Advertentie | |
|
![]() |
|
ik snapte niks van wat ie zei. maar goed
ik heb geen geld dus ik ga niet mee ik kan niet goed frans dus ik ga niet mee ik zou toch niet mogen dus ik ga niet mee ik weet zowiezo niet of ik gewenst ben dus ik ga niet mee maar verder was het een leuk idee
||
Citaat:
volgende die hier de boel loopt te verzieken krijgt een waarschuwing want er mocht van jullie ook niet in andere meetingtopics geklaagd worden Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 20:41. |
![]() |
|
oh dan heb ik trouwens nog wel een meeting in berlijn
tijd: ergens na januari en niet in de voorjaarsvakantie, voor de rest ben ik er tot half juli slaapplaats: bij mij natuurlijk, en er is onbeperkt plaats dus iedereen kan komen wat gaan we doen: alleen maar heel erg veel uit, we hebben geen tijd om te winkelen, maar we kunnen wel bekijken hoe onwijs geweldig iedereen is in berlijn, want dat is zo met een special voor bertbart: de locale homoscčne
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tja, mensen kunnen op het forum wel irritant zijn, maar misschien irl heel aardig? (kuch) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ok, grapje, maar ik denk dat dit topic maar dicht moet want er zal toch wel niets van komen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
N.B. Denk niet door, denk aan Plato... xxx! |
![]() |
||
Citaat:
alleen maar coole dingen, elke dag... de hele dag... niet normaal of je nu van techno, goa, electronica, metal, punk of whatsoever houdt, berlijn heeft het voor je... maargoed, die stad heeft niet voor niets een paar miljoen inwoners en werkelijk, mensen die naar belijn komen ergens tussen januari en juli in, die mogen contact met me opnemen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd