Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 20:22
Maguire
Maguire is offline
Het is al enige tijd uit met mijn ex maar we bleven elkaar vaak zien en we gingen nog een hoop leuke dingen samen doen. Had nog een vakantie geboekt staan enzo.

Maar vandaag zat ze met een andere man aan te pappen en ik trok het gewoon opeens niet meer. Dus heb vanavond een goed gesprek met der gehad en besloten alle banden te breken.

Maarja ik zit met der op dezelfde afdeling op mijn werk ik ben zo bang dat ik zo niet over haar heen kom omdat ik haar 2x per week blijf zien. Hoe met zo'n situatie om te gaan ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2003, 20:29
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
mjah das lastig inderdaad...
Als je haar blijft zien is de kans inderdaad groot dat er of ruzie komt, en dat je niet snel over haar heen komt
Lastig dat je haar gedwongen moet blijven zien...
Van werk veranderen die je natuurlijk niet zomaar,,,
Misschien is er een mogelijkheid om je te laten overplaatsen?
En zo niet,, tsjahh... elkaar ontlopen wordt ook zo'n gespannen situatie.. dan zul je toch zo goed als het kan proberen samen te werken vrees is.. zou ik wel met haar over praten.. misschien dat ze niet met andere jongens moet gaan "aanpappen" waar jij bij bent.. moet zij ook begrijpen lijkt me
Succes anywayzz
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 04:20
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ik snap je probleem. Ik heb het met uitgaan maarjah
Das natuurlijk wat anders...

Je zei dat het 2 keer per week is? Werk jij of zij 2 dagen in de week? Ik bedoel michien kan 1 van jullie op andere dagen werken zodat je haar mis loopt. Dat is wel wat ik doe.. Andere dag uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 08:20
Maguire
Maguire is offline
Nee helaas niet dan had ik al lang op andere dagen gewerkt

Zij werkt full time en ik part time maar het is echt zo irritant om haar elke keer te moeten horen enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 09:25
Verwijderd
ontopic:
jullie deden leuke dingen samen als vrienden niet als stelletje...tenminste, dat maakt ik op uit jouw verhaal. De kans zat er natuurlijk dik in dat een van jullie dus al snel verder zou gaan kijken.

Vrienden hebben is natuurlijk leuk maar een vriendje of vriendinnetje ook zo op zn tijd

En geef nou toe, jullie zijn vrienden. wat niet mag zeggen dat je dan helemaal niet meer mag daten, dus ik zou proberen erover heen te komen en zelf ook rond gaan kijken...

Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 12:48.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 16:41
Verwijderd
Ik zou zo gewoon mogelijk proberen te doen, niet heel overdreven vriendelijk en ook niet uitermate negeren ofzo, proberen de relatie terug te brengen naar colega;s...]

succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten