![]() |
||
Citaat:
Kon bij mij zo maar een half jaar uitblijven en vervolgens 3 weken achter elkaar lopen...
||
Citaat:
Ik zou je vriendin wel ff aanraden om gewoon bij de dokter te gaan checken voor de zekerheid. Ookal is de kans nog zo klein. |
![]() |
|
gewoon ff een testje kopen bij de drogist (kost zo'n 15 euro, ligt eraan welk merk je neemt) en dan gelijk doen, weet je het tenminste zeker
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik denk dat het aan de stress ligt: jullie zijn pas bij elkaar (verliefdheid was voor mij heel erg qua menstruatie) en daarnaast zijn jullie ontzettend aan het stressen (ben ik zwanger, kan niet, wat nu??!!??). Als jullie er echt zo mee zitten, koop dan een zwangerschapstest en je weet het meteen. Vertrouw je daar niet op, ga dan naar de dokter.
||
![]() |
Citaat:
|
arts zegd gewoon? je hebt net nieuw vriendje? ow, dan komt het regelmatig voor dat je zelfs een maand helemaal niet ongesteld wordt. Dus ik zou me niet echt druk maken, zeker als je nog helemaal niet geneukt hebt.
|
ff weer reageren
afgelopen woensdag hebben we een test gedaan.. best spannend allemaal, bleek dat ze niet zwanger was. ![]() Maar onze relatie is er wel sterker op geworden... Er blijkt dus gewoon dat er niks aan de hand is..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|