Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een detective is wel een goed voorbeeld, krijg je een beetje een idee:
Plot: idd een samenvatting; vertel globaal wat er gebeurt in het boek. (Dus bij een detective: 'Mien ontdekt dat haar vader geen ongeluk heeft gehad, maar is vermoord. Ze gaat op onderzoek uit. etc etc') Climax: het wordt op een gegeven moment alleen nog maar spannender; je kan het boek niet meer wegleggen. (Bijvoorbeeld bij die detective: 'Mien wordt plotseling gevangen genomen en de moordenaar van hoor vader staat voor haar... ze wordt bijna vermoord... bijna...' etc). Ontknoping: Waarom zat het zo? ( Bijvoorbeeld:'Mien wordt gered door de politie en de moordenaar van haar vader wordt gearresteerd. Hij bleek haar vader vermoord te hebben voor zijn geld. ' ) |
![]() |
|
![]() |
Ok thanks!
Maar het is me nog niet duidelijk, ik had dit nl. al, een kort samenvattingje, dit gebeurt er zo eindigt het. Ik heb het vandaag aan mijn lerares Nederlands gevraagd die zei: De onderliggende gedachte. Dus.. dan lijkt het me bij dit boek, Harry Potter is een suffe jongen en wordt een held. Maar ik dacht dat dat het thema was..?! WAAH Als iemand nog een supertip weet? Anders vraag ik het wel nog een keer aan haar. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Hoe plot je x=a in TI 84 of TI83 ? liner | 10 | 04-12-2004 15:33 | |
(wi) 3 formules plotten met TI-83.. plz HELP Yummie | 5 | 24-11-2004 21:43 | |
Games |
Black & White - werkt plots niet meer Verwijderd | 18 | 17-05-2004 10:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Mieredier dat plots vliegen kon Dreamerfly | 8 | 17-11-2003 18:06 | |
Software & Hardware |
Pc maakt plots meer lawaai Squid | 24 | 06-08-2003 10:22 | |
afgeleide functie plotten??????????????????? surfffffffffff | 5 | 12-06-2003 20:54 |