Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 20:34
coecie
coecie is offline
de allerbeste serie ooit, sowieso. ik denk er altijd met warme gevoelens aan terug. merkwaardig om zo over een serie te praten. ik ga binnenkort weer een volledig twin peaks re-run houden...

alle toppers komen weer voorbij:

bob! *shivers*

coop!

gordon cole! (lynch himself)

audrey! (hmmmm)

andy! (liefffff!)

en vele anderen....

en het vele gefreakte:

heel knap hoe deze serie het voor elkaar kreeg om echt een twintigtal karakters allemaal markant te maken, de sounds waren subliem: van chillend riedelend tot kippevel eng tot diep ontroerend, vage metaforen & symboliek, zo veel...

deze serie had alles. volmaakt.
eens?
Oud 10-11-2003, 20:38
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 10:11
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Roxane schreef op 10-11-2003 @ 21:38:
ja

helaas is de dvd-box nog vrij duur
Oud 11-11-2003, 10:17
Verwijderd
Ik heb het nooit echt gezien doch ben erg nieuwsgierig..binnenkort krijg ik een aflevering te zien.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 11:35
Verwijderd
Heb alle afleveringen gezien en daarna de film, echt super Heb ze 't liefst allemaal op DVD, maar dat is nogal duur...

Overigens had ik graag de hele serie gezien die Lynch zélf had willen maken, hij had nooit bekend willen maken wie de dader was (sterker nog; hij wist zelf niet wie de dader was). Hij wilde een hele soap om die moord heen breien... Dat leek me eigenlijk nog 10x leuker

Andere films (met uitzondering van The Elephantman (dat vind ik zo'n vieze film )) van Lynch zijn ook erg goed. Mijn lievelings; Eraserhead.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 19:50
coecie
coecie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-11-2003 @ 12:35:
Heb alle afleveringen gezien en daarna de film, echt super Heb ze 't liefst allemaal op DVD, maar dat is nogal duur...

Overigens had ik graag de hele serie gezien die Lynch zélf had willen maken, hij had nooit bekend willen maken wie de dader was (sterker nog; hij wist zelf niet wie de dader was). Hij wilde een hele soap om die moord heen breien... Dat leek me eigenlijk nog 10x leuker

Andere films (met uitzondering van The Elephantman (dat vind ik zo'n vieze film )) van Lynch zijn ook erg goed. Mijn lievelings; Eraserhead.
ze zijn niet eens allemaal op dvd uitgebracht, echt zo kut
Oud 11-11-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 11-11-2003 @ 20:50:
ze zijn niet eens allemaal op dvd uitgebracht, echt zo kut
Mja, ik heb er idd een paar op dvd kunnen huren en een paar op video... Maar er is pas een box uitgekomen met het eerste seizoen, dacht ik... op dvd dus.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
ganralph schreef op 11-11-2003 @ 11:11:
helaas is de dvd-box nog vrij duur
uhuh, heb seizoen 1 wel though
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 21:39
Eyv
Eyv is offline
Wij hebben een zeven delige versie op dvd van het eerste seizoen .. ik de hele dag gekeken (en ja het is zeker leuk) >>> is het nog niet het einde bij dvd nr 7!! Nu wil ik de rest ook zien Maar die is nergens te krijgen op dvd ofzo, mijn vader heeft al helemaal actief gezocht maar nee..
Zitten trouwens wel andere acteurs in dan op jouw foto's ..
Oud 11-11-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Eyv schreef op 11-11-2003 @ 22:39:

Als ik het me goed herinner is Audrey (of was het iemand anders?) alleen een andere actrice in de serie dan in de film, maar die Audrey op de foto is gewoon die uit de serie. En verder zit iedereen ook in de serie...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 23:25
coecie
coecie is offline
Citaat:
Eyv schreef op 11-11-2003 @ 22:39:
Wij hebben een zeven delige versie op dvd van het eerste seizoen .. ik de hele dag gekeken (en ja het is zeker leuk) >>> is het nog niet het einde bij dvd nr 7!! Nu wil ik de rest ook zien Maar die is nergens te krijgen op dvd ofzo, mijn vader heeft al helemaal actief gezocht maar nee..
alleen seizoen 1 is op dvd uitgebracht, om onverklaarbare redenen is de rest nooit uitgebracht op dvd, e wat het erge is van die dvd box!! de pilot afleveringen staan dus niet op die dvd, the fisrt seazon!! echt zo kanker is dat
maargoed, de rest op vhs dus... kutkwaliteit, lekker hoor
Oud 12-11-2003, 01:08
QuantumKitten
QuantumKitten is offline
Goed idee, heb het nog nooit gezien maar zet nu eindelijk eens Twin Peaks 01 (pilot).avi aan
Oud 13-11-2003, 08:40
joopie
joopie is offline
Twin Peaks, zo lekker sfeervol. Krijg al bijna kippenvel bij het beginmuziekje Iemand enig idee waneer seizoen twee op DVD uitkomt? Ik had iets over mei 2004 gehoord, damn, daar kan ik eigenlijk niet op wachten.

Seizoen 1 eindigde met zo'n lekkere cliffhanger Pas op met spoilers in dit topic trouwens, ik wil niets weten
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 12:02
coecie
coecie is offline
Citaat:
joopie schreef op 13-11-2003 @ 09:40:
Twin Peaks, zo lekker sfeervol. Krijg al bijna kippenvel bij het beginmuziekje Iemand enig idee waneer seizoen twee op DVD uitkomt? Ik had iets over mei 2004 gehoord, damn, daar kan ik eigenlijk niet op wachten.

Seizoen 1 eindigde met zo'n lekkere cliffhanger Pas op met spoilers in dit topic trouwens, ik wil niets weten
nee inderdaad
geen spoilers in dit topic
en oeeeh, het eerste seizoen eindigd met zo'n ubercliffhanger
ik weet wčl wat er daarna allemaal te gebeuren staat, maar ben toch ook alweer een hoop vergeten...
ik wil gewoon die re-run!!
Oud 13-11-2003, 13:06
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Lynch!!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 16:34
Lady Jane
Lady Jane is offline
David Lynch is echt geweldig. Ik vind Wild at heart, Lost Highway, Twin Peaks en Blue Velvet echt geweldig.

Wild at heart vind ik de beste! Nicolas Cage is ook geweldig natuurlijk .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten