Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2003, 15:48
JCL
JCL is offline
Hey allemaal,

Gisteren afgewezen door een heel erg leuks meisje. Ze vond me wel aardig en zo maar gewoon niet verliefd, je kent het vast wel .

Maar nu was mijn vraag, ze wou nog wel vrienden blijfen, maar hoe moet je dan tegen haar doen? Als ik gewoon mezelf ben dan zou ze er dan niet achter gaan zoeken dat ik nog steeds wat met haat wil ofzo... Ik wil ook heel graag vrienden met haar blijfen, want het is een heel aardig meisje......
Oud 30-10-2003, 15:50
Verwijderd
Ja, gewoon gewoon tegen haar doen, misschien met wat minder aanrakingen ofzo maar verder gewoon . Eventueel, als het te veel pijn doet om haar te zien, kun je afspreken om elkaar een maandje ofzo alleen nog door de telefoon te spreken tot je over haar heen bent, maar ik weet niet of je dat nodig vindt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 15:53
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ZIJ wil vrienden blijven en als JIJ gewoon jezelf blijft hoeft ze daar niets achter te zoeken. ZIJ weet immers al lang dat je haar leuk vindt, en ja, logisch dat je dan eigenlijk het liefst iets met haar zou willen zolang jij nog niet over haar heen bent en dat heeft ze dus maar te accepteren, en JIJ weet immers dat zij niets met je wilt, dus dat het ook geen zin heeft om verdere toenadering dan vriendschap te zoeken.
Tja. hoe je tegen haar moet doen? gewoon zoals je tegen vrienden doet, aangezien jullie vrienden zijn.

het is blijVen
Oud 30-10-2003, 16:44
pessimistje
pessimistje is offline
Vrienden blijven is depressief worden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:22
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 30-10-2003 @ 17:44:
Onzin. Je moet gewoon jezelf zijn en als je weet wat zij wil dan weet je waar je aan toe bent. Als jij dan geen problemen hebt dan moet je gewoon vrienden worden. Ze begrijpt heus wel dat jij nog verliefd bent en als ze vrienden wil zijn dan moet ze daar mee leren leven en dat weet ze. Maar wees ook duidelijk over wat jij vindt tegen haar.
Oud 30-10-2003, 17:41
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
JCL schreef op 30-10-2003 @ 16:48:
Hey allemaal,

Gisteren afgewezen door een heel erg leuks meisje. Ze vond me wel aardig en zo maar gewoon niet verliefd, je kent het vast wel .

Maar nu was mijn vraag, ze wou nog wel vrienden blijfen, maar hoe moet je dan tegen haar doen? Als ik gewoon mezelf ben dan zou ze er dan niet achter gaan zoeken dat ik nog steeds wat met haat wil ofzo... Ik wil ook heel graag vrienden met haar blijfen, want het is een heel aardig meisje......
gewoon vrienden met haar blijven jullie vriendschap vinden jullie allebei belangrijk als ik het zo hoor en voor zover ik zelf weet () blijf vrienden met haar anders verlies je haar alleen maar en dat wat je met haar hebt
suc6 JJ
Oud 30-10-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
JCL schreef op 30-10-2003 @ 16:48:
Hey allemaal,

Ik heb nu precies hetzelfde als jij. Ben vorige week afgewezen door een jongen waar ik al een hele tijd verliefd op was, maar met wie ik ook best goede vrienden was geworden. We hebben afgesproken dat we vrienden zouden blijven en tot nu toe (heb hem daarna alweer een paar keer gezien) gaat het heel erg goed. We doen eigenlijk niet anders tegen elkaar dan daarvoor en gelukkig ging hij er heel volwassen mee om. Natuurlijk heb ik er weleens moeite mee (vooral de eerste dag dat ik hem weer zag), maar verder gaan we gewoon heel gezellig met elkaar om en zitten we elkaar ook weer te plagen enzo.
Je moet dus gewoon proberen om te doen zoals je daarvoor deed. Als zij dat nou ook doet, is er niets aan de hand en kun je gewoon vrienden blijven. Je moet natuurlijk wel haar nee accepteren en geen valse hoop blijven koesteren, omdat je het jezelf dan onnodig extra moeilijk maakt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:45
b00
b00 is offline
gwoon vriende blijven! niets aan te doen
enne je moet altijd je zelf zijn!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:50
LilDushi
LilDushi is offline
Gewoon je zelf sijn jah en misschien dat later wel wat word..ik hoop het inieder geval voor je
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
LilDushi schreef op 30-10-2003 @ 18:50:
Gewoon je zelf sijn jah en misschien dat later wel wat word..ik hoop het inieder geval voor je
Nee, je moet niet blijven hopen dat het wat wordt. Je maakt het dan jezelf onnodig moeilijk en er zal dan ook een soort spanning tussen jullie blijven wat de vriendschap bemoeilijkt. Je hebt er denk ik meer aan als je gewoon weer normaal als vrienden met elkaar om kan gaan, dan dat er een soort spanning blijft en je vriendschap uiteindelijk kapot gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 18:03
ABrules
ABrules is offline
ligt eraan wat er voor aan af is gegaan...
als je al heel lang vrienden bent en als vrienden ook iets voor elkaar betekent dan is het misshien wel oké... gewoon jezelf zijn en ik denk dat je eerder op moet passen dat jij niet achter alles iets zoekt... in plaats van dat zij daar op gaat letten...
als je hiervoor geen vrienden was en haar gewoon een keertje mee uit hebt gevraagd of weet ik veel wat...
maar ja... dan denk k niet dat je er veel tijd aan moet verspillen...
Oud 30-10-2003, 18:13
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Afgewezen en nu?
Niet moeilijk naar de volgende..

