Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik heb absoluut niks tegen het gebruik van drugs, oko geen harddrugs, maar ik vind nog wel altijd dat gebruik een doordachte keuze van de persoon zelf moet zijn! drugs aan kinderen voeren is ronduit ziek, voor hetzelfde geldt zou er iemand overlijden! ![]() ![]() ![]() (ok, dat was een beetje overdreven, ik ben vrij tevreden met nederland, maar dit soort praktijken... ![]() |
![]() |
|
Iedereen snapt natuurlijk wel dat dit de schuld van mabel wisse smeedijzer is.
Zijn runt zon enorm drugsnetwerk, en is op tv gekomen als afleiding. Ze deelt gratis drugs uit aan de werknemers van haar waardoor er dus zon grote voorraad bij een van hen te liggen kwam. En zon klein kind zag dat aan voor snoepjes. Denk je nu eens in wat voor trauma dat kind krijgt. - Ze mag geen schoentjes meer zetten voor sinterklaas om "snoepjes" te krijgen. - De juf benadeelt haar vanaf nu altijd. - Als ze jarig is wordt trakteren op snoep een beetje verkeerd opgevat. Er is 60% kans dat kinderen die geen snoep krijgen in hun jeugd later de prostitutie in gaan. waar gaat het toch heen met de wereld he...
||
Citaat:
*proest* BWHAHAHAHAHA ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
zelfs al word je verteld dat het een toverbal is waardoor je veel kleuren gaat zien stop je het nog in je mond....
|
Hum, waarom wordt die moeder er in dat artikel bij betrokken? Zij is toch niet aansprakelijk voor de prakrijken waar haar zoon zich mee bezig houdt...
Btw, de opmerking die in dit topic geplaats werd 'een kind ziet heus wel dat dit geen snoep is' vind ik ondoordacht. Er wordt eindeloos gewaarschuwd voor schoonmaakmiddelen die je veilig moet opbergen omdat kleine kinderen kúnnen denken dat het ranja is... Of de welbekende ibuprofen die voor 'smarties' worden aangezien.. Die gozer mag er echt niet vanaf komen met een oerhollands taakstrafje a la 100 uur schoonmaken ![]() ![]() Btw, enige tijd geleden stond er in de krant dat een jongetje van 6 jaar heroïne had gevonden in de speeltuin. Hij nam er een likje van.... Deze jongen bleek achteraf een hartafwijking te hebben. Hetgeen ze achter kwamen toen hij in kritieke toestand op de intensive care lag.. Hij heeft 't gelukkig overleeft! *Mij kan zich hier ontzettend kwaad over maken*
||
Citaat:
Kom op man, als je broer het over snoepjes heeft en hij wijst naar die pot waar zijn vrienden bij zijn en zij ziet dat toevallig, moet jij es opletten wat er gebeurd (dit dus)
|
Gheghe
![]() Wel erg dat een kleuter met snackies enzo komt aanzetten maarre ook wel weer grappig. K vind het dikke onzin dat de moeder enzo allemaal in de krant komt. Het kind pakte het trouwens zelf neem ik aan,dus vind ik dit beetje overdreven. De broer had uiteraard zn stash beter moeten stashen. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 15:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nah-uh, zoiets als dit is serieus fout en zeker niet grappig. Die kleine wuppies hebben geen benul van de slechtheid van zo'n "snoepje", die vreten dat gewoon op. Die broergozer, hij's gewoon ontzettend fout! Die moesten ze opsluiten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij, stel nou nog, je lacht er toch niet mee dat een kind drugs heeft genomen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mmmz, nogal wat vergezochte reacties in dit topic. De conclusie is dat we geen zak van de zaak afweten, omdat het een oppervlakkig krantenberichtje is wat niet echt diep op de zaak in gaat.
Ik zeg: als er zulke kleine kinderen in huis wonen, hoe moeilijk is het dan je pilletjes in een doosje - met - slotje of een doosje - met - kinderbeveiliging te stoppen? Kleine moeite, en voor je het weet heb je nog een leven gered ook. Mag ik nu dan ook even een idiote reactie geven ![]() Dit voorbeeld bewijst maar weer eens: van drugsgebruik word je dom ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ogen Ieke | 0 | 31-01-2004 15:01 |