Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
niet iedereen houdt van grof onhygienisch gezette lippiercings.
Mijn ouders hadden mij vroeger op een visclub gezet *traumas* zoooo zielig vond ik dat ik heb nog weleens zo moeten janken omdat een vis heel erg bloedde. ik vind je naam dus erg ongepast, want als je je echt kon inleven in een vis viste je niet
|
![]() |
Tjonge jonge, dusse het vissen is niet zielig als je de vissen daarna weer teruggooit?? nee hoor, ze hebben geen pijn-tuurlijk ....
Vaak gebeurd het immers ook dat het haakje dwars door het oog gaat? dat doet geen pijn? En dan ook nog zeggen: 'een dier zou ik gewoon nooit kunnen killen,dat is pas grof. Je bent gewoon een martelaar, en zo grof dat je ze ook nog door laat lijden! Maak ze dan ook meteen dood. Leuke sport zeg, dat vissen!!!(not) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik stel voor, dat alle vissers eens een keer de rollen om moeten draaien en self sown haakje door hun lip moeten doen...:geil: |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind snoek en baars toevallig erg lekker... Als ik wat vang dat de moeite waard is om op te eten neem ik het mee en eet ik het op... Klein grut, of hele grote zet ik gewoon terug, omdat die niet lekker zijn, en ook niet mogen worden meegenomen...
|
fabeltje dat het haakje geen pijn doet....
bovendien is het een brute verstoring van het leefpatroon dieren moet je gewoon met rust laten...daar komt nog eens bij dat het een wond achterlaat die niet zelden gaat infecteren en een dier er alsnog aan kan overlijden en sport? laat me neit lachen flikker op met je sport... onzinnig tijdsverdrijf.. dat is het
|
![]() |
Zoals jij het vertelt ben jij zon lowlife rally visser die kilos vis de hersens inslaat om ze vervolgens ergens te laten meten wegen of whatever om ze daarna weg te gooien in een container, en ja dan vind ik jou een dierenbeul, ik ben(was)zelf een fanatiek visser maar ik heb in mijn leven 1 x een vis meegenomen omdat die de haak gwoon zo diep had zitten dat t niet mogelijk was om zonder al te veel schade de haak er uit te halen ,dus was ie beter af dood, en ik heb die vis opgegeten ja. maar zoals jij t vertelt ben jij een dierenbeul die van niemand en al helemaal niet van mede hengelaars een greintje respect verdient, en bovenal waarom ik een hekel heb aan rally vissers, is omdat bij ons in de buurt het in de bepalingen staat dat rally vissen absoluut niet toegestaan is, komen die loosers uit groningen het wel bij ons doen en er word verdomme nix aan gedaan dat zuigt best wel heel erg.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] De sympathieke vis flyaway | 0 | 16-06-2011 16:51 | |
Flora & Fauna |
vissen die dood gaan Verwijderd | 4 | 05-04-2007 10:52 | |
Flora & Fauna |
vissen: vechten of liefde? Fjäril | 0 | 14-03-2005 17:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten autodropje | 257 | 01-12-2003 10:13 | |
Flora & Fauna |
Als een vis in het water? SuperSanne | 5 | 11-01-2003 14:29 | |
Flora & Fauna |
Vissen MarMaar | 6 | 11-04-2002 16:48 |