Advertentie | |
|
![]() |
|
Doel: Jevric
Rechtsback:Cornelisse Centraal achter:Konterman Centraal Achter: Jansen Linksback: Dingsdag Rechtercentralemiddenvelder:Rankovic Linkercentralemiddenvelder: Claessens midmiddenvelder ![]() Rechtsvoor:Hofs Midvoor: Amoah Linksvoor:Mbamba lijkt me duidelijk ![]()
||
Citaat:
Idd dat vind ik dus ook. Hebben ook leuke spelers die niet buiten hun schoenen lopen zoals je dat vaak ziet bij een "topclub"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga ff een serieuze maken
|
Trainer: Co'tje Adriaanse
--------------------Timmer------------------- --Trabelsi----Fortes R-----Bouma----Maxwell---- -----------Van Bommel----Van Galen--------------- ---------------------Robben------------------------ --------Elkhattabi----------------Huysegems------ ---------------------Kezman------------------
|
Trainer; Adriaanse
-------------------- Timmer----------------------------- --------Penders-------Ooijer-----------Bouma--------------- --v. Galen------v. Bommel-----Boutahar-----Robben-------- -----------El Khattabi---Kezman---John------------------
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Keeper: Lobont
Rechtsachter: Trabelsi Centraal 1: Penders Centraal 2: Fortes Rodriguez Linksachter: Maxwell Middenvelder 1: Sneijder Middenvelder 2: Hersi Middenvelder 3: Van Galen Rechtsbuiten: Sonck Spits: Kezman Linksbuiten: Robben Bank: Timmer, Pasanen, Ooijer, Zonneveld, Elmander |
![]() |
|
Ik heb me echt verbaasd over die domme opstellingen hier, en ik heb ook een groot vermoeden (ik weet het bijna zeker) dat de persoonlijke voorkeur voor de clubs ook een groot belang speelt.
Mijn opstelling luid zo: --------------------waterreus/lobond/gentenaar- --Trabelsi----ooijer-----fortes R----O'brian---- ---------------------galasek----------------- ------Sneijder----van bommel-----vdvaart------robben ---------------------Kezman------------------ toelichting: O'brian omdat dat een echte verdeger is en maxwell eigenlijk een middenvelder. Galasek omdat die verdedigend veel ruimtes kan dichtlopen, dit is echt nodig als je met heel aanvallend ingestelde middenvelders speelt. Met pijn in mijn hard van Bommel omdat ik hem niet mag(hij is een vuilak in het veld), maar hij is wel heel goed. Ik speel met maar een spits omdat kezman goed is in de ruimtes en met veel opkomende middelvelders. Een mogelijke variatie is om er een rechtsbuiten in te zetten en robben als linksvoor laten spelen. Dit heb ik niet gedaan omdat er dan wel een echte rechtsbuiten moet spelen en niet een naar rechts geschoven spits zoals sonck. Over de keepers kan ik niet beslissen omdat ik daar te weinig van zie. 4-5-1 klinkt wel heel verdedigen, maar met deze spelers is dat het echt niet, maar eigenlijk moet er een goede echte rechtsbuiten zijn. Misschien tochrommeldaal? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je hebt gelijk, O'brian heeft inderdaad weinig gespeeld. Bij nader inzien had ik er beter bosgaard van utrecht neer moeten zetten. of een andere echte linksback. Ik vind maxwell trouwens wel een echte hele goede voetballer, maar het viel me op dat bijna iedereen maxwell op linksback zet terwijl z'n kwaliteiten vooral aanvallend zijn. vandervaart wou ik er in eerste instantie ook niet inzetten, maar hij heeft tegen volendam wel bewezen dat ie weer aardig terug is, maar je zou er natuurlijk ook buffel kunnen plaatsen. Maar die is ook niet zo goed in vorm als vorig jaar.
|
![]() |
||
Citaat:
ik noem dit maar het beste bankzitter elftal
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je kunt toch wel zien of iemand goed speelt..
||
Citaat:
![]() Fortes heeft een zeer groot aandeel (zo niet het grootste) in het succes van AZ tot nu toe in dit seizoen. Hij schakelde Kezman bijvoorbeeld helemaal uit. Hij is constant en presteert tot nu toe heel erg goed. ![]() Maar ik ben wel benieuwd naar jouw uitleg waarom hij er niet bij hoort...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Code:
Gentenaar Trabelsi Fortes Rodriguez Penders Snoyl Galasek Seedorf Van Galen Huysegems El Khattabi Mitea Waarschijnlijk dat een aantal verrast zullen zijn door de inzet van Snoyl en Mitea, maar ik vind het 2 jonge jongens die veel talent hebben en die het in hun wedstrijden goed doen.
||
Citaat:
Overigens denk ik ook niet dat hij het belangrijkst is ..die eer gaat naar El Khattabi; die heeft nu al net zoveel gescoord als hij de vorige 2 seizoenen heeft gedaan, en heeft zn slappe instelling eindelijk veranderd .. Toch voorspel ik nog wel een verval voor deze ploeg, maar die is op puur op gevoel gebaseerd ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heeft niks met uppen te maken |
![]() |
|
|