Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^hehe ja idd, echt mijn fiets is zooo naar de klote, lamp kapot, dynamo eraf, spaken weg, me wiel is al 2 keer gemaakt omdat er zo'n über slag in zat waar niet mee valt te fietsen, en het enige geluid wat ie nog maakt is kraak kraak...en dat allemaal door vallen met de fiets...
mja als ik te lam ben, loop ik ook naar huis ja, fiets aan de hand, om dan vervolgens alsnog over je fiets heen te vallen hehe ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ZO veel zuip ik meestal niet, vaak genoeg weet ik wel wat er is gebeurd, alleen een enkele grote blauwe plek (bijvoorbeeld flink met je knie tegen de bar gestoten of met je heup tegen de hoek van de tafel) wil we nog wel eens ontgaan. Maar daarvoor hoef ik nix gebruikt te hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
heb jij dit ook? brightlight | 47 | 01-07-2004 20:15 | |
De Kantine |
Heb jij ook wel eens problemen met het lichtknopje? hasseltboy | 56 | 30-03-2004 21:06 | |
Muziek |
[heb jij dat ook wel eens?] soort muziek van periode afhankelijk Kinky | 44 | 04-12-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Verwonder jij je ook wel eens om Eaglewing | 18 | 06-07-2002 17:05 | |
Liefde & Relatie |
ligt het aan het weer ofzo????? ............. heb jij dat ook wel eens....??????? X_Saskia_X | 8 | 23-04-2002 20:26 | |
Psychologie |
het klinkt dom: maar soms voel ik me alleen terwijl ik genoeg vrienden heb! Prisja | 10 | 02-02-2002 19:55 |