Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2002, 09:22
Verwijderd
Heeft iemand van jullie wel eens een lange relatie van een aantal jaar meegemaakt die enorm intens was. Zonder enige twijfel een eeuwige liefde, een volmaakte liefde?
En heeft iemand van jullie meegemaakt dat het nooit echt wilde lukken met sex, dat het te vriendschappelijk was en dat je vriendin een hekel had aan sex, terwijl jij wel wil omdat er echt geen opwindendere vrouw bestaat en ze het perfecte lichaam heeft?
En heeft iemand het meegemaakt dat diegene na een one-night stand met een gebruinde spierbundel sex opeens het allermooiste van de wereld vind en het uitmaakt?

Dat is dus eh...een vriend van mij overkomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2002, 09:28
miro
miro is offline
Ik ken t precies! alleen was ik dus dat meisje, de jongen aanbidde me echt. Alles was perfect, hele leven samen bla bla bla. Maar op een of andere manier had ik nergens zin in, ik vond het eigenlijk (op het laatst dan, het begin niet ) al niet meer leuk om aangeraakt te worden door hem, het was meer vriendschap.Dus ja ik ken t, en ja tis klote voor eeeh... die vriend van jou. Maar ik weet hoe dat meisje zich voelt en zie het dus van de andere kant. Succes voor je ehm... vriend, die vindt vast nog wel iemand die zoveel van hem houdt en bij hem de enige volmaakte liefde vindt.

Trouwens een beetje vaag geschreven maar ik weet precies wat je bedoelt.

Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 09:31.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 09:52
Verwijderd

Dankjewel van die ehm vriend.
Maar ik word er toch niet echt blijer van.
Vrouwen...*tong uitstekende knipogende, maar sip mannetje*
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 11:47
Verwijderd
Weet je zeker dat het een vriend is..?

Lijkt me nogal kut dit, maar nee, dit heb ik (thank god) nooit meegemaakt...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Weet je zeker dat het een vriend is..?

Nou, sorry hoor, maar volgens mij is het heel duidelijk dat-ie het zelf is.
Oud 24-04-2002, 14:17
Verwijderd
Heb het nooit meegemaakt ofzow.. Lijkt me echt zow kut als dat gebeurd, van beide kanten btw. Zo zie je maar, ist toch ms maar beter iemand vet aantrekkelijk te vinden en dan daarna verliefd te worden, dan is die vonk dr iig wel.. Naja.. ik kan je niet echt helpen ofzow, sorry!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Zo zie je maar, ist toch ms maar beter iemand vet aantrekkelijk te vinden en dan daarna verliefd te worden, dan is die vonk dr iig wel.. Naja.. ik kan je niet echt helpen ofzow, sorry!
Zo ís het ook gegaan! Er was een gigantische vonk en die was toen (en nu) nog steeds niet uitgedoofd. Alleen zijn we alletwee 'slachtoffer' geworden van een nieuwe vonk. Ik heb met veel moeite de mijne overwonnen, maar zij heeft aan die van haar toegegeven.
En nu willen die wilde dingen die ze met hem wel doet en met mij niet maar niet uit m'n hoofd verdwijnen...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 10:24
Chimera
Chimera is offline
Vraagje, waarom zeg je dat het voor een vriend is, maar leg je het er zo ontzettend dik bovenop dat het jezelf is overkomen? Staat nogal vreemd namelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 10:34
Verwijderd
Is meer voor mezelf.
Vind het zo kut dat ik liever heb dat het iemand anders overkomt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 11:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
KontraDix schreef:

Vind het zo kut dat ik liever heb dat het iemand anders overkomt.
Da's ook nie aardig

Nja. Sommige vrouwen zijn gewoon fout. Je hebt nu een kuttijd, en dat kan nog wel ff duren, maar je komt er wel doorheen. En dan vind je vanzelf wel een echt leuke meid.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:43
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Ik ken t precies! alleen was ik dus dat meisje, de jongen aanbidde me echt. Alles was perfect, hele leven samen bla bla bla. Maar op een of andere manier had ik nergens zin in, ik vond het eigenlijk (op het laatst dan, het begin niet ) al niet meer leuk om aangeraakt te worden door hem, het was meer vriendschap.Dus ja ik ken t, en ja tis klote voor eeeh... die vriend van jou. Maar ik weet hoe dat meisje zich voelt en zie het dus van de andere kant. Succes voor je ehm... vriend, die vindt vast nog wel iemand die zoveel van hem houdt en bij hem de enige volmaakte liefde vindt.

Trouwens een beetje vaag geschreven maar ik weet precies wat je bedoelt.
Precies, dat had ik nou ook

eigenlijk wel sneu voor hem... Hij heeft het me nog steeds niet vergeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten