Citaat:
ellen1986 schreef op 05-11-2003 @ 16:10:
o jij bent het heb een keer een bericht gestuurd naar je over het cios geloof ik...maar ok...ik denk ook niet dat we achterlopen wat betreft lesgeven, daar hebben we juist superveel ervaring mee in vergelijking met de rest...maar de theorie is een stapje hoger...cios is maar mbo...alo hbo...en dus is de theorie ook op hbo niveau...en als ik het goed heb hebben ze bij de alo andere theorievakken die wij nog niet hebben...weet het niet zeker, maar dan mis je wel het eerste jaar daarvan...maar denk dat als het zover is het beste overleg kan zijn met de mensen van de alo die weten daar natuurlijk meer van uit ervaringen enzo...als ik naar de alo ga dan ga ik denk ik naar groningen....lekker dichtbij...nou ja dichtbij...en als je de alo gaat doen, welke kant wil je dna op?lerarenkant???
|
Denk toch dat het wel mee gaat vallen. Het zijn vakken die wat uitgebreider behandeld worden, maar die bij ons op het cios wat meer onder 1 noemer werden gebracht.
Ik ga komende zaterdag naar mijn eerste open dag, in Tilburg. Welke ga jij bekijken?
Ik weet eigenlijk nog niet welke richting ik op wil om af te studeren. Waarschijnlijk de lerarenkant, maar ik wil geen leraar worden. En vrijetijd en natuursporten heb ik al op het cios gedaan. Dus dan maar leraar. Kun je later wel veel mee.