regelmatig
Nou had ik m vandaag meegevraagd om morgen naar American Pie 3 te gaan. Hij zei dat hij graag wilde, maar niet wist of hij morgenavond door een vriend van hem naar Bloemendaal zou worden gebracht. (Hij zit namelijk in Bloemendaal op kamers) Als de vriend in kwestie hem niet brengt, moet hij maandagochtend dus met de trein :\

Hoe maak ik hem nou duidelijk dat we gewoon maar even naar de film moeten gaan, en hij dus maar lekker met de trein naar Bloemendaal gaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2003, 19:34
Sangria
Sangria is offline
Door het te zeggen? Sorry, maar ik begrijp het probleem eigk niet echt extra uitleg?
Oud 25-10-2003, 19:40
telluriet
telluriet is offline
Zeg gewoon 'Kom!' en als hij gehoorzaam is, zegt 'ie 'Woef!' en dan staat 'ie zo bij je op de stoep
Oud 25-10-2003, 19:58
Liss
Liss is offline
Vertel hem dat je het heel erg leuk zou vinden als hij morgen gewoon met je mee gaat naar de bios.
Als die dat voor je over heeft gaat hij wel een keertje met de trein naar Bloemendaal..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 20:05
Unexplained
Unexplained is offline
Vertel hem dat je hem graag bij jou thuis ontvangt daarna, en dat je ouders niet thuis zijn. Gegarandeerd dat hij mee gaat!
Oud 29-10-2003, 19:41
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Gewoon zeggen dat hij mee moet gaan! Anders samen een oplossing voor het probleem zoeken..
Succes ermee iig, hoop dat jullie nog iets krijgen...
Is het niet af en toe heel verwarrend bij jullie dan?!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:47
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Of hij geeft je *valse* hoop... Of hij wilt echt gewoon vrienden met je blijven.. Maar iemand commanderen kan niet.. Zelfs niet als je een relatie hebt.. Een mens blijft een mens.. En koppig kunnen ze zijn .. Als hij niet komt en of zijn best er niet voor doet om te komen.. Kan je het hem dat niet kwalijk nemen.. Als hij zijn best niet doet kan dat wel een teken zijn dat hij je probeert te ontwijken?!

Gr,
DaLoverBoy
Oud 29-10-2003, 22:26
Jules
Jules is offline
Hoe ist nou afgelopen Lou?
Oud 29-10-2003, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 29-10-2003 @ 23:26:
Hoe ist nou afgelopen Lou?
ja, hebben jullie nou een wilde nacht gesekst?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:40
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Zeg dat je hem anders alweer veel te snel moet missen. en dat je nou eenmaal graag bij hem bent...
Oud 30-10-2003, 20:43
Thomas
Thomas is offline
Wanneer leert men dat de directe manier bijna altijd de juist is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten