Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is echt super dom en vooral super stom. En volgens mij heeft hij het nog geen eens echt door dat je het dan uit zo maken. ach, die jongen is het je echt niet waard. Als hij zonodig andere meisjes wil versieren laat je toch gewoon zijn gang gaan. Hij komt er vanzelf er nog wel eens een keer erachter hoor.
|
![]() |
|
Persoonlijk vind ik ook dat hij het niet kan maken, gewoon chatten met andere meisjes okay, maar zulke dingen zeggen... ik denk niet dat ik dat goed zou vinden... Maar echt vreemdgaan kun je het niet noemen, maar het is natuurlijk wel vervelend. Maar ik weet eigenlijk niet echt in hoeverre je chatten, dus niet gewoon vriendschappelijk maar meer, moet beoordelen. Het blijft natuurlijk maar een chat, maar voor jou is het gewoon heel moeilijk en als hij dat nu nog niet snapt...........
|
![]() |
|
![]() |
idd zou ik ook doen, maar alleen om et feit dat ie er over liegt of het probeert te verbergen voor je. zulke contacten zou ik nl niet vreemd vinden, heb zelf ook zulke contacten (niet dat het zo ver gaat dat we de hele tijd bellen, hij heeft wel mn nummer maar vraagt het altijd eerst netjes en het komt echt heel erg weinig voor...) maar die persoon weet ook heel duidelijk dat het nooit echt iets kan worden en dat ik et nooit voor hem uit zal maken met mn vriend! zou er bij mijn vriend ook geen problemen mee hebben als hij zulke contacten heeft, als het dat maar niet verder komt dan chatten...
![]()
|
![]() |
Allereerst; probeer er zeker van te zijn dat je vriend echt met die meisjes op zo'n manier chat. Uit je openingspost kan ik dit namelijk niet echt opmaken. Vraag het hem en kijk hoe hij zal reageren.
Aan de andere kant is het allemaal beetje een lullige kerel, als ik het zo vrij mag zeggen. Je hebt hem al twee kansen gegeven en telkens verknalt hij ze weer. Je bent de goedheid zelfe door hem nog een laatste kans te geven. Kijk het gewoon nog eventjes aan en probeer de waarheid te achterhalen. |
![]() |
|
Je zou natuurlijk zelf een email adres kunnen aanmaken wat hij niet kent en hem toevoegen.. en dan gaan flirtten etc en kijken hoe hij erop reageert..
en dan heb je zelf ook de keiharde bewijzen voor een confrontatie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het hele idee is al, dat hij bewust probeert om andere meisjes te versieren, terwijl hij een vriendin heeft. Dat zou ik hoe dan ook al een reden vinden om zeer sterk aan hem te twijfelen.
Daarnaast heeft hij beloofd om 't niet meer te doen, en deed hij het toch, met een geheim adres nog wel. Hij houdt zich dus niet aan zijn beloftes en liegt tegen je. Wat dat betreft zou het beter zijn om het wel uit te maken, want je kunt hem dus duidelijk niet vertrouwen. Je hebt tegen hem gezegd dat je het zou uitmaken als-ie 't nog een keer zou doen. Nu heeft hij 't nog een keer gedaan. Als je het níét uitmaakt, dan gaat hij ervan uit dat hij alles kan maken en dat jij 't toch wel goed vindt. Wat dat betreft zou het dus ook verstandiger zijn om het wel uit te maken. |
![]() |
|
Als mijn vriend dat zou doen, zou hij eerst een waarschuwing krijgen.. en merk ik dan dat hij ermee doorgaat dan zou ik het zeker uitmaken, kom op zeg ik vind het zielig, heb je een vriendin ga je met meisjes op msn flirten, dan vraag ik me af, wat hij wel niet irl doet met meisjes...
het is misschien heel moelijk maar er zijn genoeg andere leuke jongens, en als ie al niet eens respect voor je heeft en gewoon doorgaat terwijl je hebt gezegt dat je het niet leuk vind, zou ik het als ik jou was uitmaken...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken? Verwijderd | 7 | 12-06-2010 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken op je verjaardag debotjuh | 51 | 04-06-2004 11:54 | |
Liefde & Relatie |
zelf uitgemaakt, maar toch verdrietig?! anoniem17 | 19 | 31-01-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Zou je t uitmaken vanwege de mening van je vrienden? Toscane | 27 | 03-11-2002 14:34 | |
Liefde & Relatie |
ik hou wel van hem, maartoch wilk t uitmaken lake bodom | 8 | 24-02-2002 18:57 |