Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 13:51
cagie
cagie is offline
Al meer als 8 maanden heb ik een vriend. In het begin van onze relatie (zo'n 6 maanden geleden) hebben we ruzie gekregen omdat hij via msn met allerlei meisjes chatten. Op zich niet erg maar tegen twee zei hij steeds dingen als ik heb zin in je. Ook vond 1 van die meisjes en hem leuk en het enigste wat hij daarop te zeggen was dat ze te ver weg woonden. Ook belde en smste ze regelmatig. Hij heeft beloofd dat hij het niet meer zou doen en ik heb gezegd dat als ik nog 1 keer achter zoiets kom dat ik het uitmaak. Goed een tijdje ging het goed tot we op vakantie gingen en een meisje hem steeds belde. In eerste instantie zei hij dat hij haar niet kende maar later bleek dat hij haar via chatten/ msn kende. Goed ook dat heb ik hem vergeven. nou kwam ik er vandaag achter dat hij het weer doet. Hij heeft een ander email adres aangemaakt (tegen mij zegt hij dat dat hij dat doet voor als hij advertenties plaats op marktplaats) en het blijkt dat hij dat nu via dat emailadres weer doet. Ik ben het zo langzamerhand erg zat en hij heeft tot twee keer toe beloofd dat hij het echt niet meer zou doen... en hij liegt er ook nog over... Ik weet alleen niet of ik het nu echt uit ga maken of niet... Wat zouden julllie doen in zo'n situatie?
Groetjes Cagie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2003, 13:53
selfmindead
selfmindead is offline
Zielig om zo via MSN meisjes leren kennen.

Doe eens een gemene test; maak zelf een ander emailadres en doe zelf de test. Dan kan je hem confronteren daarmee.

Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 14:14
Fleur
Fleur is offline
Idd zielig, iig als je al een vriendin hebt

Zelf ook een msn adresje aanmaken vind ik wel een goed idee, je lost er niets mee op, maar je zult waarschijnlijk wel bevestiging krijgen van je vermoedens. Ik denk dat ik het uit zou maken. Helemaal omdat je er al over gesproken hebt met hem en hij er nu over liegt.
Als hij zo nodig aandacht van andere meisjes wil op MSN en zin in ze heeft, moet ie lekker z'n gang gaan, kan hij mooi doen als het uit is. Dan krijgt ie wel spijt denk ik, maar goed dan is het te laat
Oud 15-11-2003, 14:21
cagie
cagie is offline
Tja los niet veel op met een ander msn adres aanmaken en hetzelfde doen. Denk dat ik het deze keer echt uit ga maken. hij blijft het doen en ik ben het zat... Geef alleen nog wel teveel om hem, dus zal heirmee ook mezelf pijn doen...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 14:23
Fleur
Fleur is offline
Je kunt beter een besluit nemen waar je jezelf (even) pijn mee doet, dan je laten kwetsen door een ander.

Zo te horen heb je je besluit al gemaakt, dus succes er mee.
Oud 15-11-2003, 14:35
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
.fRIDAY schreef op 15-11-2003 @ 14:53:
Zielig om zo via MSN meisjes leren kennen.
Even een roloog voor jou hoor, komt ie; ! Dat is heus niet triest, alleen als je een relatie hebt en op die manier nog ergens anders probeert vriendinnetjes te zoeken is het wel een beetje apart.
Oud 15-11-2003, 14:36
Susanne
Susanne is offline
Ik zou het trouwens wel uitmaken, blijf niet hangen bij een jongen die duidelijk toch geen zeer meer heeft in mij.
Oud 15-11-2003, 14:40
selfmindead
selfmindead is offline
Citaat:
Susanne schreef op 15-11-2003 @ 15:35:
Even een roloog voor jou hoor, komt ie; ! Dat is heus niet triest, alleen als je een relatie hebt en op die manier nog ergens anders probeert vriendinnetjes te zoeken is het wel een beetje apart.
Ik had vroeger ook MSN. En ik had er ook vrienden. Ik correspondeerde eerst wel met die personen voor ik ze op mijn lijst zette. Ik vind het omgekeerde niet logisch. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 14:49
elledc
elledc is offline
Dat er zulke jongens bestaan heb ik nooit begrepen
Als je een vriendin hebt, waarom dan nog met andere meisjes proberen?
Anyway, goeie keuze om het uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 15:50
Verwijderd
Hij is echt super dom en vooral super stom. En volgens mij heeft hij het nog geen eens echt door dat je het dan uit zo maken. ach, die jongen is het je echt niet waard. Als hij zonodig andere meisjes wil versieren laat je toch gewoon zijn gang gaan. Hij komt er vanzelf er nog wel eens een keer erachter hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 15:54
huppelmeis
huppelmeis is offline
Persoonlijk vind ik ook dat hij het niet kan maken, gewoon chatten met andere meisjes okay, maar zulke dingen zeggen... ik denk niet dat ik dat goed zou vinden... Maar echt vreemdgaan kun je het niet noemen, maar het is natuurlijk wel vervelend. Maar ik weet eigenlijk niet echt in hoeverre je chatten, dus niet gewoon vriendschappelijk maar meer, moet beoordelen. Het blijft natuurlijk maar een chat, maar voor jou is het gewoon heel moeilijk en als hij dat nu nog niet snapt...........
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 16:35
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
klinkt nogal lullig maar blijkbaar heeft hij niet genoeg aan jou alleen.. ik zou het dus zeker uitmaken.. doet wel even pijn maar op langer termijn is dat wel beter.
Alleen ook al het feit dat hij tegen je liegt is fout
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 16:58
Verwijderd
wat een loser zeg, uitmaken met die hap, je hebt dat al veel te lang toegestaan, en jij bent wel beter waard
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:51
Deathflower
Deathflower is offline
idd zou ik ook doen, maar alleen om et feit dat ie er over liegt of het probeert te verbergen voor je. zulke contacten zou ik nl niet vreemd vinden, heb zelf ook zulke contacten (niet dat het zo ver gaat dat we de hele tijd bellen, hij heeft wel mn nummer maar vraagt het altijd eerst netjes en het komt echt heel erg weinig voor...) maar die persoon weet ook heel duidelijk dat het nooit echt iets kan worden en dat ik et nooit voor hem uit zal maken met mn vriend! zou er bij mijn vriend ook geen problemen mee hebben als hij zulke contacten heeft, als het dat maar niet verder komt dan chatten...
Oud 15-11-2003, 18:46
Verwijderd
Als hij jou niet eens op de hoogte houd van zijn chatgesprekken met andere meiden en het voor je verzwijgt zou ik me toch zorgen gaan maken.

Tis een kwestie van eigenwaarde.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 11:40
Verwijderd
ik vind hem lullig, en hij is er duidelijk niet helemaal voor jou. Misschien is hij voor de rest heel lief enzo, maar hij liegt wel tegen je. En je moet je dan afvragen of je dat wel zo prettig vind. Heb het er met hem over, en stel hem voor de keuze...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:10
Thomas
Thomas is offline
Allereerst; probeer er zeker van te zijn dat je vriend echt met die meisjes op zo'n manier chat. Uit je openingspost kan ik dit namelijk niet echt opmaken. Vraag het hem en kijk hoe hij zal reageren.

Aan de andere kant is het allemaal beetje een lullige kerel, als ik het zo vrij mag zeggen. Je hebt hem al twee kansen gegeven en telkens verknalt hij ze weer. Je bent de goedheid zelfe door hem nog een laatste kans te geven. Kijk het gewoon nog eventjes aan en probeer de waarheid te achterhalen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:11
Punkygirl
Punkygirl is offline
Je zou natuurlijk zelf een email adres kunnen aanmaken wat hij niet kent en hem toevoegen.. en dan gaan flirtten etc en kijken hoe hij erop reageert..
en dan heb je zelf ook de keiharde bewijzen voor een confrontatie
Oud 16-11-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 16-11-2003 @ 13:11:
Je zou natuurlijk zelf een email adres kunnen aanmaken wat hij niet kent en hem toevoegen.. en dan gaan flirtten etc en kijken hoe hij erop reageert..
en dan heb je zelf ook de keiharde bewijzen voor een confrontatie
Dan ben je net zo sneu en achterbaks als hem. Gewoon aan de kant zetten die gozer, laat hem maar raden naar de reden.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:40
Verwijderd
Het hele idee is al, dat hij bewust probeert om andere meisjes te versieren, terwijl hij een vriendin heeft. Dat zou ik hoe dan ook al een reden vinden om zeer sterk aan hem te twijfelen.
Daarnaast heeft hij beloofd om 't niet meer te doen, en deed hij het toch, met een geheim adres nog wel. Hij houdt zich dus niet aan zijn beloftes en liegt tegen je. Wat dat betreft zou het beter zijn om het wel uit te maken, want je kunt hem dus duidelijk niet vertrouwen.
Je hebt tegen hem gezegd dat je het zou uitmaken als-ie 't nog een keer zou doen. Nu heeft hij 't nog een keer gedaan. Als je het níét uitmaakt, dan gaat hij ervan uit dat hij alles kan maken en dat jij 't toch wel goed vindt. Wat dat betreft zou het dus ook verstandiger zijn om het wel uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:53
vrijgezel
vrijgezel is offline
Als mijn vriend dat zou doen, zou hij eerst een waarschuwing krijgen.. en merk ik dan dat hij ermee doorgaat dan zou ik het zeker uitmaken, kom op zeg ik vind het zielig, heb je een vriendin ga je met meisjes op msn flirten, dan vraag ik me af, wat hij wel niet irl doet met meisjes...

het is misschien heel moelijk maar er zijn genoeg andere leuke jongens, en als ie al niet eens respect voor je heeft en gewoon doorgaat terwijl je hebt gezegt dat je het niet leuk vind, zou ik het als ik jou was uitmaken...
Reageren

Regels voor berichten