Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() suc6 JJ
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet dus gewoon proberen om te doen zoals je daarvoor deed. Als zij dat nou ook doet, is er niets aan de hand en kun je gewoon vrienden blijven. Je moet natuurlijk wel haar nee accepteren en geen valse hoop blijven koesteren, omdat je het jezelf dan onnodig extra moeilijk maakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ligt eraan wat er voor aan af is gegaan...
als je al heel lang vrienden bent en als vrienden ook iets voor elkaar betekent dan is het misshien wel oké... gewoon jezelf zijn en ik denk dat je eerder op moet passen dat jij niet achter alles iets zoekt... in plaats van dat zij daar op gaat letten... als je hiervoor geen vrienden was en haar gewoon een keertje mee uit hebt gevraagd of weet ik veel wat... maar ja... dan denk k niet dat je er veel tijd aan moet verspillen...
|
Afgewezen en nu?
Niet moeilijk naar de volgende.. On-topic: ik weet niet of ze het wel meent wat ze gezegd heeft.. Ik zeg het namelijk zelf ook wel es en negeer die mensen dan nou juist.. Zo van ja sjorry maar ik wil geen verkering met je, bent een leuk meisje etc, maar ik wil wel gewoon vrienden blijven.. Meestal komt daar niks van.. Sjorry wil je geen valse hoop geven.. Maar kijk hoe het loopt zou ik zeggen.. Mensen kunnen hier nu wel "weersverwachtingen" geven maar je weet dat de meeste daarvan redelijk mis zijn! Ik zou zeggen geef het een kans maar je zal zien zij trekt gewoon meer met d`r eigen vriendinnen om zegt alleen "hoi" tegen je als je voorbijloopt en bij jouw ook omgekeerd ![]() Gr, DaLoverBOy
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja gewoon zoals je ook met een andere vriendin van je om zou gaan. Maarja is opzich wel een beetje gelul want ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het ook daadwerkelijk allemaal goed is gegaan. Mrja, je kunt het altijd proberen natuurlijk.
||
Citaat:
En ik vermoed niet dat dit de enige keer is dat het gelukt is. Ik ben net ook afgewezen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee ff on-topic: Het is op zich wel klote, maar ik denk wel dat ik vrienden met haar kan zijn. Ik heb ook nooit wat met haar gehad ofzo. Ik was alleen serieus verliefd op haar.
||
Citaat:
jah, k weet t, blijf gwoon vrienden met haar. suc6 he JJ!
||
Citaat:
Zeker omdat er nog niks tussen jullie is geweest kan het heel goed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
soort van afgewezen... alweer. vloertegel | 8 | 01-03-2014 22:38 | |
Liefde & Relatie |
twee dingen; afgewezen en op meisjes afstappen kevints | 10 | 15-02-2012 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Retro-liefde; mogelijk of niet? Blitzkrieg Bop | 26 | 15-04-2004 21:32 | |
Liefde & Relatie |
ik heb haar 2 keer afgewezen en nu vind ik haar leuk :S G.T.C. | 9 | 11-04-2003 14:48 |