Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder moet je er denk ik gewoon inrollen, vooral als je het niet alleen op modegebied wilt maar meer in het algemeen. Daar is waarschijnlijk geen opleiding voor, behalve dus sociologie, zoals ik al zei. Dat kun je studeren, maar dat is behoorlijk stoffig om het zo maar 'ns te zeggen... |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik wil dat zo graag.. weet ik eindelijk wat ik wil.. bestaat er geen studie voor. ![]() |
![]() |
|
![]() |
de hogeschool van amsterdam heeft visual marketing waar dat ook een beetje bij zit.
je kon daar tenminste stage lopen, maar verder is die opleiding erg mode gericht. http://www.amfi.hva.nl/ ik wilde die studie 2 jaar geleden doen dus weet niet hoe deze nu ingericht is..... en ja er zijn dus bureau's die zich fulltime met trendwatching bezig houden!! ik kan ff niet op namen komen.....komt wel Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 15:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De opleiding hiervoro bestaat wel...
small business & retail management het gaat om retail management... je kan dan afstuderen in de richting fashion, waarbij het niet alleen gaat om kleding maar ook schoenen, interieur enz.. op deze site staat meer info http://www.chn.nl/sjablonen/2/infotype/webpage/view.asp?objectID=205[/URL] |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Meld je ook aan bij trendwise.
www.trendwise.nl Je hobby uitoefenen voor geld ![]() *is inmiddels trendwatcher*
|
Nouja. Ik studeer Toegepaste Communicatie Wetenschap. Komt nauwelijks iets van mode in voor, wel van subculturen, omgangsvormen, rages, GSM's en dergelijke. Weet niet of dat is wat je zoekt, ws. niet en je kunt het alleen in Twente doen en is op universitair niveau.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet af en toe een onderzoekje doen: mensen interviewen, wat vraagjes invullen enzo. Soms sturen ze ook bijv. op jongeren gerichte reclames, dan moet je zeggen wat je ervan vindt. Echt super makkelijk werk, maar verdient goed ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|