Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2003, 22:21
cottoncandy
cottoncandy is offline
jaha. gemaakt tijdens een naaktfoto sessie, maar deze gebruik ik er niet voor. ben er evengoed heel blij mee door het inscannen is de foto minder mooi, helaas.

Oud 20-11-2003, 22:23
Whaxx
Whaxx is offline
toffe foto, ik ben alleen niet zo'n voet-fetishjist
Oud 20-11-2003, 22:37
cottoncandy
cottoncandy is offline
ik ook niet, maar ik ga misschien wel een serie foto's maken van voeten van allerlei soorten mensen. beetje bizar = leuk.
Oud 20-11-2003, 22:48
Whaxx
Whaxx is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 20-11-2003 @ 23:37:
ik ook niet, maar ik ga misschien wel een serie foto's maken van voeten van allerlei soorten mensen. beetje bizar = leuk.
dat is wel een tof ideemisschien kun je proberen om de voeten van twee compleet verschillende mensen langs elkaar te fotograferen, zo kun je een beetje de variariteit van een mens duidelijk maken ofzo?

dat klinkt dan wel weer cliche
Oud 21-11-2003, 10:26
Onlyme
Onlyme is offline
Mooi contrast. Vind echter de voeten niet echt charmant gefotografeerd. Denk dat het ook ligt aan de houding van de voeten; het kan eleganter. Geen idee wat het idee achter de foto was, misschien ben je daar goed in geslaagd.
Belichting vind ik wel zeer goed gelukt.
Oud 21-11-2003, 13:29
cottoncandy
cottoncandy is offline
het moest niet charmant of elegant zijn, de bedoeling is dat het een beetje bizar is.
Oud 21-11-2003, 17:39
Verwijderd
whihi! ik vind em wel lief! een ietwat verlegen plaatje. erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:42
Firefly182
Firefly182 is offline
mooie foto! Als je ooit nog eens een (voeten)model nodig hebt.....
Oud 21-11-2003, 20:45
funkypunk
funkypunk is offline
super mooi, ik wil ook wel voetenmodel staan (dat vond ik als kindje al het mooiste aan mn lichaam, maar kick verder niet op voeten ofzo
Oud 21-11-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
OnLyMe schreef op 21-11-2003 @ 11:26:
Mooi contrast. Vind echter de voeten niet echt charmant gefotografeerd.
Waarom zouden voeten charmant op een foto moeten staan? De charmantste voeten vind ik juist die die het oncharmantst op de foto staan, gewoon voeten zoals voeten zijn..

Net als foto's van mensen die niet speciaal in een elegante houding zijn gezet, gewoon mensen zoals mensen zijn..

waarom zou het charmant en elegant moeten zijn?

Het idee voor een fotosessie van voeten had ik ook al, voeten en handen vind ik zo fascinerend. Bij bijvoorbeeld een wereldberoemde actrice.. als ik daar dan de handen en/of voeten duidelijk kan zien is het ineens net the girl next door. Ik weet niet, brengt ze ineens heel dichtbij.

Maar ik heb geen fetish hoor, tijdens sex doet het me niets. Vindt ze gewoon machtig interessant

Oh, en ik vind het dus een hele mooie foto
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 22:01
cottoncandy
cottoncandy is offline
ha! ik weet nog niet of ik die serie ga maken, daar zou ik een paar dagen voor uit moeten trekken en ik heb momenteel super weinig tijd. meh.
Oud 21-11-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 21-11-2003 @ 23:01:
ha! ik weet nog niet of ik die serie ga maken, daar zou ik een paar dagen voor uit moeten trekken en ik heb momenteel super weinig tijd. meh.
echt een paar dagen?
Lukt dat niet met 1 hele dag?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 22:09
cottoncandy
cottoncandy is offline
nee want ik wil voeten van bepaalde mensen en die wonen niet allemaal in de buurt. en ik wil geen serie van 3,4 fotos maar veel meer.
Oud 21-11-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 21-11-2003 @ 23:09:
nee want ik wil voeten van bepaalde mensen en die wonen niet allemaal in de buurt. en ik wil geen serie van 3,4 fotos maar veel meer.
Ja, das waar.. je kunt natuurlijk moeilijk al die mensen naar jou toe laten komen

Maar dan kun je toch telkens als je een dagje tijd hebt een mensje doen?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 22:50
cottoncandy
cottoncandy is offline
in de kerstvakantie ofzo :/
ik kan nu misschien wel tijd maken maar ik ben zo stom dat ik het dan toch niet met plezier doe omdat ik van binnen loop te stressen om andere dingen die ik af moet krijgen.

maar goed, hoe offtopic
Oud 22-11-2003, 16:22
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-11-2003 @ 22:30:

waarom zou het charmant en elegant moeten zijn?

Ik vind voeten gewoon doorgaans lelijke dingen. Ik zie ze daarom liever elegant en charmant geposeerd dan 'zoals het is'.
Oud 22-11-2003, 16:50
Mijke16
Mijke16 is offline
ik heb nog een supertoffe foto van voeten (ik had net een digi cam, dan fotografeer je de gekste dingen) Als ik heb uitgevogeld hoe ik dat hier neer kan zetten (ik weet het, het staat al vaak uitgelegd, maar ik moet er even goed voor gaan zitten ), laat ik hem meteen zien.

Trouwens: Mooie foto!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr.
Mijke
Oud 22-11-2003, 17:40
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
OnLyMe schreef op 22-11-2003 @ 17:22:
Ik vind voeten gewoon doorgaans lelijke dingen. Ik zie ze daarom liever elegant en charmant geposeerd dan 'zoals het is'.
dat is dus niet relevant en/of boeiend want daar draait het niet om in de foto.
Oud 22-11-2003, 18:17
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 22-11-2003 @ 18:40:
dat is dus niet relevant en/of boeiend want daar draait het niet om in de foto.
Nou goed, dan maar bot: ik vind je foto niet leuk.
Oud 22-11-2003, 18:35
cottoncandy
cottoncandy is offline
Leuk is niet het juiste woord, de foto is ook niet leuk of mooi. Maar ja, hoe rebels van je.

Het valt me op op dit forum hoe mensen foto's of tekeningen naar beneden halen terwijl het maar de vraag is of ze het zelf beter kunnen, of uberhaupt kunnen. Het begrip goed in de fotografie blijft altijd gedeeltelijk subjectief, maar ik vind het een goede foto en op school werd deze ook goed beoordeeld.

En ik vind het jammer dat veel mensen meer op het onderwerp letten dan de foto zelf, het is een veel grotere uitdaging om een foto te maken van iets wat mensen over het algemeen niet mooi vinden, dan iets te fotograferen wat iedereen mooi vind.
Oud 22-11-2003, 20:04
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik snap niet dat sommige mensen op dit forum zo vol van zichzelf en hun eigen kunst kunnen zijn... je hoeft toch niet beter te zijn in iets om er commentaar over te kunnen geven? ook gewone mensen kunnen dingen mooi en lelijk vinden..

maar ik vind deze foto koel hoor

[edit] dit is dus niet speciaal tegen jou bedoeld hoor, gewoon in het algemeen.. en het is ook wel aardig om wat uitgebreider commentaar te geven dan 'leuk/stom', dus:

ik vind de foto heel mooi, ik kan niet zoveel zeggen over belichting en andere fototechnische zaken, maar ik vind de compositie goed, en je brengt de alledaagse dingen op een speciale manier in beeld en het contrast tussen de benen en de rest is ook stoer, en het licht valt ook mooi denk ik naja.. ik vind het altijd moeilijk om mn mening te onderbouwen, zeker bij foto's.. maar hij is heel goed [/edit]

Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 20:13
Onlyme
Onlyme is offline
Wat je zegt over dat het moeilijker is om iets te fotograferen dat over het algemeen lelijker gevonden wordt, ben ik met je eens. Maar juist daarom kan je zulke kritiek toch wel een beetje verwachten als je iets fotografeert waarvan je weet dat er misschien mensen zullen zijn die het niet mooi vinden?

Technisch gezien vind ik de foto inderdaad goed (wat ik al eerder zei), ik doe het je niet na.

Je schreef:
Citaat:
de bedoeling is dat het een beetje bizar is.
Dan heb je dus je doel wel bereikt mijns inziens.

Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 20:20
walter
walter is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 22-11-2003 @ 19:35:

Het valt me op op dit forum hoe mensen foto's of tekeningen naar beneden halen terwijl het maar de vraag is of ze het zelf beter kunnen, of uberhaupt kunnen. Het begrip goed in de fotografie blijft altijd gedeeltelijk subjectief, maar ik vind het een goede foto en op school werd deze ook goed beoordeeld.

maar wat verwacht je dan , dat je alleen maar commentaar krijgt van mensen die hetzelfde kunnen, of misschien nog wel beter zijn? ik vind ook dat hier erg vaak te pas en te onpas dingen naar beneden worden gehaald zonder gegronde redenen, maar dat heeft niks te maken met of je het wel of niet zou kunnen
verder spreekt er erg veel arrogantie in je post
en dat is nooit goed
Oud 22-11-2003, 23:44
Soron
Soron is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 22-11-2003 @ 19:35:
[B

En ik vind het jammer dat veel mensen meer op het onderwerp letten dan de foto zelf, het is een veel grotere uitdaging om een foto te maken van iets wat mensen over het algemeen niet mooi vinden, dan iets te fotograferen wat iedereen mooi vind. [/B]
Daar heb je helemaal gelijk in... vooral het tweede en dat zie ik wel vaker. Als je bijvoorbeeld een portretfoto maakt let iedereen meer op het model dan op de foto zelf. Dat vind ik ook heel jammer.

Verder wat korte en kleine dingen. Ik vind het zeker geen slechte foto. Lijkt me ook een uitdaging om voeten te fotograferen. Belichting is ok en het gebruik van zwart/wit is uiteraard goed gedaan hier... Contrast very nice.... Heel leuk gedaan. En analoog nog wel. In deze hype van digitale camera's.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 14:24
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
walter schreef op 22-11-2003 @ 21:20:
verder spreekt er erg veel arrogantie in je post
en dat is nooit goed
jezus wat een onzin. als je één foto van jezelf goed vind, ben je nog niet gelijk arrogant. als ik al mijn foto's briljant zou vinden, dan zou ik arrogant zijn, maar het komt echt zo zelden voor dat ik ergens tevreden mee ben.

maar ja, als je mijn punt niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen.
Oud 23-11-2003, 14:38
funest
funest is offline
intresante foto, mooi contrast, leuk onderwerp..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 18:12
Mijke16
Mijke16 is offline
Citaat:
AM schreef op 23-11-2003 @ 15:38:
intresante foto, mooi contrast, leuk onderwerp..
lekkere ontnuchterende opmerking in de hitte van een discussie!!!
Oud 23-11-2003, 19:05
funkypunk
funkypunk is offline
interessante discussie, ik zal een apart topic openen....
gedaan, zie kunst???

Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:10
Verwijderd
mooi, mooi contrast, vind de 'positie' van de voeten ook erg mooi, had het net iets toffer gevonden als de bovenkant anders 'afgebroken' was, zodat je zeg maar het hele onderlijf zou zien, dit lijkt niet compleet .
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:11
funest
funest is offline
Citaat:
Mijke16 schreef op 23-11-2003 @ 19:12:
lekkere ontnuchterende opmerking in de hitte van een discussie!!!
haha
meeste was al gezegt en had geen zin om me er in te mengen maar wilde toch mening laten horen
dan maar zo he
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 21:24
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 23-11-2003 @ 20:10:
mooi, mooi contrast, vind de 'positie' van de voeten ook erg mooi, had het net iets toffer gevonden als de bovenkant anders 'afgebroken' was, zodat je zeg maar het hele onderlijf zou zien, dit lijkt niet compleet .
omg <3
dat is dus precies wat ik ook vind, het negatief is ook zo (ik bedoel, met compleet onderlijf) maar ik kon de foto niet op die manier uitvergroten omdat ik het negatief echt tot a4 formaat ging uitvergroten. maar als ik m dus kleiner afdruk zal dat wel lukken.

Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 21:29.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
OnLyMe schreef op 22-11-2003 @ 17:22:
Ja, dat is dan dus heel erg persoonsgebonden
Ik vind voeten ook lelijk en daarom juist interessant en oninteressant wanneer elegant en charmant

Verder is dit niet de plek om te gaan discussiëren wie er wel en wie er geen commentaar mag geven. Het is een openbaar forum en dus mag iedereen commentaar geven, ookal kan diegene het zelf misschien lang niet zo goed. Iedereen heeft een eigen mening, iedereen mag die mening uiten. Een discussie over de juistheid van die mening, hou die vooral! Maar een discussie over iemands arrogantie of het wel/niet commentaar mogen geven op andermans werk doet er niet toe.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 23-11-2003 @ 22:24:
omg <3
dat is dus precies wat ik ook vind, het negatief is ook zo (ik bedoel, met compleet onderlijf) maar ik kon de foto niet op die manier uitvergroten omdat ik het negatief echt tot a4 formaat ging uitvergroten. maar als ik m dus kleiner afdruk zal dat wel lukken.
tof,

kan je die misschien dan ook nog een keer posten?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:35
cottoncandy
cottoncandy is offline
misschien, als ik ooit de moeite neem om hem opnieuw af te drukken als ik tijd heb. na 19 december.
Oud 24-11-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 24-11-2003 @ 18:35:
misschien, als ik ooit de moeite neem om hem opnieuw af te drukken als ik tijd heb. na 19 december.
doe het
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten