Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 21:55
PrimRose
PrimRose is offline
Heeft er iemand ervaring met de productlijnen:

- Garnier Skin Naturals Pure (reinigingstube, zuiverende reinigingstissues)
- Garnier Skin Naturals Body Tonic (body tonic scrub met suiker, hydraterende verstevigende Milk)

Ik wil namelijk deze producten misschien voor sinterklaas vragen, ik weet wel natuurlijk doen ze het niet zo goed als in de reclame beweert wordt, maar toch, zijn de producten prettig in het gebruik? Dus...wie er ervaring mee heeft, graag hier je mening!
Oud 15-11-2003, 22:34
Verwijderd
Ik heb de eerste: de Garnier Naturals Pure reinigingstube (wat een naam...). Ik heb 'm niet zelf gekocht, maar voor m'n verjaardag gekregen vorig jaar. Ik vind 'm zelf niet echt geweldig, maar hij doet redelijk wat ie beloofd.
Maar over de rest (en ook eigenlijk het bovenstaande): het effect verschilt echt per persoon. Klinkt wel lekker standaard, maar het is echt zo. Iedereen heeft een andere huid, en reageert dus anders op bepaalde producten. Het kan zijn dat jij product X geweldig vindt werken, maar dat een vriendin van je vindt dat dit helemaal niet werkt. Er blijft dus niks anders over dan uitproberen tot je een goeie vindt...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:48
PrimRose
PrimRose is offline
wat vindt je er niet prettig aan dan? Als ie toch gewoon redelijk doet wat ie moet doen?
Oud 16-11-2003, 10:58
Verwijderd
Ik heb wel producten gehad die beter werkten. Ik zie wel resultaat, maar bijvoorbeeld de producten van Tea Tree van Kruidvat werken beter bij mij. Dan gebruik ik die liever dan dit van Garnier (is nog goedkoper ook!)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:34
Mara
Mara is offline
Ik heb gezichtsverzoringsproducten van garnier, en dan die 'blauwe lijn' zeg maar. Volgens mij is dat die van Pure.

Ik heb een gezichtsscrub, een tonic en een creme.. 3 stappen zeg maar. Ik gebruik alleen de scrub en de tonic, en die werken bij mij goed. De creme gebruik ik niet (meer) want bij mij zorgde die er alleen maar voor dat ik puistjes kreeg.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten