En dat dan nog in 1 week...
Ach we doen het dan toch maar denk ik dan, en normaal heb ik ok geen probleem met leren gaat altijd goed maar nu heb ik toch wel een probleem...
Aan het eind van deze week (vrijdag) heb ik een mega examen.
Ik doe toerisme en ik moet alle landen en hoofdsteden van de wereld kennen, das niet zo erg,
Daarbij moet ik van Spanje, Frankrijk, en Turkije, alle stadjes kennen, alle mooie torentjes etcetera..... van die mini moeilijke dingen.
Dan nog alle airporten van de wereld.
Ik weet ik had er eerder aan moeten beginnen, maar zoals meerdere in mijn klas, durfde ik er gewoon niet aan te beginnen...
Nu beginnen... en hard werken. Maar vergeet niet 's nachts goed te slapen, anders verwerk je de stof niet fatsoenlijk. Werk telkens 1 uur en neem dan 5 minuten pauze, zo de hele dag door, dan kom je er wel.
Enne, in het vervolg eerder beginnen; als je dan niet durft te beginnen, mja, dan bedenk je je maar de de stap 10x zo groot is wanneer je de dag van te voren begint.
Overigens is 23 examen in 1 een week niet abnormaal, zoiets noemen we een examenweek of toetsweek.
Ach als ze allemaal maar 5 minuten duren is er toch niks aan de hand, of dat he gewoon 23 vragen zijn...ik kan er niet wijs uit worden wat 1 zo'n tentamen van je precies inhoudt, als je dat nou ff erbij meldt
je KAN ook gewoon gedurende het kwartaal leren zodat je nu niet zoveel meer te doen hebt. Dus wel een beetje eigen schuld.. en als het echt teveel is gewoon de helft leren en de rest herkansen zoals iemand al zei.