Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
90% van de logs zijn ook dikke onzin wat nergens op slaat, en zeker niet boeiend is.. Ik zit er echt niet mee wanneer onze breezergothic voor eht laatst een zelfmoordpoging deed, of onze blonde vriendin d'r eerste breezer dronk.. Maar dat is dus 90%, je hebt ook nog de overige 10% van bekende of eventueel bekende op reis die hun ding kwijt willen. Je was dus idd beetje TE generaliserend bezig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Blogs, CMS en fora vind ik niet zo cool omdat het gecentraliseerd is rondom 1 auteur: de eigenaar. Wiki's zijn imo beter en productiever omdat je daar op basis van consensus tot een conclusie komt waarin iedereen vrij en gelijk is om bij te participeren; het is meer gedecentraliseerd. Censuur is onmogelijk dankzij diffs. Vaak zit er ook geen copyright op de inhoud, of betreft het een vrij copyright (aka copyleft). Een bekende Wiki is Wikipedia.
Uh tja, en vele blogs die ik ken zijn betrekkelijk nutteloos rondom het niveau van Fok. Nutteloze Wiki's ben ik nog niet tegengekomen. Hmm maar idd, daar gaat het niet over, hehe. Waar het wel over gaat, ik heb geen idee. Imo heeft de TS heeft een dermate non-informatieve post in elkaar geflanst dat er geen touw aan vast te knopen is. Backlog? Waar staat het ding? Wat voor weblog versie is het? Wat probeer je precies te doen, waar loopt het vast, kun je wat code posten, wat voor programmeertaal is het?
|
dystopia, je moet blogs op een andere manier zien. Ze zijn juist interessant omdat ze de mening geven van één auteur rondom een bepaald onderwerp (vaak een link naar een ander weblog of een ander soort site). Juist het feit dat het zo'n persoonlijk medium is maakt het interessant. Dit geldt juist helemaal niet voor wiki's, waar iedereen de tekst van een pagina kan veranderen.
|
![]() |
|
|