Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet een tijd van 0 seconden neerzetten. Ze geven een mooi voorbeeld: Als je een tijd neerzet van 35,9 seconden en je hebt 1 vogel geraakt dan krijg je een tijd van 38,9 seconden. Die tijd kun je wegwerken anneer je 13 ballonen geraakt heb(13X3=39). Dus gewoon voor die ballonen gaan en geen vogels raken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kimari sigil--> butterfly hunt; als je de airship hebt moet je gewoon binnen de tijd de flys krijgen. Dan krijg je de sigil of een teleportsphere. Hoe dat zit weet ik niet helemaal, misschien moet je hem 2 keer doen. Lulu: 200keer achter elkaar NIET geraakt worden door de bliksem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Het is mij wel gelukt...
Ik heb gewoon op het eerste deel alle balonnen overgeslagen.. Dan heb je op het 2e deel geen last van die andere vent die naast je rent, en kan je je volledig concentreren op het ontwijken van die SUPERirritante vogels.. dan lukt het in principe vrij snel, ik was er binnen een half uur... Succes!!! T
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En anders het alheilige ~~~ www.gamefaqs.com ~~~ misschien? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Toemba: hmmz, op het 1e stuk de balonnen overslaan had ik nog niet bedacht, ga ik es proberen ![]()
|
Ten eerst je moet veel geluk hebben, als die eerste 4 ballion meteen rechts beginne heb je geluk ..
Vaak proberen ... en die strategy guide heb je niet veel aan hoor ..ik heb hem ook!
|
![]() |
|
|