Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het kan voor mijn gevoel gewoon niet omdat je vanaf het moment dat je hem kent weet dat het niet hoort. Hij is vriend en neefje, en dat zal hij altijd blijven. Dat zit al zo lang in je hoofd, dat gaat er ook niet meer uit.
||
Citaat:
Kan je wel zeggen dat je het zal uitsluiten of niet zou doen als je toch verliefd wordt?
|
![]() |
onder familie versta ik mijn ouders, grootouders, tantes, ooms, neefjes en nichtjes en dus geen achterfamilie, alhoewel deze natuurlijk eigenlijk wel onder familie horen.
Met mijn ouders en grootouders....nah ja...ik denk dat weinig mensen daar echt behoefte aan hebben en mijn tantes, ooms, neefjes en nichtjes zijn niet aantrekkelijk genoeg ![]() Zou ik ECHT verliefd zijn op een familielid dan zou ik mij niets van wat dan ook aantrekken en het gewoon proberen, een relatie.
||
Citaat:
(stel dat je vrijgezel bent)
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb dat ook wel ingevuld ja, maar daarmee bedoel ik vooral familieleden die ik ook echt ken. Een heel stel van mijn neefjes bijvoorbeeld, die zie ik niet als mensen met wie ik een relatie zou kunnen beginnen; daarvoor voelt het gewoon te familair. Dat heb ik trouwens ook met andere mensen die ik al m'n hele leven ken en regelmatig zie; kinderen van vrienden van m'n ouders bijvoorbeeld.
Als ik iemand tegenkom die fantastisch leuk is en diegene blijkt later mijn achterneef te zijn, nouja, dat vind ik dan niet erg. |
![]() |
|
Ik heb toevallig een best wel leuke neef en hij maakt wel eens opmerkingen als: als je mn nichtje niet was geweest...
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik zou het ook niet doen, onder andere omdat het idd volgens de maatschappij niet hoort. En op dit punt ben ik het eens met de maatschappij
![]() Maar hierbij komt bij mij de vraag op hoe het zit met genen. Want ook al is het wat verdere familie, je loopt toch altijd een grotere kans om een kind met het syndroom van down te krijgen. Is het dan niet zo dat moeder natuur ervoor zorgt dat dat elkaar niet aantrekt? Want als je gaat kijken naar hoe de spreiding van genen loopt dan zie je dat er eerst heel veel variatie komt in DNA maar dat dat naar jaaaaren weer teruggaat lopen, als stamboom zou dat er dus uit zie als een zandloper. Blaaaat beetje te wetenschappelijk ![]() |
![]() |
|
Ik sluit het niet uit, maar ik denk niet dat ik iets met een familielid zou beginnen. Ik keur het niet af, maar ik heb gewoon voor zover ik weet geen familielid waar ik wat mee zou kunnen beginnen
![]() Bij nader inzien... ik heb wel een erg yummie achterneef ![]()
||
Citaat:
Tuurlijk zou ik het in mijn achterhoofd houden van die kinderen, maar ik ga er niet vanuit dat de relaties die ik komende jaren heb, meteen gaan uitlopen tot kinderen... Maar tegenwoordig kunnen ze echt meteen al zulk soort dingen uitsluiten of bevestigen...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik wil niets met een familielid..
Omdat ik een keer een (stief)opa had, en die deed dingen bij me wat ik niet wilde... En sindsdien vertrouw ik niet zo snel meer iemand (als jongen zijnde) inh mijn familie.. Maar als zoiets je overkomen is, denk je er toch wel anders over denk ik zo....
|
Verwijderd
|
Ik ben een poosje geleden een leuke jongen tegengekomen. Maar nu ben ik er van t weekend achter gekomen dat hij een achterneef is... Dat schrok me toch wel af. Bovendien gaan onze grootouders veel met elkaar om en lijkt het me niet prettig om dan een relatie met zo'n jongen te hebben, vanwege de moeilijkheden en commentaar wat ik denk te krijgen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
sloeg nergens op wat ik zei. ff ontopic: nee zou het denk ik nooit kunnen, soort instinct ofso. ik heb een neef die is jaar ouder dan mij, ik vind hem wel knap maar meer niet.
|
![]() |
echt n volle neef of nicht... dat niet.. maar n achterneef.. dat is niet echt familie meer voor mij.. misschien dat dan zou lukken, maar de enige die ik ken is vijftien jaar ouder en homo, dus daar heb ik verder niets aan.. maar tis n hartsikke leuke jongen.. dus onderandere omstandig heden zou het best mogelijk zijn...
![]()
|
Ik heb 2x met mijn neef gezoend, écht gezoend bedoel ik dan.
Meer is er niet gebeurd en gaat er ook niet gebeuren, het was puur voor die 2 keer. Ik heb er geen spijt van oid, zie hem ook totaal niet als mijn neef. Hij is een paar maanden ouder, woont zijn hele leven al aan de andere kant van het land, ik zie hem met een beetje mazzel 2x per jaar. Daarbij is hij ook nog best wel (heel) knap en aardig, dus ja.. Het gebeurde toen gewoon. Openbaring-openbaring ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Met mijn nicht mariekekoning | 36 | 28-08-2010 12:11 | |
Liefde & Relatie |
<3 Achterneef <3 ' Cynthia) | 11 | 07-05-2009 09:48 | |
Seksualiteit |
Seksueel misbruik / Fantasiën Abajo | 14 | 29-09-2006 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft relatie met zijn zus No Quiero | 129 | 21-07-2004 13:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Elementen van de onmogelijke liefde. Severus | 15 | 27-05-2004 21:10 |