On-topic: ik weet niet of ze het wel meent wat ze gezegd heeft.. Ik zeg het namelijk zelf ook wel es en negeer die mensen dan nou juist.. Zo van ja sjorry maar ik wil geen verkering met je, bent een leuk meisje etc, maar ik wil wel gewoon vrienden blijven.. Meestal komt daar niks van.. Sjorry wil je geen valse hoop geven.. Maar kijk hoe het loopt zou ik zeggen.. Mensen kunnen hier nu wel "weersverwachtingen" geven maar je weet dat de meeste daarvan redelijk mis zijn! Ik zou zeggen geef het een kans maar je zal zien zij trekt gewoon meer met d`r eigen vriendinnen om zegt alleen "hoi" tegen je als je voorbijloopt en bij jouw ook omgekeerd

Gr,
DaLoverBOy
Oud 30-10-2003, 18:23
Grooveline
Grooveline is offline
gewoon negeren.
Oud 30-10-2003, 18:27
JCL
JCL is offline
Citaat:
*steelo86* schreef op 30-10-2003 @ 18:41:
gewoon vrienden met haar blijven jullie vriendschap vinden jullie allebei belangrijk als ik het zo hoor en voor zover ik zelf weet () blijf vrienden met haar anders verlies je haar alleen maar en dat wat je met haar hebt
suc6 JJ
THX oelaf
Oud 30-10-2003, 18:32
Susanne
Susanne is offline
Ja gewoon zoals je ook met een andere vriendin van je om zou gaan. Maarja is opzich wel een beetje gelul want ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het ook daadwerkelijk allemaal goed is gegaan. Mrja, je kunt het altijd proberen natuurlijk.
Oud 30-10-2003, 18:37
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Susanne schreef op 30-10-2003 @ 19:32:
Ja gewoon zoals je ook met een andere vriendin van je om zou gaan. Maarja is opzich wel een beetje gelul want ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het ook daadwerkelijk allemaal goed is gegaan. Mrja, je kunt het altijd proberen natuurlijk.
Nou hier een jongen die het gelukt is. Ik ga nog steeds heel goed met haar om, ik kan alles bij haar kwijt en andersom.
En ik vermoed niet dat dit de enige keer is dat het gelukt is. Ik ben net ook afgewezen , maar ik heb haar later vandaag nog een half uur aan de lijn gehad en we hebben over vanalles gepraat.
Oud 30-10-2003, 18:43
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
JCL schreef op 30-10-2003 @ 19:27:
THX oelaf
stil jij joenjoen! meneer ollie (ofzoietz) voor jou
Oud 30-10-2003, 19:24
JCL
JCL is offline
Citaat:
*steelo86* schreef op 30-10-2003 @ 19:43:
stil jij joenjoen! meneer ollie (ofzoietz) voor jou
LOL

Nee ff on-topic: Het is op zich wel klote, maar ik denk wel dat ik vrienden met haar kan zijn. Ik heb ook nooit wat met haar gehad ofzo. Ik was alleen serieus verliefd op haar.
Oud 30-10-2003, 19:33
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
JCL schreef op 30-10-2003 @ 20:24:
LOL

Nee ff on-topic: Het is op zich wel klote, maar ik denk wel dat ik vrienden met haar kan zijn. Ik heb ook nooit wat met haar gehad ofzo. Ik was alleen serieus verliefd op haar.
srry, was ff off-topic ...
jah, k weet t, blijf gwoon vrienden met haar. suc6 he JJ!
Oud 30-10-2003, 20:59
Sade
Sade is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 30-10-2003 @ 17:44:
Uiteindelijk loopt dat inderdaad altijd slecht af. Hou de eer aan jezelf... en laat het los
Oud 31-10-2003, 11:58
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
GND86 schreef op 30-10-2003 @ 21:59:
Uiteindelijk loopt dat inderdaad altijd slecht af. Hou de eer aan jezelf... en laat het los
Nou ik ben al heel lang goed bevriend met haar en alles gaat nog steeds goed. Ik vraag me af wanneer ik steun van iemand krijg, want het kan echt of niet soms Alicia.
Zeker omdat er nog niks tussen jullie is geweest kan het heel goed.
Reageren

Regels voor berichten