Advertentie | |
|
![]() |
|
Leeftijd 18
Club VVOG Harderwijk Team Senioren 5 Positie Midmid 1. Je voorkeur om op te voetballen is B. Normaal Gras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? A. KleiZand 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? B. Zand 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1. DVS '33 (Ermelo) 2. VVOG (Harderwijk) 3. BeQuick (Zwolle)
|
Leeftijd 16
Club vv Dongen 1. Je voorkeur om op te voetballen is B. Normaal Gras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? B. Aarde 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? C. Aarde 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) Bijna alle verenigingen in de buurt, behalve DIA (zand) en enkele clubs uit Oosterhout en Tilburg, deze hebben een ku(ns)tgrasveld
Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 15:41. |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 19
Club: OZC. Team: 3e. Positie: Overal. 1. Je voorkeur om op te voetballen is C. Beide 2. Waar train je op? C. Beide 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? A. KleiZand 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? A. Klei 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen? 1. Audacia. 2. Willem 2. 3. Het Zand. |
![]() |
|
![]() |
17
GDA A3 Spits 1. Je voorkeur om op te voetballen is B. Normaal Gras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? B. Aarde 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? C. Aarde 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1. GDA (alleen veld 1 dan) 2. Vredenburch (Rijswijk) 3. Vaires (Frankrijk alleen hoofdveld)
|
13 jaar
ASC Waterwijk C6 Links/Rechts achter 1. Je voorkeur om op te voetballen is A. Kunstgras 2. Waar train je op? A. Kunstgras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? B. Aarde 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? C. Aarde 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1. Thuis 2. Muiden 3. AFC |
![]() |
|
Leeftijd 17
Club Sc Bemmel Team (geen meer, vorig jaar gestopt) Positie Linksback 1. Je voorkeur om op te voetballen is B. Normaal Gras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? A. KleiZand 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? A. Klei B. Zand 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1. Sc Bemmel 2. RKHVV (Huissen) 3. Beuningse Boys (Beuningen)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
16
rksv DAW schaijk A2 Rechtshalf 1. Je voorkeur om op te voetballen is B. Normaal Gras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? A. KleiZand 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? B. Zand 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1. HCVH heesch 2. achilles reek 3. DAW veld 2
|
Leeftijd 15
Club Soccerboys Team B3 Positie Aanvallend middenvelder 1. Je voorkeur om op te voetballen is B. Normaal Gras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? B. Aarde 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? C. Aarde 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1. Mijn eigenclub 2. Dwo 3. Arc
|
![]() |
|
![]() |
(Number9)
MartenZ Ketjing ^Dragon^ tinus11 Snowboarder TæknØboy Williams De Skaaf Zaagmanz (Number9) Over nog: Wawl en de Gexxte Dat zijn er al 12 ![]() Alleen iets te veel centrale middenvelders/mid-mid. Voor de rest wel een leuk elftalletje idd ![]()
|
![]() |
even voor de duidelijkheid: ik voetbal nu niet meer, maar dit is ingevuld zoals het vorig jaar was (voor de zomer).
Leeftijd 17 Club vv Omlandia Team eerst A2, na opheffing van A2 kwam ik in B2 Positie links op het middenveld (soms rechts, of soms in aanval) 1. Je voorkeur om op te voetballen is A. Kunstgras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 Ja ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? B. Aarde 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? B. Nee 6. Indien bij vraag 5 Ja ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? A. Klei B. Zand C. Aarde 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1. VV Omlandia (maar dan niet op trainingsveld) 2. CVVB 3. GVAV Rapiditas of Oosterparkers (=zelfde complex)
|
Leeftijd 19
Club Asser Boy's Team A1 Positie Linksback/Linkvoor/Rechtsvoor 1. Je voorkeur om op te voetballen is B. Normaal Gras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? B. Aarde 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? C. Aarde 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1. FC Assen (beste velden van Assen) 2. .... 3. .... (ik onthoud dat niet echt eigenlijk)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Leeftijd 17
Club vcl Team a2 Positie keepster 1. Je voorkeur om op te voetballen is B. Normaal Gras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? B. Aarde 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? C. Aarde 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1.eigen veld 2. hier in de buurt 3. [/B][/QUOTE] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als we een aantal tegenstanders kunnen vinden ben ik wel bereidt om naar weet ik veel waar een aantal matches te spelen met het forum ![]() Maar zijn de andere forummers dat ook?
|
Leeftijd: 14
Club : wvv Wageningen Team : C1 Positie : Laatste man 1. Je voorkeur om op te voetballen is B. Normaal Gras 2. Waar train je op? B. Normaal Gras 3. Merk je het verschil van ondergrond tijdens het voetballen? A. Ja 4. Indien bij vraag 3 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergrond voetbal je het liefst? B. Aarde 5. Heb je enig idee op wat voor ondergrond je voetbalt? A. Ja 6. Indien bij vraag 5 ‘Ja’ ingevuld; op welke ondergronden zijn dat volgens jou? C. Aarde 7. Bij welke verenigingen speel je het liefst omdat de velden je bevallen?(top3) 1. Siol (Cuijk) 2. Skv (Wageningen, dat ligt naast onze velden) 3. Bemmel |
![]() |
||
Citaat:
Ben ook nie echt een technisch begaafde speler... Meer de Paultje Bosvelt/Mark van Bommel (alleen zeik ik nie zoveel als von Bömmel) ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Te weinig uren + Vak profielwerkstuk Roflsaurus | 7 | 21-08-2016 13:55 | |
Psychologie |
Enquête profielwerkstuk over transgenders LotteEnJeroen | 2 | 25-12-2015 05:26 | |
Algemene schoolzaken |
Vraag profielwerkstuk N G | 15 | 11-04-2014 16:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Profielwerkstuk vraag! Sadri | 2 | 07-02-2009 21:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Profielwerkstuk over verlangen Oranje | 12 | 11-01-2006 22:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hulp bij inleiding profielwerkstuk over reclame vrouw-wezen | 6 | 16-10-2005 12:48 |