Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als je onzeker bent kun je je vastklammen aan iemand, als je dan het gevoel hebt dat je die persoon kwijt gaat raken kun je zo reageren als haar. Als het voor haar een probleem is waarom wordt ze dan door niemand geholpen?? Als je het probleem niet ziet waarom geef je dan een reactie? Wat heeft zij nou aan een aantal mensen die haar probleem niet zien??
En kate, kan me voorstellen dat je bang bent om haar kwijt te raken. Waarschijnlijk maak je je zorgen om niks. Vraag haar eens of ze echt denkt dat jij hun hebt verklikt. En als ze dat wel denkt maak haar dan duidelijk dat het echt niet zo is en dat je dat nooit zou doen omdat ze veel voor je betekent als goeie vriendin.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Je maakt je druk om niks. Omdat het je beste vriendin is, neem je alles heel serieus.
Ik ben een buitenstaander en zoals ik het lees, is er niets aan de hand. Waarom kon het geen grapje geweest zijn? Je moet er niet te veel gewicht aanhangen. Over dat cadeautje: je vriendin was op vakantie, dus ze had toch ook geen cadeautje kunnen geven? Zo iets vragen over de mail is geen goed idee. Als iemand dan niet meteen reageert, ga je je weer allerlei dingen in je hoofd halen. Bel haar op en zeg haar wat je dwarst zit....
||
Citaat:
BTW: Met punt 1 heb ik soms ook wel eens moeite jah... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |