Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 14:19
Shadina
Shadina is offline
Ik heb alleen het mailadres van 4 leraren en dat vind ik wel handig. Alleen ik gebruik alleen maar 1tje om iets over de stof te vragen.. of mijn cijfer van het proefwerk.
Mailen jullie wel is met je leraar/leraren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 14:37
Balance
Balance is offline
Nee.
Ooit één keer gedaan (we moesten allemaal ons werk emailen van de docente) en vervolgens beweerde die trut dat ze het niet had gehad
Nooit meer dus.
Oud 09-06-2003, 14:43
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline

had laatst een email gestuurd over eindexamenstof (was voor examens)

en met pws veel met de begeleider.

verder nooit.
Oud 09-06-2003, 15:10
Verwijderd
Ik kreeg een keer een mailtje van mijn aardrijkskunde leraar om hem te mailen wanneer ik vragen had over de stof van m'n herkansing. Volgens mij heb ik hem toen gemaild, en vervolgens vlak na mijn eindexamen omdat ik er toen net achter was gekomen dat er iets mis was geweest met mijn atlas waardoor ik een paar vragen niet kon maken. Hij mailde erg leuk terug telkens Was ook een aardige man. Vervolgens heb ik ook nog met hem gebeld, erg grappig, omdat het helemaal niet zo leraar-leerling-achtig overkwam. Gewoon heel vriendelijk en behulpzaam...

En een keer met een leraar Duits gemaild, nadat ik een boos telefoontje kreeg van mijn conrector... 'Waarom ben jij het afgelopen jaar nooit naar Duits 1,2 geweest?!?!?!' Ehm... tja, omdat ik geen Duits 1,2 hád dus, maar dat moest ik even doormailen naar die leraar van Duits 1,2 (waar ik dus op de lijst stond ?! ) en zo ook mijn cijfers voor Duits 1. Beetje verwarrend, maar alles was zo goed duidelijk. Kreeg ik echt een leuk mailtje terug

Verder volgens mij nooit meer met een leraar gemaild.... *denkt* Neen, verder niet
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:14
Veenbes
Veenbes is offline
Soms om iets te mailen wat hij/zij niet had (gedicht), bijna nooit eigenlijk.
Oud 09-06-2003, 15:23
Verwijderd
Regelmatig, met sommige docenten voer ik hele gesprekken via de mail, is wel lachen soms.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:37
@Moon
@Moon is offline
mail ze nooit. Wel mochten we onze emailadres opgeven bij onze geschiedenisleraar die ons allemaal pakketjes info, samenvattingen nou ja allemaal nuttige dingen stuurden voor t examen. Wel handig, maar verder echt mailen met leraren nee.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:04
RomeoP
RomeoP is offline
1 x een werkstuk, maar dat had de leraar gedeleted ofzo, dus moest ik het alsnog op diskette pleuren?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:04
PV
PV is offline
Ja, over opdrachten, cijfers, roosters enzo.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:11
Mindfields
Mindfields is offline
Mja, met mijn oude Nederlands leraar mailde ik over mijn verhalen.
Met mijn oude Engels leraar over de opsplitsing van mijn klas (zijn mentorklas).
Oud 09-06-2003, 16:13
Fade of Light
Fade of Light is offline
ja, dat is normaal op de tu/e
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:18
wissie
wissie is offline
Ja, soms om iets te vragen als we een tijd geen les hebben gehad. We moeten voor sommige vakken ook opdrachten e-mailen, en dan krijg je commentaar van de leraar terug gemaild.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:23
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-06-2003 @ 17:13:
Op de UT ook .
Oud 09-06-2003, 16:30
ster
ster is offline
ja, vaak
Oud 09-06-2003, 17:38
Souris
Souris is offline
ja ik mail vaak opdrachten
Oud 09-06-2003, 17:58
Iduna
Iduna is offline
1 keer moesten we allemaal 1 opdracht doormailen, verder niet. Ik geloof dat het bij de vervolgopleiding wel gebruikelijker is.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:10
Verwijderd
op de middelbare school deed ik het nooit, nu op de uni af en toe
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:22
Miracle
Miracle is offline
Bijna nooit, alleen rond vakantie periode soms.
Leraren willen dat we het meer doen, maar ik hou er niet zo van
Als ik niet zeker weet of ik het eerste uur vrij heb of niet dan ga ik niet de leraar mailen, want straks moet ik ineens wél komen. Dan steek ik liever m'n kop in het zand en ga niet.
Oud 09-06-2003, 19:35
Ieke
Ieke is offline
Ik heb wel eens met een leraar gemsnt en ook wel eens gemailt. Dat msn was wel grappig, we hadden dat nog op school in de mediatheek ( maar nu niet meer ) en hij zat 'les' te geven. Hij heeft in zijn lokaal een eigen pc. Was wel grappig.
Oud 09-06-2003, 20:07
jbtq
jbtq is offline
doe het niet zo vaak, maar meer dan op de middelbare school [ hbo nu]. Soms even voor uitleg, maar meestal om even te zeggen dat er weer een werkstuk in het postvakje ligt.
Oud 09-06-2003, 22:13
alwaysgood
alwaysgood is offline
nog never gedaan.
waarschijnlijk komt daar (als ik de posts hier lees) verandering in komende jaar op de uni.
Oud 09-06-2003, 22:14
Thomas
Thomas is offline
Jazeker.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 08:38
TIGEK
TIGEK is offline
Ja zeker (Logboeken ANW)
Oud 10-06-2003, 10:48
miro
miro is offline
Ik heb de email van alle leraren, en meestal als ik iets te vragen heb gaat het ook via email.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 11:47
lucy48
lucy48 is offline
Dat doe ik never nooit meer in ieder geval...
Oud 10-06-2003, 13:09
Nona
Nona is offline
Jah, bij ons op school is het redelijk normaal om met leraren te emailen. We krijgen studieprogramma's, updates, nieuws en herinneringen vaak via email en daar kunnen we rustig gebruik van maken.
De meeste mailtjes gaan over schoolwerk, zo af en toe zit er nog iets anders bij bijvoorbeeld kolderdag, schoolfoto of gelukswensen rond de feestdagen.
Oud 10-06-2003, 13:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik stuur weleens handelingsdelen of opdrachten naar een docent, maar echt meelen, nee.
Oud 10-06-2003, 13:38
Fantôme
Fantôme is offline
nooit.
maar is het op de HBO wél normaal dan?!
(doe nu havo)
Oud 10-06-2003, 15:15
Nobucta
Nobucta is offline
Zelfs op msn bestaat de mogelijkheid ze te spreken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:37
Miess
Miess is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-06-2003 @ 17:13:
inderdaad. Ik maak er vrij regelmatig gebruik van, bijvoorbeeld om nog iets te vragen voor een tentamen. Mijn leerlingen heb ik ook mijn emailadres gegeven aangezien ik maar beperkt op school ben en ik het wel handig vind om te weten wat er gevraagt gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:53
Verwijderd
een leraar nederlands mailde ons altijd hele teksten die je moest leren.

