Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je gedachte an sich is een leuk ideaal, maar moeilijk haalbaar... (Interpreteer het niet verkeerd; het is niet m'n bedoeling je topic 'belachelijk' oid te maken!!)
|
Verwijderd
|
ik ben het helemaal met je eens en zo zou ik ook willen leven maar die wijsheid heb ik nog niet, of ik kan het nog niet... ik probeer het wel in ieder geval, maar 100% alleen maar positief lukt denk ik niet een mens, omdat we voor een groot deel ook gevormd worden door negatieve ervaringen uit het verleden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tis geloof ik ooit eens bewezen dat je als je positief denkt er positieve dingen gebeuren.. maar dat heeft denk ik vooral te maken met je medemens die vrolijk van jou wordt en bijvoorbeeld iets leuks met je wil gaan doen (ik zeg maar wat)
dat wil natuurlijk niet zeggen dat je in een keer van je ziekte genezen bent... maar het kan je wel helpen naar leuke dingen uit te kijken.. t lijkt me ook dat je als je op sterven ligt en er geen andere uitweg meer is en ontzettende pijn lijdt de dood juist als iets positiefs ziet omdat je er dan allemaal vanaf bent.. maar ja dat weet ik natuurlijk niet.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nijmegen is beter dan Arnhem Verwijderd | 2 | 10-12-2003 16:54 | |
Liefde & Relatie |
Interpreteren tekenen Rerisen Phoenix | 7 | 24-09-2003 05:43 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat is positief of negatief denken eigenlijk? John Sickbock | 8 | 20-08-2002 08:57 | |
ARTistiek |
vriendschap is een illusie (verhaaltje) dreamer | 16 | 05-04-2002 16:21 |