Advertentie | |
|
![]() |
|
Wow, fantastisch. Ik dacht dat de thread nooit zou komen.
![]() Ik speel geen airsoft, ben namelijk nog 16, maar zodra ik 18 word ga ik het zeker doen. In februari word ik 17 en dan wil ik zo snel mogelijk lid van Airsoft Nederland worden. Oh, hier wat linkage: http://airsoft.dot.at - Oostenrijkse airsoft site met wat filmpjes www.airsoft.nl - Airsoft Nederland Laatst gewijzigd op 29-12-2002 om 17:59. |
![]() |
|
![]() |
ik denk dat deze plaatjes meer dan genoeg zullen zeggen
![]() bloo, goed nieuws voor je www.airsoftadventure.nl kan je ook gewoon airsoften onder de 18 ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit zijn electrisch volautomatische geweren/pistolen die op 100 meter nauwkeuring kunnen schieten.. sniper rifles zelfs op 180 meter |
![]() |
|
![]() |
....
Deelname kosten € 59,- per persoon. Dit is inclusief : -spelen van 11.00 tot 17.00 uur -volautomatisch airsoft wapen naar keuze -standaard en hi-cap magazijn -600 BB's Bio-degradable -volledige camouflage uitrusting -tactical vest, tactical goggles en tactical handschoenen -LET OP ! neem eigen bergschoenen of kistjes mee. -professionele begeleidingVervoer : Vervoer naar België is mogelijk tegen een meerprijs van € 20,- per persoon, bij minimaal 10 personen, vanaf de volgende opstap plaatsen : -Amsterdam Centraal Station (achterkant) -Utrecht Centraal Station (Cafe Marketier onder aan de roltrap) -Station Breda Andere opstap plaatsen in overleg Extra's : -600 BB's € 5,- -Rookgranaten € 3,- per stuk -diverse belegde broodjes vanaf € 1,50 -Broodje kroket/frikandel € 1,50 -diverse frisdranken € 1,25 -koffie en thee Gratis de gehele dag now that isnt so hard is it :-) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dope.. ik wist niet dat het ook een sport/spel was.
Zelf heb ik wel airsoft-wapens (ook al mag het niet in nederland ![]() ![]() 'k heb 'n Beretta 92FS, een Colt1911A1 en een Walther P99... voor de geinteresseerden ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wasp en ik dan hoor.. maar ze zijn allemaal al denk ik kapot: 1 gejat (een keer) 1 kapot ((door mij)mij eigen dan hoor ![]() 1 doet het nog denk ik zo.. ben er laatst nog door geschoten :> |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja.. m'n Walther P99 is ook gesloopt door een vriend van mij. Nou ja, 't veertje is uit het magazijn, dus de BB's worden niet meer omhoog geduwd de kamer in, dus kan ik er niet meer mee schieten. Het veertje spoingde er ineens uit... de kamer in.. nooit weer teruggevonden ![]()
||
Citaat:
omdat ik het heb laten vallen |
![]() |
|
![]() |
He gasten ik kan zelf zeggen dat airsoft zeker wel gaaf is, ik speel zelf al anderhalf jaar en heb het goed naar me zin.
Als je oud genoeg bent en een beetje verantwoordelijk om kan gaan met deze wapens moet je een keertje komen spelen, dit kan bij verschillende groepen en is niet duur. trust me die kleine nep geweertjes die je in spanje koopt zijn niets vergeleken bij het materiaal dat wij airsofters gebruiken, maar hierdoor moet je er wel voorzichtig mee omgaan! was pas ook een gozer in finland die dankzij een lolbroek voor de rest van zijn leven zo blind als de pest is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 2) Simon | 500 | 26-08-2018 20:53 | |
Vrije tijd |
Airsoft? Wat is dat? Garmon | 8 | 17-02-2014 10:41 | |