|
|
Bekijk resultaten poll: Sproetjes leuk ? ( bij meisje) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
83 | 49.70% |
Nee |
20 | 11.98% |
Soms |
73 | 43.71% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 167. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kijk maar ff bij mn fotoboek.. Niet dat de sproeten erg duidelijk te zien zijn ofzo...
Ik vind het BTW HE LE MAAL niks bij mij...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() On-topic: met mate kan ik het wel mooi vinden maar ik kijk meestal naar het meisje in het geheel.. Sproetjes vind ik best mooi bij meiden die blond/licht oranje haar hebben das echt super... Maar zoals alles met mate..!
|
Ik heb sproetjes. Op mijn gezicht en mijn schouders.
En mijn vriendje vindt het supermooi. Zelf doet het me niet zoveel, eigenlijk. Ik heb er niet teveel en niet te weinig. Foto
|
Ik heb ook sproetjes, vooral in de zomer zie je dat. Ik vind dat ik er jonger door uitzie en mensen vinden me er ook vaak 'schattig' door terwijl ik helemaal niet schattig wil zijn. Maarach, ik zit er niet echt mee.
||
Citaat:
![]() maar waarom zet niemand hier een foto .. |
![]() |
|
ik heb ook sproeten... ik ben er wel blij mee meestal, je ziet veel minder snel pukkeltjes enzo... ik heb een keer van een jongen te horen gekregen "normaal vind ik sproeten ontsierend, maar bij jou zijn ze stiekem toch wel heel mooi" *bloos* maargoed, ik heb er ook niet zo heel veel... sproeten bij jongens vind ik iets minder, maar kan ook leuk zijn... maargoed
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind ze wel geinig bij mij... och ja, staat ook zo raar, rood haar zonder sproeten
![]() Bij jongens zijn ze ook lief :] Overigens is heeeel veel sproeten ook wel leuk, vooral in combinatie met heeeel donkere ogen en wenkbrouwen. Ik had een jongen op school lopen die dat had, oei ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb ze ook ..en tsja.. liever niet maar ik kan ze moeilijk weghalen he ... heb altijd t gevoel dat t me zo lievelijk en truttig en kinderlijk maakt
![]()
|
een dagje flink in de zon en ze komen weer oprukken
![]() ik heb niet echt een uitgesproken mening over sproetjes eigenlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
't gaat de goede kant op dus niet meteen afkatten ... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk aan meisjes ? xxanoniempjexx | 27 | 31-05-2015 07:35 | |
Seksualiteit |
wat is nu sexy bij een meisje en wat is nu sexy voor bij een jongen :p Verwijderd | 151 | 09-09-2014 00:04 | |
Liefde & Relatie |
nooit een relatie mark_h | 165 | 25-05-2007 22:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lifestyle |
Make-up!! Sarah15 | 37 | 09-10-2003 19:44 | |
ARTistiek |
'A Night In Tipsy Tin Tin' Woodstock | 7 | 05-12-2001 15:15 |