Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2003, 09:02
Some
Some is offline
Wat ik me afvraag is: Hoelang nadat je verkering hebt wil je echt graag bij je vriend(in) zijn, en dan bedoel ik lekker knuffelen op de bank of op het bed en tegen elkaar aan liggen, beetje kusjes geven enz. (sex bedoel ik dan niet eens)
Natuurlijk wil je altijd bij elkaar zijn als je verliefd ben maar na hoeveel maanden of weken laat je elkaar wat meer los??? Want in het begin ben je altijd vaak plakkerig met elkaar zoals ik al zei "knuffelen, tegen elkaar aan liggen en omarmen" maar wanneer laat je dat wat meer los dat het minder wordt???

Is dat 'AL' na een maand of 3 maanden, langer??? Of ligt dat er maar net aan hoe verliefd je bent??

Zover ik me kan herinneren was het iets van 3 maanden dat we dat hadden (en zagen elkaar alleen in het weekend)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2003, 09:55
Verwijderd
Bij mij gebeurt dat niet zo snel. Ik ben een heel fysiek persoon en hou erg van aanraking en dergelijke.

Ik heb nu 6 maanden met mn vriend en we knuffelen nog evenveel als in het begin.

Als ik gewoon thuis ben zonder hem lig ik ook vaak tegen mn vader of mn moeder aan op de bank, of zit knus met mn broertje. Dat heb ik bij mn vriend dan natuurlijk ook. Hij is daarbij ook heel lichamelijk, ook in het laten zien wat hij voor me voelt. Dus ik zou het niet leuk vinden als we ineens minder zouden knuffelen!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 11:56
Verwijderd
hmm, wij hebben nu meer dan 8 maanden en ik heb het nog steeds wel
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 20:10
Misses QT
Misses QT is offline
All the freaking time!
Oud 02-11-2003, 20:32
Susanne
Susanne is offline
Ik vind juist dat plakkerige gedoe helemaal niet fijn, vooral als we in gezelschap zijn. We hebben wel redelijk dezelfde vriendenkring maar als ik naar m'n vriendinnen ga en hij gaat eventjes mee moet ik 'm wel zo af en toe laten zien dat ik weet dat hij er ook bij zit, eventjes een kusje ofzo anders voelt ie zich zo'n buitenstaander. Maar dat vind ik niet zo erg, dat kan ik wel goed begrijpen.. Het wordt alleen wel vervelend als ie gewoon helemaal niet afhankelijk wil zijn, dus alleen maar met me kan plakken en me niet alleen kan laten bijv ergens naar toe oid, dan wordt het gewoon al vrij snel irritant. Wij hebben elkaar dus vanaf het begin al vrij snel "los" gelaten met dit soort dingetjes. Maarja als we alleen zijn, zijn we wel gewoon helemaal overoponder elkaar en dat is ook gewoon heel fijn, lekker nergens aan denken maar gewoon aan elkaar.

Beetje warrig verhaal.
Oud 02-11-2003, 20:41
Gothic
Gothic is offline
Ik hoop dat het nooit over gaat...
Oud 02-11-2003, 20:49
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-11-2003 @ 21:41:
^
Oud 02-11-2003, 21:31
Verwijderd
Daar hou ik nog steeds van na meer dan 6 maanden, wat heb j enu aan verkering al sje er niet meer van houdt om elkaar vast t ehouden enz.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 09:47
Verwijderd
We houden niet op met knuffelen, en dat ben ik ook niet van plan .

We kunnen ons tegenwoordig wel wat beter inhouden in gezelschap, maargoed, dat mag ook wel.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 10:20
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
we zijn allebei nogal erg gesteld op knuffelen, elkaar aanraken, zoenen en ook seks en ik was inderdaad bang dat dit minder zou worden, maar het wordt eigenlijk alleen maar meer.
Ik denk dat het niet zozeer ligt aan hoe verliefd je bent of niet, maar gewoon aan hoe jullie in elkaar zitten. Mijn belangrijkste manier van mensen laten merken dat ze belangrijk voor me zijn is altijd aanraken geweest, dus in mijn geval zou het alleen maar een slecht teken zijn als dit minder werd in mijn relatie. Maar sommige mensen hebben gewoon na een tijdje wat minder behoefte aan aanraking en gaan hun liefde dan op andere manieren uiten.
Oud 03-11-2003, 12:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-11-2003 @ 20:41:
Oud 03-11-2003, 12:18
Optima
Optima is offline
Er is een verschil tussen tijd MET elkaar doorbrengen en tijd BIJ elkaar doorbrengen.

dat laatste zuigt, want dan ben je uiteindelijk toch eenzaam.
Oud 03-11-2003, 15:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
Intussen kunnen mijn vriend en ik wel dingen samen doen zonder veel te knuffelen (als er anderen bij zijn). Dat kostte op het begin wel wat moeite.
Ik ben best wel 'sociaal wenselijk' ingesteld, dus ik denk nogal gauw: doen we hier wel goed aan, is dit niet te? Daardoor probeer ik me af en toe wel in te houden, omdat ik dan hoop 'verstandig' te doen.
Ik hou ontzettend van knuffelen, zeker met hem... Dus af en toe moet dat ook gewoon...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 15:41
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
mijn vriend en ik zien elkaar alleen in het weekend.

wij hebben elkaar vanaf het begin losgelaten, zijn grote hobby is karpervissen.
als hij s'nachts wil gaan vissen dan doet ie dat.
als hij met zijn vis maten een weekendje weg wil is het ook goed
hij is dit weekend naar night of the proms geweest in antwerpen
en ik heb hem lekker laten gaan
als we een keer geen zin hebben om te knuffelen en tegen elkaar aan te hangen dan gaan we iets anders doen.
en als we er wel zin in hebben doen we het wel.
Oud 03-11-2003, 15:42
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
Citaat:
dolliefijntje schreef op 03-11-2003 @ 16:41:
mijn vriend en ik zien elkaar alleen in het weekend.

wij hebben elkaar vanaf het begin losgelaten, zijn grote hobby is karpervissen.
als hij s'nachts wil gaan vissen dan doet ie dat.
als hij met zijn vis maten een weekendje weg wil is het ook goed
hij is dit weekend naar night of the proms geweest in antwerpen
en ik heb hem lekker laten gaan
als we een keer geen zin hebben om te knuffelen en tegen elkaar aan te hangen dan gaan we iets anders doen.
en als we er wel zin in hebben doen we het wel.
misschien helpt het dat we geen van beide van dat kleffe gedoe houden.

we doen het alleen wanneer we er allebei zin in hebben
Oud 03-11-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-11-2003 @ 21:41:
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 20:32
Some
Some is offline
Oke oke iedereen knuffelt nog steeds enz, maar het is toch wel minder dan toen je net een paar maandjes had met elkaar of dat ook niet??
Dan was het bijv veeeeeel leuker om tegen elkaar aan te liggen en knuffelen en zoenen. Nu OOK wel maarminder leuk/spannend dan toen, toch???
Dat is een beetje mijn vraag
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 01:08
Verwijderd
Ja het gevoel is natuurlijk anders het is niet meer zo van "Ieeeeeeeeeeeeeeeeeell, dis is HIJ! Hij raakt me aan woooooooooow " lol
Je bent het meer gewend, ik knuffel eigenlijk alleen maar meer met m'n vriend. (was dit meer waar je naar vroeg)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:39
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik heb nu al 2,5 jaar en ik wil echt nog steeds de hele tijd knuffelen/zoenen etc. en echt loslaten kan ik m niet. maar agh, hij zit er niet zo mee.
Oud 04-11-2003, 16:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hmm, mijn vriend en ik kunnen nog steeds niet van elkaar afblijven na 10 maanden en eigenlijk wordt dat alleen maar erger. komt omdat we elkaar steeds meer missen doordat we het zo leuk en fijn hebben samen. als we elkaar dan zien (das nog 3 keer in de week hoor ) dan móeten we elkaar aanraken en in elkaars armen nemen, etc.

hmm, wat hou ik van hem
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 17:03
Verwijderd
het word eigenlijk steeds meer, in het begin konden we nog wel 'normaal' tv kijken ofzo, zonder de HELE tijd aan mekaar te zitten...
nu kan ik dat echt niet meer, ik moet gewoon aan hem zitten, aaien of iets dergelijks...
na 7 maanden nog steeds ja
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 17:03
Verwijderd
Ik heb nu bijna 16 maanden verkering (zondag) en ik kan nog steeds niet van mn vriend afblijven hoor! Het lijkt juist erger als in het begin..Mja, wij zijn dan ook een stel apart...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 17:32
Punkygirl
Punkygirl is offline
Bij ons is het knuffelen alleen maar meer geworden. En we hebben nu bijna een jaar..
Oud 05-11-2003, 12:53
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Wij knuffelen nog steeds heel veel en geven elkaar heel veel kusjes, alleen niet waar mensen bij zijn (heb er zelf ook een hekel aan als mensen dat doen waar ik bij zit).
We hebben nu een jaar en 3 maanden en ik wil alleen maar meer knuffelen. Hij knuffelt zelfs nog liever dan ik en kan niet van me afblijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten