Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Best wel triest wanneer mensen het niet kunne accepteren dat het uit is.
|
![]() |
ja ik heb wel vrienden maar die hoeven me niet te helepne hiermeer ik bedoel ik vind het iets tussen mij en hem en niet tussen mij hem en de vrienden.
morgen zie ik die rare vriend van hem weer gaat naar dezelfde dicotheek als mij en ik ben niet van plan om voor hem naar iets anders te gaan. i'll let you know how it went ![]()
|
![]() |
Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Had 3 weken met een gozer, maar hij wou me elke sec. van de dag zien, ik wou vrijheid duzz had ik er een punt achter gezet. Geen 10 minuten later kreeg ik het eerste telefoontje...van zijn broer. Kutwijf dit, slet dat, hoer zo....ect. Toen ben ik een tijdje gestalkt, zover je het zo kan noemen. Steeds bellen en dan weer ophangen. Hijgen via de telefoon, schelden en dreigen. Ik ben die tijd erg bang geweest, maar achteraf was het nergens voor nodig. Z'n broer en hij hadden alleen maar een grote bek meer niet. Ik weet niet hoe je ex en zijn vrienden zijn, maar neem het niet AL te serieus, maar negeer het ook niet. Als je denkt dat zij het echt menen vermijdt dan plekken waar hij altijd veel is/was. Heel veel succes en als het blijkt dat ze het echt menen en er gebeurd wat, schakel meteen de politie in voor het te erg wordt.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik snap eigenlijk niet helemaal waar die vriend van hem mee bezig is. Kijk, dat hij het kut zou vinden en misschien zelfs boos zou zijn, zou ik nog wel kunnen begrijpen (hoewel het me lijkt dat jij gewoon het recht hebt om het uit te maken en dat je daar niet boos om hoeft te worden). Maar waar bemoeit die vriend van hem zich mee dan? Klinkt als een beetje een gestoorde vent die erop kickt om mensen bang te maken en uit te schelden enzo.
Ik denk dat jij het beste weet of je het serieus moet nemen aangezien jij de persoon in kwestie het beste kent. Als je denkt dat hij best eens iemand kan zijn die zijn dreigementen waar maakt, zou ik naar de politie gaan. Als je denkt dat hij alleen maar een zielig loosertje is met een grote mond, dan kun je hem gewoon negeren.
||
Citaat:
En deze bijdrage van jou is nog minder nuttig als die van mij deze overigens ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind Hij Me Nou Leuk Of Niet? nightwish! | 90 | 21-01-2008 12:24 | |
Algemene schoolzaken |
schaf hbo af ofzo bamiPoep | 80 | 19-11-2004 15:10 | |
Eten & Drinken |
Restaurant trauma's!? ~Golvend Badeendje~ | 40 | 26-03-2003 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Brief aan Winny de Jong Verwijderd | 4 | 30-12-2002 17:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Kraaij sr. op de lijst van LN, moet ik dit serieus nemen? MeCute1983 | 49 | 01-04-2002 15:22 |