Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2003, 21:24
danielle84
danielle84 is offline
ik had dus met een jongen ongeveer een week vond hem eigenlijk toch niet zo leuk dus maakte het uit.
zijn vrienden zijn nu dus heel boos op mij omdat ik het uitgemaakt hebt. zelf denk ik we hebben maar een week gehad waar maken jullie je druk om.

die vriend belt me dus de hele tijd en zegt dat ik niet te vertrouwen ben een kutwijf ben en nog meer van die onzin.
maar hij begint ook met verhalen als: als ik je tegenkom dan kan ik je wat aandoen. ik zou je pijn kunnen doen. ik zou je zo maar is kunnen gaan verkrachten. moet ik dit nou allemaal serieus op nemen ??? of gewoon maar laten gaan en hopen dat het niet gebeurd ?
Oud 05-11-2003, 21:26
Fleur
Fleur is offline
jezus wat een debiel zeg

maar of je het serieus moet nemen weet ik niet.
ik kan wel zeggen dat het alleen maar een grote mond is en het waarschijnlijk niet zal gebeuren, maar voor hetzelfde geld is diegene wel tot zoiets belachelijks in staat
ik denk dat de kans klein is, maar het is moeilijk te zeggen, aangezien jij hier de enige bent die de jongen in kwestie kent.

succes iig.
Oud 05-11-2003, 21:33
danielle84
danielle84 is offline
aangezien ik maar een week met die jongen had heb ik zijn vrienden dus maar één keer gezien.
dus kan niet echt beoordelen hoe hij is hij kwam toen niet over als een leuke jongen trouwens hij is 29 dus is eigenlijk al een man.
vind het gewoon raar zulke dingen zeg je toch niet!
Oud 05-11-2003, 21:37
Verwijderd
Het is ziek als hij het echt zou doen, maar ik vind het ook al ziek dat hij zoiets zegt..
Dus je weet maar nooit..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 21:50
Verwijderd
Gewoon laten kletsen. Hij kan het gewoon niet hebben dat ie 'gezichtsverlies' heeft geleden, omdat ie zo snel door jou gedumpt is. Maar als ie ermee door blijft gaan, zou ik er wel iets aan gaan doen. Kun je er niet voor zorgen dat je gewoon niet bereikbaar bent voor 'm? En zorg ervoor dat je 'm niet tegen komt. Dan moet ie vanzelf wel ophouden.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 21:53
danielle84
danielle84 is offline
het is niet mijn exvriend voor zover je een vriendje van een week een ex kan noemen, maar dus zijn vriend. echt een enge gozer ook om te zien vond ik al vanaf het eerste moment dat ik hem zag
Oud 05-11-2003, 22:53
Warsocket
Warsocket is offline
gewoon negeren en in de stront laten zakken
je moet je energie niet in zon knurft steken

+ negeren werkt op lange termijn meestal het beste
Oud 05-11-2003, 23:12
juno
juno is offline
Jemig, ben jij even blij dat je die gedumpt hebt zeg...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 06:38
Verwijderd
gewoon negeren, die stumper is jou energie niet waard
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 06:47
Auntie M
Auntie M is offline
Kun je die ex-na-een-week niet op z'n vriendje afsturen om te zeggen dattie normaal moet doen? Tis toch iets tussen jou en hem en niet tussen jou en zijn vriendjes.

Sjees sommige mensen zijn toch echt gestoord.
Oud 06-11-2003, 06:50
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
gewoon negeren ik ken ook wel van die mensen die helemaal pised gingen doen... ik noem maar geen namen want dat mag niet van hem want dat zou me dood betekeken ofso..... (hij zit hier ook op ut forum)

maar gewoon lekker links laten liggen want ze hebben het lef tog niet ervoor....
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:22
Droyd
Droyd is offline
Echt wel een klootzak

Is er geen onderliggende reden waarom hij dit zegt? Het lijkt me eigenlijk een vreemde reactie...Maar hoe dan ook, die is je helemaal niet waard.

Heb je hem niet bedrogen met iemand die je leuker vond ofzo (neem me dit niet kwalijk dat ik dit zeg) of iets anders waardoor je hem heel erg boos hebt gemaakt?

