Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Alsof je ooit bij Britney naar de tekst moet luisteren, het totale beeld wat ze creeert is gewoon leuk,,toen ik het nummer voor het eerst hoorde d8 ik van 'apart' maar na een paar keer luisteren is het wel grappig de clip is ook geen straf voor het oog. De meeste meiden hebben een hekel aan Britney om dezelfde reden dat bijna alle gasten nix van Jim moeten hebben. Ik vind der stoer, probeer jij maar eens op de 21ste dik multimiljonair te zijn en constant hits te scoren. je kan de muziek nix vinden maar om haar aftezeiken is weer zo simpel.
|
![]() |
|
ik vind t allemaal maar onzin
het is nu ook al cool om te zeggen dat je iets leuk vind dat je eigenlijk het liefst altijd af zet. okee je kan dr als op vrouw vallend persoon misschien lekker vinden maar als ze lelijk was vond niemand d'r boeiend. En ik snap niet wat naar harde muziek luisterende mensen nou in een keer zo cool aan britney vinden behalve dat ze misschien lekker of whatever is. ach ja foute dingen worden altijd hip...kijk maar naar de oerlelijke jaren 80 print truitjes bij de h&m. ik vind; fout = fout. hmpf ik filosofeer te veel.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
lekker fout is het leukste wat er is. |
![]() |
|
Toch wel zeeeer 'stoer' hoe ze die auto voor die club parkeert waar dik en vet op de muur staat 'no parking'....
![]() Ik moet zeggen dat ik normaal Britney niet echt geweldig vind, maar ik vind dit liedje wel wat hebben, zo slecht is het eigenlijk niet. Er zijn veeeeel slechtere nummers van haar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
anale kut, clitoriseter, stervende foetus Blenderhead | 105 | 02-06-2004 09:52 | |
Muziek |
Nieuwe Clip Britney Spears levi's | 122 | 02-05-2004 19:50 | |
Lifestyle |
Madonna is over Verwijderd | 55 | 16-10-2003 20:53 | |
Muziek |
De Muziekindustrie DeadNation | 55 | 08-05-2003 20:16 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |