Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zijn hier niet al topics over geweest op D&A??
|
Nope, geen onzin. Ik heb het ook een keer gezien. Ik werk in een concertzaal (patronaat) en toen we een avond geen fuck te doen hadden hebben we een hele zooi shit door elkaar gegooid, waaronder baileys en een aantal frisdranken. De stukken rubber dreven er naderhand in
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
For fucks sake, waarom geloven mensen dit nog? Je gelooft toch ook allang niet meer dat je van tongzoenen zwanger raakt?
Ga gewoon een keer in de wachtkamer van de huisarts zitten, met een fles Baileys en een blikje 7-Up en giet het naar binnen. Kun je zelf meteen de proef op de som nemen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoe dom ben je als je zoiets gelooft ik heb dit al zovaak gedaan en kijk!! ik post dus ik ben
|
t veroorzaakt wat vlokken, maar niet zo dat het schadelijk is voor je.
Overigens is amarula lekkerder. ![]() www.amarula.co.za ![]()
||
Citaat:
![]() Een tijdje nadat ik die zooi gemixt had, had ik per ongeluk baileys en red bull gedronken ![]()
|
Verwijderd
|
Zonde van de baileys: al di emensen die testjes doen... echt in je maag heeft dat geen kans tot verklonteren etc. bovendien is je maagzuur vrij aggressief dus lol dit verhaal is echt dikke onzin (Ik heb er ook wel eens over horen praten trouwens) En natuurlijk gaat een drankje op de duur op drogen als je het gewoon in een glas laat staan...
Gewoon dikke onzin ![]() |
![]() |
|
Dood kan je overal aan gaan...
Er zit eiwit in Baileys, dit denatureert ( = slaat naar = verandert in vlokken) als je dr bijvoorbeeld tonix bij doet...volges mij gebeurt dit met elke frisdrank, maar weeknie zeker... Dat gedenatureerde eiwit is net als gestold eiwit (eiwit van een ei dan), maar heel dun en blubberig...kan geen kwaad. Baileys zelf doet meer kwaad dan dat gedenatureerde eiwit... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy #8 Verwijderd | 402 | 04-10-2011 19:59 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
Muziek |
Corinne Bailey Rae Cherry Springs | 10 | 13-08-2006 14:09 | |
Lichaam & Gezondheid |