![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
heb je niet een druk programma ofzo? ik had het in de vierde heel erg: ik zat op t vwo, werkte doordeweeks en in het weekend danste ik op de dansacademie. uiteindelijk ben ik bij de dokter geweest wegens moeheid en het bleek uiteindelijk dus gewoon oververmoeid te zijn. het is nog steeds niet helemaal over. eerst was ik bijvoorbeeld echt een nachtmens en kon ik heel lang uitslapen. nu ben ik 's avonds heel erg moe en kan ik 'sochtends niet meer uit slapen, maar vervolgens wel 's middags een middagdutje houden. niet echt leuk, maar ja.
|
![]() |
|
buiten de redenen die de mensen hier al allemaal noemen kan het ook best dat je suikerpatient bent. drink je veel en/of ga je veel naar de wc? laat je eens testen, want als je het hebt kun je er maar beter optijd bij zijn. want je hebt diabetes 1 en diabetes 2. bij 2 hoef je niet te spuiten met insuline, maar als je daar niet goed mee omgaat kan die omslaan naar diabetes 1.
|
Kan ook nog door het jaargetijde komen. Als de blaadjes gaan vallen en het meer donker dan licht is, voel ik me stukken minder fit. Ik ben een mens die echt dag- c.q. zonlicht nodig heeft.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel snel/vaak moe fizzle-fluffy | 53 | 23-10-2009 12:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moe en aantal uren slaap Daantje_0705 | 22 | 16-06-2008 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe voel je je als je heel moe bent? Stefanie | 46 | 19-01-2004 14:07 | |
Lichaam & Gezondheid |