![]() |
|
Verwijderd
|
droge lippen vallen bij mij wel mee, daar heb ik in de zomer meer last van. Maar ik smeer wel braaf elke ochtend en elke avond Blistex Medex op, dan blijven ze lekker zacht
![]() Verder heb ik een pink die erg vaak gekneusd is; in de winter krijg ik daar wat pijn aan door de kou. En mja, natuurlijk de traanogen van de kou etc. Verkouden wordt ik niet echt, dat krijg ik meestal in de lente... Wel af en toe wat snotterig, maar niet met hoesten ofzo. (Overigens; mensen met droge/gebarsten lippen; smeer net té veel, dat droogt je lippen nog meer uit. En maak ze ook niet nat met spuug oid, smeer er iets op dat speciaal voor droge/gebarsten/gevoelige lippen is en ook niet te vaak! ) |
![]() |
|
ik heb last van hoofdpijn door de koude wind en een beetje last van depressiviteit. Maar dat laatste ligt eraan of de zon schijnt of dat het alleen maar regent en schijtweer is.
Verder heb ik ook droge lippen en een droge huid, maar dat is vrij normaal. ´s Ochtends ff flink insmeren en Labello in mn tas en dan kom ik de winter wel door...
|
|