Ik sta hoe dan ook aan jou kant hoor, zo een dingen hoort hij je niet te zeggen...
Laat hem even uitrazen, en heel misschien zou je later met hem kunnen praten (enkel om het conflict op te lossen, niets meer)

Ik den niet dat je dit serieus moet nemen, hij is volgens gewoon heel erg pissed
Oud 06-11-2003, 15:57
Verwijderd
Laten gaan en niet op reageren. Ik kan nooit zeggen dat ie t toch niet doet, maar jongens kunnen heel dom reageren als je hun vriend dumpt. ervaring mee (alleen was dat zo kinderachtig in de trand van: als je nog een keer langs komt fietsen dan ga ik je bekogelen met balletjes hoor! Oeh, voel je m al. ik werd meteen bang ) okeej, dit is dan wel wat anders, maarja.. gewoon niet op reageren en gewoon niet opnemen als ie belt (en anders meteen ophangen)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 20:26
danielle84
danielle84 is offline
ik heb helemaal geen ander.
en ik bedoel ik heb echt zo iets waar maak je je druk om een week is een week stelt toch helemaal niets voor
Oud 06-11-2003, 21:56
Trueno
Trueno is offline
Ik zou me er niet teveel druk om maken. Gewoon niet over nadenken en na verloop word je minder bang. I know the feeling!

Maar als die gast je maar 1x heeft gezien kan je ook gewoon denken dat ie je misschien toch niet zal herkennen als ie je ziet, beetje om jezelf gerust te stellen.

Sterkte meis!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:57
Verwijderd
Hmm rare reactie. Ik zou het proberen te negeren en gewoon 1x zeggen dat je het gesprek hebt opgenomen en wat zijn vader/moeder zou zeggen als die het hoort *laat mij gewoon met rust, ik wil niets met je te maken hebben... sorry hoor maar ik ben het gewoon zat*
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 22:36
INViCTuS
INViCTuS is offline
Was die jonger dan jou? Ik vindt dat soort mensen behoorlijk zwak want ten eerste is dat een kwestie tussen jou en hem ongeacht dat het maar een week duurde en ten tweede moet hij zich is beter gedragen en is wat meer respect tonen egenover jou want liefde moet van 2 kanten komen en als jij nie wil wat heeft hij daar dan tegenin te brengen.

Ik zou het niet serieus nemen want het lijken mij meer gewoon loze bedreigingen waarbij ze jou willen dwingen of proberen jou onder druk te zetten.
Oud 06-11-2003, 23:20
danielle84
danielle84 is offline
hij is dus ouder dan mij. hij is 29, kijk als het nou een mannetje van mijn leeftijd was dan denk je ja dat is gewoon pubergedrag.
ik denk dat iemand van 29 toch wel dingen zegt die hij meent of er zit een grote steek bij hem los .... daar was ik eigenlijk al over uit dat dat zo is!
Oud 07-11-2003, 06:09
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
daniela schreef op 05-11-2003 @ 22:33:
aangezien ik maar een week met die jongen had heb ik zijn vrienden dus maar één keer gezien.
dus kan niet echt beoordelen hoe hij is hij kwam toen niet over als een leuke jongen trouwens hij is 29 dus is eigenlijk al een man.
vind het gewoon raar zulke dingen zeg je toch niet!
Lullig om door een meisje van 19 gedumpt te worden. Die vrienden van hem zijn waarschijnlijk net zo'n nerd als hem dus maak je daar gee zorgen over. Gewoon negeren. J hebt toch zelf zeker ook wel vrienden die je kunnen helpen met dir soort problemen?
Oud 07-11-2003, 13:53
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 06-11-2003 @ 07:50:
gewoon negeren ik ken ook wel van die mensen die helemaal pised gingen doen... ik noem maar geen namen want dat mag niet van hem want dat zou me dood betekeken ofso..... (hij zit hier ook op ut forum)

maar gewoon lekker links laten liggen want ze hebben het lef tog niet ervoor....
Mijn ex (jacqueline) ging ook zo triest doen. Haar hele cu2 is aan mij gewijd...
Best wel triest wanneer mensen het niet kunne accepteren dat het uit is.
Oud 07-11-2003, 21:42
danielle84
danielle84 is offline
ja ik heb wel vrienden maar die hoeven me niet te helepne hiermeer ik bedoel ik vind het iets tussen mij en hem en niet tussen mij hem en de vrienden.
morgen zie ik die rare vriend van hem weer gaat naar dezelfde dicotheek als mij en ik ben niet van plan om voor hem naar iets anders te gaan.
i'll let you know how it went
Oud 07-11-2003, 23:49
funkypunk
funkypunk is offline
doet me denken aan een jongen die ik afwees en als straf daarvoor kneep hij me hard in mn arm; alleen was ik toen 10
Oud 07-11-2003, 23:54
ne0
ne0 is offline
ben benieuwd hoe dit afloopt...
Oud 08-11-2003, 00:26
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Had 3 weken met een gozer, maar hij wou me elke sec. van de dag zien, ik wou vrijheid duzz had ik er een punt achter gezet. Geen 10 minuten later kreeg ik het eerste telefoontje...van zijn broer. Kutwijf dit, slet dat, hoer zo....ect. Toen ben ik een tijdje gestalkt, zover je het zo kan noemen. Steeds bellen en dan weer ophangen. Hijgen via de telefoon, schelden en dreigen. Ik ben die tijd erg bang geweest, maar achteraf was het nergens voor nodig. Z'n broer en hij hadden alleen maar een grote bek meer niet. Ik weet niet hoe je ex en zijn vrienden zijn, maar neem het niet AL te serieus, maar negeer het ook niet. Als je denkt dat zij het echt menen vermijdt dan plekken waar hij altijd veel is/was. Heel veel succes en als het blijkt dat ze het echt menen en er gebeurd wat, schakel meteen de politie in voor het te erg wordt.
Oud 08-11-2003, 08:09
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
leon-v schreef op 07-11-2003 @ 14:53:
Mijn ex (jacqueline) ging ook zo triest doen. Haar hele cu2 is aan mij gewijd...
Best wel triest wanneer mensen het niet kunne accepteren dat het uit is.
mensen kunnen er heus wel tegen als het uit is hoor... maar ik begrijp dat mensen aardig gaan trippen als ze gewoon gebruikt zijn....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2003, 15:35
sas_andrea
sas_andrea is offline
wat triest joh.. ik zou t zelf niet al te serieus opvatten, maar toch. het is wel een beetje beangstigend en hoort gewoon niet.
Oud 08-11-2003, 22:00
Jordi
Jordi is offline
Ik snap eigenlijk niet helemaal waar die vriend van hem mee bezig is. Kijk, dat hij het kut zou vinden en misschien zelfs boos zou zijn, zou ik nog wel kunnen begrijpen (hoewel het me lijkt dat jij gewoon het recht hebt om het uit te maken en dat je daar niet boos om hoeft te worden). Maar waar bemoeit die vriend van hem zich mee dan? Klinkt als een beetje een gestoorde vent die erop kickt om mensen bang te maken en uit te schelden enzo.

Ik denk dat jij het beste weet of je het serieus moet nemen aangezien jij de persoon in kwestie het beste kent. Als je denkt dat hij best eens iemand kan zijn die zijn dreigementen waar maakt, zou ik naar de politie gaan. Als je denkt dat hij alleen maar een zielig loosertje is met een grote mond, dan kun je hem gewoon negeren.
Oud 09-11-2003, 12:58
Loezzel
Loezzel is offline
Hoe is het nou gelopen tijdens het uitgaan?
Was ie er? Heeft ie nog iets tegen je gezegd?
Oud 10-11-2003, 20:19
danielle84
danielle84 is offline
nee hij was er niet. zijn vrienden ook niet.
misschien hebben ze door dat ze zich hebben laten kennen met hun loze woorden
Oud 11-11-2003, 15:00
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
whahah het blijkt maar weer dat het gewone dreigenmenten waren... wel triest overigens
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 11-11-2003 @ 16:00:
whahah het blijkt maar weer dat het gewone dreigenmenten waren... wel triest overigens
nou, heerlijke bijdrage hoor...
zo kan ik ook op alles reageren...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 15:28
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 11-11-2003 @ 16:15:
nou, heerlijke bijdrage hoor...
zo kan ik ook op alles reageren...
ja zeg hey,, ze weet nou toch al dat het dreigementen waren,, moet i kdan een heel intelligent verhaal ophangen of ze het wel of niet serieus moet nemen ??
En deze bijdrage van jou is nog minder nuttig als die van mij

deze overigens ook
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 11-11-2003 @ 16:28:
ja zeg hey,, ze weet nou toch al dat het dreigementen waren,, moet i kdan een heel intelligent verhaal ophangen of ze het wel of niet serieus moet nemen ??
En deze bijdrage van jou is nog minder nuttig als die van mij

deze overigens ook
ik hou ook van jou...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten