Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2003, 19:29
Hellracer
Hellracer is offline
Zijn er mensen die deze drivers gebruiken voor nvidia kaarten ?
Ik wil ze wel eens een keer proberen alleen vertrouw ik ze nog niet zo. *ben bang dat mijn kaart er aan kapot gaat *
De beeldkwaliteit ziet er veel beter uit dan die van nvidia zelf vandaar dat ik ze een keer wou uitproberen. Zou graag een mening willen horen.

Alvast bedankt
Oud 13-11-2003, 22:50
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ik gebruikte ze, heb nu de 5x.xx whql drivers gewoon. allebei werkt het gewoon goed. gaat niks kapot van
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 04:19
Enlightenment
Enlightenment is offline
Gaat idd niets kapot van. Hooguit instabiliteit. ik gebruik de Omega nVidia 43.45 drivers, de nieuwe Omega drivers gaven BSODs bij mij, dus ben ik weer teruggegaan.

De Detonator 50.xx drivers hebben significant lagere beeldkwaliteit. Alleen bij de meest recente versies is deze enigszins weer een beetje opgekrabbelt.

nVidia had gewoon beeldkwaliteit voor performance ingeruild, om toendertijd de strijd tegen ATi enigszins aan te kunnen. ATi is de enige die met nieuwe versies niet de beeldkwaliteit achteruit laat lopen, in tegendeel.
Oud 14-11-2003, 14:08
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 14-11-2003 @ 05:19:
Gaat idd niets kapot van. Hooguit instabiliteit. ik gebruik de Omega nVidia 43.45 drivers, de nieuwe Omega drivers gaven BSODs bij mij, dus ben ik weer teruggegaan.

De Detonator 50.xx drivers hebben significant lagere beeldkwaliteit. Alleen bij de meest recente versies is deze enigszins weer een beetje opgekrabbelt.

nVidia had gewoon beeldkwaliteit voor performance ingeruild, om toendertijd de strijd tegen ATi enigszins aan te kunnen. ATi is de enige die met nieuwe versies niet de beeldkwaliteit achteruit laat lopen, in tegendeel.
Heel dom misschien, maar wat zijn BSODS?
Oud 14-11-2003, 17:24
Enlightenment
Enlightenment is offline
BSOD = Blue Screen Of Death (het blauwe scherm van Windows).

BSODs krijg je door Hardware-fouten of Software-fouten zoals foute drivers of een probleem in de windows kernel.
Oud 14-11-2003, 18:49
Hellracer
Hellracer is offline
Dus ik kan met een gerust hard deze drivers downloaden voor mij geforce 4 ti 4400. Bedankt

*edit*

New in version (1.4523a):
* Based on the Official 45.23 drivers. (9x/Me/2k/XP)
* Fixed the missing resolutions. (2k/XP)

* Important: Due to a serious problem I'm having with current nvidia drivers,
they will work in "Performance" mode only in direct3d, even if you select "Quality"
during installation, opengl still has the extra quality.
They will be updated as soon as I can fix this problem.

Dit had ik net even gevonden op de site van hun. Betekent nou dat alleen opengl gebruik maakt van mooier beeld of werkt het nou ook direct 3d en dat alleen performance niet werkt bij opengl ? Hoe moet je deze installeren ? Gewoon de nvidia drivers er af halen deze er op zetten of kan ik ze er gewoon over heen installeren?

Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 19:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten