Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
keb er van de zomer een aantal gekocht omdat het zo tyfus warm was, en die zijn dus níet geschikt voor de winter (hele dunne stof)
maar ik vind rokjes heel leuk, met een maillot eronder (zwart dan nog het mooist) het moet je idd wel staan, maar ik vind het met wat dikkere benen ook mooi. zolang je maar geen olifant a la sugar lee hooper bent, kan het best! ![]()
|
ik haat rokken en jurken > en al helemaal geen minirokjes, maar bij andere staan ze soms nog best leuk... maar mini vind ik vaak niks, een gewone rok is vaak wel leuk > zo'n spijkerrok > al ga ik er niet in lopen, kan ik niet ik loop te snel voor een rok heel irritant
|
Verwijderd
|
ík zou het nooit aantrekken. en eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo heel erg mooi staan bij andere meisjes, ook al hebben ze er het figuur voor. mjah, ik vind het gewoon net te kort. En rok net boven de knie *en langer zegmaar* vind ik dan wel weer mooi.. hoewel ik dat ook niet zo snel zal dragen
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb best wat rokjes maar meestal op de knie. Ik vind korte rokjes niet mooi bij mezelf, ja ook door mn benen, maar ook past het gewoon niet bij me, te sexy ofzo. maar ook vind ik ze onhandig. bukken, traplopen, springen, wind etc.
bij andere meisjes vaak wel leuk, ligt er gewoon aan wie en met wat eronder en erop. |
![]() |
|
ik was altijd tegen rokjes, want ik wist niet hoe ik me erin moest gedragen..je kon niet meer stoeien en fietsen enzo
![]() nu heb ik dat geleerd ![]() anders kan ik niet bukken ![]() micro-rokjes is al helemaal erg..
|
Rode knipperlampjes er bij en klaar.
Kben er niet weg van, zodra je niet fatsoenlijk meer kan bukken en fietsen is het niet meer leuk. Bovendien een stel normale benen passen er al niet mooi onder alleen wanneer je maatje 34 hebt eigenlijk en enorm lange benen. En zeker in combinatie met slobkousen/kniekousen vreselijk passé. Van die laarzen over je knie kan leuk zijn maar kan 't wel Enorm hoerig maken.. Nee ik vind het niets. Plus die lekker oostenwind wat al gezegd was, nee rokjes zijn leuk maar dan wel op kniehoogte.
||
Citaat:
Ik heb zelf ook niet bepaald de perfecte benen ![]() Al vind ik sommige rokjes ook gewoon niet leuk meer hoor, die plooirokjes bijvoorbeeld. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er welgeteld 9:
-een roze/zwarte met pied de poule -een zwarte leren -een vale spijker met rafels -een oudroze met plooitjes -een grijze micro skirt met ritsjes en een glans -een knalroze met riempjes en zakken -een beige met gespjes en zakken -een spijker met gele en rode accenten -een lichtblauwe met gekleurde pailetten Ja ik vind ze dus leuk. |
![]() |
|
Ik vind mini rokjes wel leuk maar micro rokjes vind ik nou weer te veel van het goede. Zelf draag ik in de zomer best vaak een kort rokje en ik heb echt niet van die hele dunne benen maar ook weer geen blubber benen en ik vind zelf dat het wel kan. In de winter vind ik het vrij koud, had vorig weekend een kort spijkerrokje aan met een paarse glanspanty en dat was toen al heel koud dus in de zomer blijft mn rokje maar in de kast.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb er vandaag nog 2 gekocht, mm ja als ik iets koopt doe ik het ook goed he
![]() Heb niet HET perfecte modellenfiguurtje maar toch, een rokje een stukje boven de knie vind ik leuk wel met een dikke majoo eronder ![]()
|
Ik vind ze niet geweldig en mij zie je ook niet snel in wat voor rok dan ook lopen. Bv. naar school, moet eerst 45 min. fietsen, gaat niet echt lekker met een rokje aan. Ik heb het nu al ijskoud buiten, met een rokje al helemaal. Het is onhandig, als je moet bukken o.i.d. En je kan niet meer relaxed zitten.
|
|