![]() |
|
Verwijderd
|
Als het donker is en ik kijk dan rond, zie ik overal van die gekleurde sneeuw
![]() En wanneer ik nu m'n ogen dicht doe zie ik .... nou, als ik recht voor me uit kijk, zie ik zeg maar in m'n ooghoeken een heel fel licht, geel. In het midden is het rood-achtig, met daar onder een soort gele bel. 't Beweegt allemaal een beetje, loopt een beetje in elkaar over. En verder is niets echt egaal van kleur, 't bestaat allemaal uit gekleurde spikkels. Volgens mij biologie boek komt dat omdat je ogen nu het overtollige aan kleuren/zwart-wit laat zien. Kan je ook leuk testen door bv een hele tijd naar een rode stip te kijken en dan je ogen dicht te doen, je ziet dan als het goed is een groene stip. (Groen en rood zijn elkaars... ehm, mja, tegenovergestelden; dus het rood 'in je ogen' is dan even heel veel gebruikt en wordt weer 'rechtgetrokken' door een tijdje groen te gebruiken. ) |
![]() |
|
Meestal zie ik ook allemaal bolletjes en stipjes, met verschillende kleuren...
Een hele tijd geleden kreeg ik een vaag doorstuurmeeltje. Het was een plaatje dat bestond uit zwarte en witte vlekken. Daar moest je een minuut naar kijken, en als je dan je ogen dichtdeed zag je Jezus.(echt ja... ik vroeg me al af wie die baardige man was, maar dat bleek jezus dus te zijn ![]() Mjah, erg wazig dus... Ik begrijp er nog steeds niks van. Weet iemand hoe dat werkt? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Met mijn ogen dicht Anne | 7 | 01-04-2004 15:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Oogjes dicht, oogjes open.. star9 | 1 | 26-12-2001 23:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik kan de zon zien met mijn ogen dicht... Secreet | 1 | 30-10-2001 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |