Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind je verwoording niet zo sterk; deze raakt me niet echt, en is wat te expliciet naar mijn idee. Op zich is het een aardig gedicht, maar ik vind het geheel een beetje 'kil' overkomen. Wat ik wel goed vind is het metrum; er zit een goed ritme in. Wel vind ik dat de laatste regels van de eerste en tweede strofe niet zo goed lopen; die zijn net wat te kort denk ik.
||
Citaat:
misschien zou je er 'mijn geheim(en) kreeg u te weten' van kunnen maken verder vind je gedicht wel okeej, hoewel ik er niet veel verstand van heb [niks,noppes,nada] hoewel ik het aanspreken met 'u' een beetje storend vind. maar dit komt misschien omdat ik zelf mijn geheimen alleen aan mensen vertel die ik met 'je' kan aanspreken [dat zijn de mensen waar ik een band mee heb] dat ge-'u' maakt het gedicht voor mij een beetje onlogisch verder: prima gedicht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb toch ook wel een band met haar denk ik maar het is een lerares, snappie de jappie... ik wil het haar sturen, dit gedichtje dan, als het helemaal goed is thnx voor je comment trouwens !! -xxx-jes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen zoek Zonnemeisje | 18 | 22-03-2007 21:41 | |