en met mijn duitsleraar mailde ik altijd voor de gein. mopjes vertellen en stomme doorstuurmails doorsturen en dan gewoon een beetje vertellen hoe het ging enzo. was echt een superleuke vent maar toen werd ie wethouder in heerlen (ole).
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 18:47
Verwijderd
heb in ut begin van di sgooljaar met un hele aardige leraar gemaild diej zie ik nou af en toe nog op sgool mar ut mailen is gestopt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 19:04
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Heb 't wel eens gedaan, maar 't voelde nogal raar..
Maar zo had ik wel mn punt iets eerder, niet dat ook maar iets boeide..
Was dus ook heel sporadisch dat t voorkwam
Oud 10-06-2003, 20:07
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-06-2003 @ 16:23:
Regelmatig, met sommige docenten voer ik hele gesprekken via de mail, is wel lachen soms.
Vertel

ontopic:

Ik heb nog nooit gemaild met een docent.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:13
Mémoire
Mémoire is offline
Nja moet soms een verslag mailen, of de docent mailt ons iets omdat ze geen zin heeft om te copieren...maar geen privé gesprekken ofzo. We houden het zakelijk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:47
Marsel
Marsel is offline
Jah.. met me mentor laatst omdat hij in het ziekenhuis lag en er steeds opaan drong dat we moesten mailen.. haha...
Meteen wat mentor dingen gevraagd etc.
Maar hoofdzaak was dat ik ze dochter moest spreken En ik had haar email en telefoon nummer niet.. nu dus wel

En met me gymleraar.. maar dat is een geval apart Ken ik al iets langer door de voetbal ( is ie trainer geweest ) en altijd heel apart met hem omgegaan.. is 25 ofzo.. was met hem op skireis.. gewoon flink te zuipen enzo.. egt leuk. En op examenfeest met hem staan pilzen. Nu bellen we welles, kom ze vriendin vaak tegen in de stad, en een reunie regelen van de skireis, altijd lachen met hem.
Moet zaterdag samen met hem werken, jochies coachen bij een personeelsdag van Getronic's, krijg nog geld ook. Heb er zin an
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:55
Verwijderd
Ik mail wel eens naar mijn Natuurkunde leraar voor uitleg en vorig jaar heel erg veel met mijn Wiskunde lerares [ niemand vond haar aardig behalve ik] en soms ook met mijn Mentor of hij nog wat leuks te melden heeft over wat er te gebeuren staat
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:07
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
nou kheb laatst vier leraren gemaild waarvan ik hun adres wist, dat de website van onze werkweek te bekijken was op <adres>. 3 vonden het helmaal maar ééntje werd helemaal boos op me.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:39
Taeke
Taeke is offline
Ja geregeld, om cijfers te vragen of oude tentamens
Oud 12-06-2003, 16:37
joosje
joosje is offline
Ik mail ze af en toe, omdat we vrij weinig contacturen hebben. Maar vaak gaat het over de uitslagen van tentamens, werkstukken e.d.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:47
jamaifan15
jamaifan15 is offline
nou, ik mail niet echt met een leraar maar ik zt wel op msn met een leraar. Hij is 24 en erg aardig. Heel veel mensen uit mijn klas hebben hem in hun lijst en praten met hem. Gewoon over hele normale dingen. Soms is het alsof hij net zo oud is als ons. En met een lerares die 21 is zit ik ook op msn. Zij is ook heeeeel aardig en beschouwd mij gewoon als een leeftijdsgenootje, dat is wel tof op zich!!!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:10
Bluesummers
Bluesummers is offline
k heb wel de msn van mn vroegere leraar wiskunde, maar daar chat k niet zoveel mee..
Oud 15-06-2003, 16:22
knuffelke
knuffelke is offline
Als ik een taak vergeten af te geven ben dan mail ik ze meestal...maar dat gebeurt niet vaak.

Ik heb ook wel mijn leerkracht economie in mijn MSNlijst staan, maar ik beschouw haar meer als een vriendin eigenlijk...ze heeft, met heel de klas eigenlijk, een zeer goede relatie.
Maar ze is 23 en de jongste leerkracht die we hebben, het leeftijdsverschil is dan ook niet meer zo groot als bij andere leerkrachten...

Andere leerkrachten val ik nooit lastig...ook niet via mail
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 07:12
Verwijderd
Mijn leraar economie heeft aan een paar mensen hun mail-adres gevraagd, omdat hij tijdens de diploma-uitreiking op vakantie is en hij ons toch wil feliciteren.

Inmiddels heb ik van hem een mailtje met felicitaties en gelukwensen gekregen ("Dat je maar een groot econoom mag worden later!"). Ik heb hem nu een mailtje terug gestuurd met een bedankje en wat vragen over de studie Algemene Economie (Die hij ook gedaan heeft)

That's it
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:54
Nyawa
Net nog een mailtje gestuurd naar een paar leraren.
Moest ff foto's doormailen die ik gemaakt had tijdens een spelletjesfestival voor bedrijven dit weekend, die wilden ze hebben. En ik mail heel soms met een ex-lerares Frans, staat ook in m'n MSN-lijst.
't Is vrij uitzonderlijk dat ik met een leraar mail, veel willen hun email ook niet geven omdat ze bang zijn dat sommige mensen hen hatemail gaan sturen en hun hele harde schijf sturen zodat hun hele mailbox vol zit...

Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 12:57.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:18
very drunk driver
very drunk driver is offline
de mijne zijn niet zo high-tech
Oud 16-06-2003, 16:35
Verwijderd
Ja, met mn anw leraar, en met mn informatica leraar. Maar die spreek ik zowiezo erg veel omdat ik een jaar informatica gemist heb. Dus moet ik veel overleggen.

En van onze lerares grieks/latijn, die altijd klaarstaat met tips, antwoorden op al je vragen en wat dan niet. Ze is echt zo superfanatiek dat je je haast zo schamen een laag cijfer voor je proefwerk te gaan halen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:48
Verwijderd
Twee keer gedaan voor een cijfer van natuurkunde en van Latijn.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 17:00
Verwijderd
Ik krijg vanavond een mailtje met het cijfers van mijn proefwerk wiskunde.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 20:14
Anijs
Anijs is offline
Jaaaahwohl Das dus egt grapsig.. Onze mentor mailt ons altijd over dingetjes.. ook over pwen enzo.. en over weddenschapjes.. (wie het eerst trug mailt krijgt CHOCOLAA..) tis nogal een vreetmadame... Majah is wel grapsig.. laatst was ze op vakantie.. mailt ze vanuit daar.. hoe het daar gaat enzo... ik trug mailen.. heel verhaaltje.. dak ziek was.. en dak niet mocht zwemmen van Mamma en dat mijn vriendje toen kwam.. en dat k daar geen zin in had.. (Vraag me niet waarom ik dit naar een lerares mailde ???) Majah.. naderhand zeikt ze daar natuuk over.. hadk beter niet kunnen doen.. Opzich ist wel grapsig Dat mailen.. laatst hadk ook ff werkstuk gemaild naar een leraar.. maar dat was niet egt.. Mailen tog..?

Mjaaaaahz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten