Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2003, 10:29
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik heb van een vriend van me het spel CM4 maar even geleend aangezien ik te horen had gekregen dat met EP5 het spel neigt naar speelbaarheid dus dat moest ik even zien.

Maar nu heb ik alles geinstalleerd.
EP5 (met EP3 data)

En bij het laden gaat het fout. Na 'Creating Shortlists' krijg ik de volgende melding:

sg-:Copy protection has failed

En kom niet aanzetten van 'goede kopie halen' want het is een originele cd
Oud 13-11-2003, 10:36
Verwijderd
ik zou eerst even kijken of je idd wel eerst ep3 goed hebt geinstalleerd en vervolgens met de juiste versie van ep5 hebt geupdate(want er zijn er meerdere)

wat je nog kan doen als je dat idd gedaan hebt, is van www.gamecopyworld.com de no-cd patch downloaden voor de versie die jij nu hebt(moet je even kijken als je cm hebt opgestart bij het beginscherm linksbovenin) en de huidige cm4.exe vervangen met die in de zip file...bij mij deed hij het toen..
Oud 13-11-2003, 12:49
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Hoegaarden schreef op 13-11-2003 @ 11:36:
ik zou eerst even kijken of je idd wel eerst ep3 goed hebt geinstalleerd en vervolgens met de juiste versie van ep5 hebt geupdate(want er zijn er meerdere)

wat je nog kan doen als je dat idd gedaan hebt, is van www.gamecopyworld.com de no-cd patch downloaden voor de versie die jij nu hebt(moet je even kijken als je cm hebt opgestart bij het beginscherm linksbovenin) en de huidige cm4.exe vervangen met die in de zip file...bij mij deed hij het toen..
Nou, het is gewoon een EP5 update waar de dataupdate van ep3 zit ingebakken dus ik installeer ineens EP5 (4.0.8)

Maar ik heb het inderdaad weten te omzeilen met een no-cd crack. (megagames doet ook altijd wonderen)
Oud 13-11-2003, 17:44
McCaine
McCaine is offline
Tss, dat mag ook niet.

Regels voor berichten