Advertentie | |
|
![]() |
|
"Hoi, ik ben niet erg bedreven in de kunst der conversatie dus probeer ik het met deze thuis voor de spiegel geöefende openingszin, je weet wel dat ik nu van je verwacht dat je door deze onoriginele mix van voor mijn inhoudsloze woorden zo van je voeten wordt geveegd dat je per direct op je knieën gaat en na het slikken zegt dat ik heerlijk was."
Succes gegarandeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry, ik vind um leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is wel humor, een leuke voor jiskefet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
andere optie: -hee, kom je hier wel vaker? +ja -hmmm, ik heb je nog niet eerder gezien hier. maarja, liefde maakt blind he ![]() |
![]() |
|
Als je zegt dat er al oogcontact was (dus een soort van "spanning") Dan maakt het volgens mij niet eens uit wat je zegt.. Denk je dezelfde situatie andersom eens in.. Het meisje in kwestie komt naar je toe, en zegt iets totaal onbelangrijks. Dan ben je toch ook blij als ze naar je toekomt?
Heel vaak vallen die gerepeteerde openingszinnen alleen maar slecht.. Zo van: Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik de jouwe? Zullen we naar mijn kamer gaan en de dingen doen waarvan ik iedereen al verteld heb dat we ze gedaan hebben? ![]()
|
Die openingszinnen zouden eigelijk afgeschaft moeten worden..
Wat ik de laatste tijd heb gebruikt en met resultaat: net zo lang oogcontact houden tot hij vanzelf wel naar je toekomt... Of met je vriendin overduidelijk over m hebben, dattie ook wel komt.. "Waar hadden jullie et over?" ![]() of gewoon naar m toegaan en zeggen: "hay, ik ben ella en jij bent?" (dan gaat t gesprek vanzelf wel door..en de jongen vind t al helemaal wat dat je zomaar op m afstapt..) Wat ik ook welis heb gedaan, ik zag een ongehoord knappe gozer.. ik dacht dat hij wel een vriendin al zou hebben.. dus ik liep naar m toe.... zei: je hebt zeker een vriendin he..? ![]() Naja helaas had ie er een.. maja je weet t nooit zeker.. Ik kan nog wel veel meer dingen zeggen.. Vooral wat jongens allemaal doen en zeggen.. soms vind ik et echt grappig, maar vind ik ze toch dapper hoor ![]() Zo heb ik vaak meegemaakt dat er iemand naar me toe kwam en vroeg: Heb je misschien pen en papier...? ik zo nee.. hij zo: jammer ik wilde je me telnr geven.. (of de jouwe krijgen)... hiihihi Of iemand gaf een kamernummer.. ![]() ![]() Of bijv van die standaard dingen.. zoals, woow beautifull, jij hebt mooie ogen... Echt errg! Ook kwam er een keer een jongen naar me vriendin toe en die zei, ik ken je ergens van.. oja wacht.. jij lijkt op jennifer lopez hahahahahahah En naar mij kwam er eerst iemand , hay, zullen we dansen...? ![]() ![]() hahahah naja ik kan zo nog wel jaren doorgaan ![]() De MAIN-RULE... BE YOURSELF> Dan komt t zeker wel goed..!! ![]()
|
![]() |
|
Als je ergens uitgaat waar gedanst wordt kan je ook vragen of ze met je wil dansen. Hoef je niet per se geforceerd een gesprek te beginnen als je daar moeite mee hebt, moet je alleen wel een beetje kunnen dansen. Als een jongen dat vraagt dan vindt ik dat echt lief het is beter dan dat iemand "zomaar" tegen je aan komt hangen
![]() Het maakt idd niet uit wat je zegt, vraag haar naam, waar ze woont etc. Is niet echt origineel maar als je al duidelijk oogcontact hebt maakt het toch niet meer zoveel uit. Als er maar meer dan alleen hoi uitkomt. Gesprekken tijdens het uitgaan gaan vaak toch eigenlijk helemaal nergens over. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toch leuk dat iedere keer dat ik naar een meisje stap de inspiratie vanzelf komt.
Ik ben goed in het bedenken van volstrekt nutteloze opmerkingen, lachen verzekerd. Ooit een keer gehad: "zeg jij bent toch forumbaas?" Toen stond ik wel effe verbaasd te kijken.
|
Verwijderd
|
Openingszinnen zijn niet belangrijk dus het maakt niet uit wat je zegt. Daar ben ik heilig van overtuigd omdat ik bijna geen enkele openingszin van mij of van wie dan ook kan herinneren...
Nou ja eentje dan dat was een beetje bizar verhaal. Ik was aan het skaten (Hardrijden zeg maar) en toen skate ik langs 2 jongens en een paar dagen langs dezelfde (die keer waren ze met een groepje) en toen riepen ze: hee ik ken jou en toen kwamen ze achter mij aan fietsen en toen zei dr een: "Weet jij hoe laat het is, jah okee ik heb ook wel een horloge maar je moet toch iets zeggen" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
"Ik ben maagd. Nee, echt!"
"Mijn vrouw begrijpt me niet..." "Kom je hier vaker? Hard?" "Wil jij een extreem duur kado?" "Ben jij ook zo eenzaam?" "Met jou zou ik wel een trio willen, maar ik heb geen vriendin" "Jij staat al heel lang op mijn verlanglijstje..." "Ik ben lelijk, saai en arm...maar ik heb een hart van goud" "Vind jij ook niet dat ik op Andre Hazes lijk?" "Zijn ze echt? Mag ik eens voelen?" "Je kijkt als iemand die al twee weken lang geen seks meer met mij heeft gehad..." ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |