Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik zie wel. Kijken of ik ergens liedjes kan downloaden
Citaat:
![]()
|
Heb ze op 24 oktober live gezien. Het is echt een van de beste live bands die er zijn (en ik heb er al veeeeel gezien).
Ik ben erg teleurgesteld met de nieuwe cd, behalve het nummer Destroy All, en Monster kan er ook net mee door. Maar live klonken ze een stuk beter. Plus in de House Of Blues stond het geluid SNOEI-hard, klonk alleen maar beter, en echt perfect afgestemd. Verder MOET iedereen de eerste twee cd's hebben, ze zijn geniaal. En mocht je van dit muziek houden, en nog niet van White of Rob Zombie gehoord hebben, dan is die je ook vast aangeraden. Helaas heb ik hem nog nooit live gezien (wel wat video's ervan). |
![]() |
||
Citaat:
"Yeah man, lets get this going, you know what we need, MORE SHOTS!" - Wayne Static, 24-10-2003 Zuipschuiten zeg, bijna na elk nummer. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ze zijn wat minder ruig, ik heb de cd al een tijdje en luister hem wel regelmatig maar de vorige 2 staan ver boven dit " vodje " (ookal is het een goede cd).
Ik had er wat meer van verw8, de cd is opzich niet slecht maar wel minder interessant (verveeld naar mijn mening nogal snel). Rob Zombie is inderdaad ook vet ![]() Je moet eens wat muziek van Dimension Seven vinden, ![]() ps: "vodje" is sarcastisch bedoeld ![]()
|
|