Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2003, 15:54
toemba
toemba is offline
Hey

Ik ben bezig met het verzamelen van de ultimate weapons in de game FFX, maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik de crests en sigils moet gebruiken.. Ik heb de weapons al wel dmv de celstial mirror.. Iemand enig idee? Alvast bedankt!!!

T
Oud 05-11-2003, 15:58
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Als je de celestial mirror hebt, en je hebt de wapens, en je hebt de bijbehorende sigils en crests, dan moet je terug gaan naar dat ene bos, en dan die glimmende paden op lopen. Daar boven is een grote bol met energie (waar je ook de celestial mirror hebt gehaald) en daar moet je de wapens met de sigils combineren.
Oud 05-11-2003, 16:00
toemba
toemba is offline
thx!!

dat ik daar zelf niet op kwam...
Oud 05-11-2003, 16:04
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
toemba schreef op 05-11-2003 @ 17:00:
thx!!

dat ik daar zelf niet op kwam...
Das niet zo erg hoor, vraagje: heb jij de sigil en de crest van tidus al? Ik krijg die race niet gelukt, als jij me daar tips voor kan geven zou ik blij zijn .
Oud 05-11-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 17:04:
Das niet zo erg hoor, vraagje: heb jij de sigil en de crest van tidus al? Ik krijg die race niet gelukt, als jij me daar tips voor kan geven zou ik blij zijn .
Ahum, ik heb dat zelf nog niet gedaan, maarreh... Ik heb voor de gein de official strat guide van Authorisedcollection/piggyback gekocht(erg goed boek, maar naar het schijnt wat kleine foutjes in oa bribe bedragen) en daar zeggen ze het volgende:

Je moet een tijd van 0 seconden neerzetten.

Ze geven een mooi voorbeeld: Als je een tijd neerzet van 35,9 seconden en je hebt 1 vogel geraakt dan krijg je een tijd van 38,9 seconden. Die tijd kun je wegwerken anneer je 13 ballonen geraakt heb(13X3=39).

Dus gewoon voor die ballonen gaan en geen vogels raken
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:25
Rakshasa
Rakshasa is offline
Alle balonnen en niet geraakt worden naar ik meen. Of in ieder geval bizar veel. Mij is het niet gelukt maar ik was het ook snel zat.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:50
Jolt
Jolt is offline
ZO veel mogelijk ballon pakken en niet geraakt worden, ik was 2 x geraakt maar had 20 ballonen ....
Dus ik was binnen, alleen krijg Kimaris en Lulus sigil niet ...
Oud 05-11-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Mikai schreef op 05-11-2003 @ 19:50:
ZO veel mogelijk ballon pakken en niet geraakt worden, ik was 2 x geraakt maar had 20 ballonen ....
Dus ik was binnen, alleen krijg Kimaris en Lulus sigil niet ...
Ik zoek ze wel ff op

Kimari sigil--> butterfly hunt; als je de airship hebt moet je gewoon binnen de tijd de flys krijgen. Dan krijg je de sigil of een teleportsphere. Hoe dat zit weet ik niet helemaal, misschien moet je hem 2 keer doen.

Lulu: 200keer achter elkaar NIET geraakt worden door de bliksem
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 20:04
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-11-2003 @ 18:30:
Ahum, ik heb dat zelf nog niet gedaan, maarreh... Ik heb voor de gein de official strat guide van Authorisedcollection/piggyback gekocht(erg goed boek, maar naar het schijnt wat kleine foutjes in oa bribe bedragen) en daar zeggen ze het volgende:

Je moet een tijd van 0 seconden neerzetten.

Ze geven een mooi voorbeeld: Als je een tijd neerzet van 35,9 seconden en je hebt 1 vogel geraakt dan krijg je een tijd van 38,9 seconden. Die tijd kun je wegwerken anneer je 13 ballonen geraakt heb(13X3=39).

Dus gewoon voor die ballonen gaan en geen vogels raken
Zoals ik al postte, ik krijg die race niet gelukt, kortom ik weet wel hoe het moet maar het lukt niet . Daarom wil ik tips. Helpt dat handige boekie van jou daar ook mee of niet?
Oud 05-11-2003, 20:52
toemba
toemba is offline
Het is mij wel gelukt...
Ik heb gewoon op het eerste deel alle balonnen overgeslagen.. Dan heb je op het 2e deel geen last van die andere vent die naast je rent, en kan je je volledig concentreren op het ontwijken van die SUPERirritante vogels.. dan lukt het in principe vrij snel, ik was er binnen een half uur... Succes!!!

T
Oud 05-11-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 21:04:
Zoals ik al postte, ik krijg die race niet gelukt, kortom ik weet wel hoe het moet maar het lukt niet . Daarom wil ik tips. Helpt dat handige boekie van jou daar ook mee of niet?
Dat is dus de tip, ballonnen pakken

En anders het alheilige ~~~ www.gamefaqs.com ~~~ misschien?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 21:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-11-2003 @ 21:55:
Dat is dus de tip, ballonnen pakken

En anders het alheilige ~~~ www.gamefaqs.com ~~~ misschien?
Zucht aan jou heb ik ook weer nix .

@Toemba: hmmz, op het 1e stuk de balonnen overslaan had ik nog niet bedacht, ga ik es proberen .
Oud 05-11-2003, 21:11
toemba
toemba is offline
Het is ook wel een kwestie van geluk want de ene keer rent hij er zo doorheen en pakt hij alsnog je balonnen, en de andere keer wordt hij door 3 of 4 vogels geraakt en heb je tijd zat.. maar in ieder geval succes..
Oud 05-11-2003, 22:29
Jolt
Jolt is offline
Ten eerst je moet veel geluk hebben, als die eerste 4 ballion meteen rechts beginne heb je geluk ..
Vaak proberen ...
en die strategy guide heb je niet veel aan hoor ..ik heb hem ook!
Reageren

Regels voor berichten