Advertentie | |
|
![]() |
|
Mooi contrast. Vind echter de voeten niet echt charmant gefotografeerd. Denk dat het ook ligt aan de houding van de voeten; het kan eleganter. Geen idee wat het idee achter de foto was, misschien ben je daar goed in geslaagd.
Belichting vind ik wel zeer goed gelukt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net als foto's van mensen die niet speciaal in een elegante houding zijn gezet, gewoon mensen zoals mensen zijn.. waarom zou het charmant en elegant moeten zijn? Het idee voor een fotosessie van voeten had ik ook al, voeten en handen vind ik zo fascinerend. Bij bijvoorbeeld een wereldberoemde actrice.. als ik daar dan de handen en/of voeten duidelijk kan zien is het ineens net the girl next door. Ik weet niet, brengt ze ineens heel dichtbij. Maar ik heb geen fetish hoor, tijdens sex doet het me niets. Vindt ze gewoon machtig interessant ![]() Oh, en ik vind het dus een hele mooie foto ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan kun je toch telkens als je een dagje tijd hebt een mensje doen? |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb nog een supertoffe foto van voeten (ik had net een digi cam, dan fotografeer je de gekste dingen) Als ik heb uitgevogeld hoe ik dat hier neer kan zetten (ik weet het, het staat al vaak uitgelegd, maar ik moet er even goed voor gaan zitten
![]() ![]() Trouwens: Mooie foto!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Gr. Mijke
||
Citaat:
|
Leuk is niet het juiste woord, de foto is ook niet leuk of mooi. Maar ja, hoe rebels van je.
Het valt me op op dit forum hoe mensen foto's of tekeningen naar beneden halen terwijl het maar de vraag is of ze het zelf beter kunnen, of uberhaupt kunnen. Het begrip goed in de fotografie blijft altijd gedeeltelijk subjectief, maar ik vind het een goede foto en op school werd deze ook goed beoordeeld. En ik vind het jammer dat veel mensen meer op het onderwerp letten dan de foto zelf, het is een veel grotere uitdaging om een foto te maken van iets wat mensen over het algemeen niet mooi vinden, dan iets te fotograferen wat iedereen mooi vind.
|
ik snap niet dat sommige mensen op dit forum zo vol van zichzelf en hun eigen kunst kunnen zijn... je hoeft toch niet beter te zijn in iets om er commentaar over te kunnen geven? ook gewone mensen kunnen dingen mooi en lelijk vinden..
maar ik vind deze foto koel hoor ![]() [edit] dit is dus niet speciaal tegen jou bedoeld hoor, gewoon in het algemeen.. en het is ook wel aardig om wat uitgebreider commentaar te geven dan 'leuk/stom', dus: ik vind de foto heel mooi, ik kan niet zoveel zeggen over belichting en andere fototechnische zaken, maar ik vind de compositie goed, en je brengt de alledaagse dingen op een speciale manier in beeld ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 20:10. |
![]() |
||
Wat je zegt over dat het moeilijker is om iets te fotograferen dat over het algemeen lelijker gevonden wordt, ben ik met je eens. Maar juist daarom kan je zulke kritiek toch wel een beetje verwachten als je iets fotografeert waarvan je weet dat er misschien mensen zullen zijn die het niet mooi vinden?
Technisch gezien vind ik de foto inderdaad goed (wat ik al eerder zei), ik doe het je niet na. Je schreef: Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 20:20. |
![]() |
||
Citaat:
verder spreekt er erg veel arrogantie in je post en dat is nooit goed
||
Citaat:
Verder wat korte en kleine dingen. Ik vind het zeker geen slechte foto. Lijkt me ook een uitdaging om voeten te fotograferen. Belichting is ok en het gebruik van zwart/wit is uiteraard goed gedaan hier... Contrast very nice.... Heel leuk gedaan. En analoog nog wel. In deze hype van digitale camera's. |
![]() |
||
Citaat:
maar ja, als je mijn punt niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen.
|
![]() |
||
Citaat:
dat is dus precies wat ik ook vind, het negatief is ook zo (ik bedoel, met compleet onderlijf) maar ik kon de foto niet op die manier uitvergroten omdat ik het negatief echt tot a4 formaat ging uitvergroten. maar als ik m dus kleiner afdruk zal dat wel lukken.
Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 21:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind voeten ook lelijk en daarom juist interessant en oninteressant wanneer elegant en charmant ![]() Verder is dit niet de plek om te gaan discussiëren wie er wel en wie er geen commentaar mag geven. Het is een openbaar forum en dus mag iedereen commentaar geven, ookal kan diegene het zelf misschien lang niet zo goed. Iedereen heeft een eigen mening, iedereen mag die mening uiten. Een discussie over de juistheid van die mening, hou die vooral! Maar een discussie over iemands arrogantie of het wel/niet commentaar mogen geven op andermans werk doet er niet toe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kan je die misschien dan ook nog een keer posten? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |