Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 11:12
tijnnl
tijnnl is offline
Ik heb eenb probleem en wordt er helemaal gek van. zal eerst even uitleggen hoe en wat.

Ik ken niet meer dccen vanaf mijn client's ik gebruik windows internet sharing en dat deed et tot nu toe altijd perfect. Kwestie van porten forwarden op de server en dcc werkte helemaal.

Nu heb ik sinds kort demon en ik gebruikte nooit een firewall ( ook nooit ergens last van gehad) totdat ik dus over ging op demon. Nadat alles overhoop was gegooid en er nix anders meer op zat dan windows2000 opnieuw te instaleren op mijn servertje heb ik dus maar zonealarm pro geinstalleerd( gewone zonealarm ondersteund windows inetrnet sharing niet)

Maar nu is dus het probleem, ik kan maar niet dccen als zonealarm aan staat. Het lukt wel vanaf de server zelf als ik daar mirc op zet.

Ik gebruik al porten 4000 en 4001 en dat staat zowel in op mijn server goed geforward als in mijn mirc op mijn client dus dat kan het niet zijn.

Het licht echt aan zonealarm want zodra ik die uit zet is het over, maar zonealarm geeft geen ene melding er over.

Wie weet een oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten