Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2003, 12:10
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik heb mijn havo niet gehaald en daarom doe ik dat ene vak waar ik een voldoende voor moest hebben overnieuw en krijg ik mijn havo diploma.

ik mag ook op mijn mbo school in de tweede beginnen maar dan moet ik het eerste jaar van mbo school nog overdoen.

dus doe ik havo en 1 mbo en 2 mbo in 1 jaar

damn het is echt druk wie ook zoiets wil doen het is niet aan te raden.

doet iemand ook zo'n opleiding en wat vind hij ervan of havo deelcertificaat en een andere opleiding tegelijk?
Oud 12-11-2003, 13:35
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 12-11-2003 @ 13:10:

doet iemand ook zo'n opleiding en wat vind hij ervan of havo deelcertificaat en een andere opleiding tegelijk?
Nou dat lijkt me niks
Ik vind de havo al druk genoeg af en toe
(voornamelijk omdat ik altijd met alles op tot op het laatste moment wacht en dan INEENS heel veel moet doen )
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 14:10
Dhyana
Dhyana is offline
hehe.. k deed vorig jaar MBO 1 en 2 in één jaar.. naast een fulltime baantje.. ik verveelde me de ****** en dat is ook de reden dat ik er weer mee ben gestopt en nu weer gewoon lekker op t HBO zit.. ik wil volgend jaar proberen universitair Psychologie erbij te gaan doen..
Oud 13-11-2003, 14:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe VWO 5 en 6 in 1 jaar, en dat is verdomme ook druk zeg. Van elk vak moet je per week een hoofdstuk afhebben en dan ook nog es alle praktische opdrachten erbij. pfff het is echt heel zwaar. Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen.
Oud 14-11-2003, 09:25
Verwijderd
Ik doe ook vwo 5 en 6 in één jaar, maar het valt me echt heel erg mee. Ik had het een stuk zwaarder verwacht. Mijn school heeft een heel goede planning gemaakt voor het hele jaar: als je gewoon op tijd aan je opdrachten begint kun je alles makkelijk afkrijgen. Ik hou ook gewoon tijd over voor sociaal leven en sport enzo Het enige dat wat zwaarder is zijn de toetsen die ik elke week heb, maar meer omdat je dan pas echt merkt dat vwo toch wel een stuk moeilijker is dan havo dan dat ik niet genoeg tijd heb om ze te leren.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 09:33
miro
miro is offline
Ik heb zelf 3 jaar MBO in 1 gedaan en dat is me heel erg gemakkelijk af gegaan. Misschien omdat ik eigenlijk op havo niveau had, ik weet t niet. T was wel zwaar in de zin dat je dr dingen voor moest opgeven, het nam veel tijd in. Maar ik heb dr verder nooit echt moeite mee gehad.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 12:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
als ik geen jaar stage moest lopen had ik mbo ook in 1 jaar gedaan.... maar een jaar stage nu, (waar ik nu al forummend aanwezig ben)
Oud 14-11-2003, 22:48
Verwijderd
ik heb 4 en 5 havo gedaan . en ik vond dat niet echt heel erg geslaagd
ook al heb ik het wel gehaald . maar het lijkt me nogal veel hooi op je vork om alles tegelijk te doen . Maar ik weet niet hoe het mbo is .
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 09:46
Verwijderd
Ikheb MBo en havo gedeeltijk gedaan tegelijk...

Alleen mocht ik 2 jaar over 4 HAVO-vakken doen en 3 jaar over de MBO (dus de eerste twee jaar combi)..Heb t nog nooit zo rustig gehad...Ligt er ook aan welke opleiding denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten