Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tis goed hoor. ![]()
|
![]() |
De bronnen van Dhr. Wawl zijn onuitputtend. Jullie denken toch zeker niet enige invloed te kunnen hebben van de almachtige AIVD? Mensen, mensen, daar hebben jullie je toch even in vergist. De afdelingen die jullie te zien krijgen worden allemaal via de politiek en de regering doorgespeeld aan jullie onwetende burgers. Feitelijk zijn er nog andere afdelingen met daaronder een expertise-afdeling met betrekking tot wapens, munitie en dergelijke. Top of state sort of speak. Verder bezitten wij ook nog een afdeling waar onderzoek wordt gedaan naar buitenlandse wezens als Kenjiiro en fractuur. Deze personen hebben wij in een duister verleden eens ontvoerd en onderzocht in ons lab 500 meter onder het AIVD gebouw. De wetenschap die wij daarbij hebben opgedaan is onmenselijk groot, en deze kunnen wij zeer goed gebruiken bij de onderzoeken die iedereen op zijn brood zal krijgen.
Als jullie achter mij aanzitten, dan kan je verwachten dat we de privacy van IEDEREEN nog verder zullen verlagen zodat we alles te weten komen. We weten zelfs exact hoe laat iemand of niemand naar de WC gaat en hoe laat hij elke morgen ontbijt met zijn krantje erbij (red. De Telegraaf. Dus mensen, zoals ik dit betoog aan het begin al opende: onze bronnen zijn onuitputtend. Mochten we alles willen weten wat er in dit land gebeurt dan zullen we dat ook zeker weten. We kunnen van alles opvoeren want de middelen die wij ter beschikking hebben staan kunnen de meeste stervelingen niet eens begrijpen. De AIVD is veel sterker, groter en allesomvattender dan jullie denken. |
![]() |
|
![]() |
Bewijs van jullie domheid:
Hebben jullie de aanval dan niet zien aankomen ofzow?? Enneh.. ik ga infiltreren bij de aivd als styliste. (De kleding moet nodig vernieuwd worden. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|