Advertentie | |
|
![]() |
|
Mooie inhoud, spreekt me aan. Het ritme vind ik lekker lopen, maar bij het zinnetje: Schreeuwend naar hen en, zacht sidderend wenen, haperde ik de eerste keer. Daarna niet meer. Goed gedaan, met zijn 2'en schrijven kan moeilijk zijn. Ik vind dit mooi in een stijl.
||
Citaat:
Hoe hebben jullie het gedaan? Hebben jullie een soort verdeling gemaakt of zo? Of de eerste zin die goed was (wie m ook bedacht had) werd het? |
![]() |
|
afgezien van de laatste 2 regels die ik echt verre van geweldig vind, geniaal, magnifiek, buitengewoon goed. gaan jullie eens gauw meer schrijven met zn 2en!!!!
![]() /edit over die laatste 2 regels nog even: de op een na laatste regel is op zich wel ok, maar in combinatie met die laatste regel, die er mi enigzins bijhangt, wordt de inhoud van de op een na laatste regel danig ontkracht. mijn advies, schrap die laatste regel Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 19:30. |
![]() |
|
![]() Bedankt voor de reacties trouwens ![]() We hebben eerst zitten brainstormen over het thema, wat er in het gedicht moest komen, toen heb ik de eerste strofe geschreven, die aan xineof laten lezen, die heeft gezegd wat ze er minder aan vond en we hebben hem 'geperfectioneerd'. Toen heeft zij de tweede strofe geschreven, die heb ik dan weer aangepast. Samen hebben we de laatste regels gemaakt, via msn. Zo is het ongeveer tot stand gekomen.
|
Mag ik even zeggen dat ik het Geweldig vind, al de manier waarop jullie er mee bezig zijn geweest, heel
![]() ![]() Over het gedicht: Ik vind het heerlijk lezen, ik dans over jullie woorden. Daarnaast vind ik het taalgebruik goed en de (binnen)rijm maakt het heel krachtig. De inhoud is mooi en goed weergegeven!. Wie heeft de titel bedacht? Gaat door, gaat door goedefeedbackgevertjes...
|
|