![]() |
|
Toch over seks leren praten! In het begin is dat misschien ongemakkelijk, maar wanneer je haar grenzen wil respecteren is het handig ook die grenzen te kennen. Wanneer je straks verder gaat is het ook fijn als je samen kunt bespreken wat goed voelt en waar je je niet prettig bij voelt, of wat je stiekem wel een keer zou willen proberen. Praat dus samen, op een moment dat jullie niet al aan het zoenen/ strelen zijn, over seks. Op dat moment is het veel makkelijker om een grens bespreekbaar te maken dan wanneer ze al geil is. Dan laat ze misschien dingen toe waar ze eigenlijk niet achter staat en later spijt van krijgt.
|
![]() |
hey, tis een soort van gelukt. toen ik vanmiddag bij haar was hadden we een romantisch momentje alleen toen ik naar haar been ging, ging ik ook langs haar heuvel en toen moest ze een beetje ongemakkelijk giegelen. toen ik vroeg of ze dat deed omdat ik langs haar vagina ging zei ze dat ze ht nog niet wilde alleen ze zei ht alsof ht een misdaad was dus toen stelde ik haar gerust dat dat niet uitmaakt en we pas verder gaan als we dat allebei willen. eind goed algoed toch, alleen anders dan gepland
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kiezen tussen 2 vriendinnen Selda x | 18 | 22-03-2013 14:33 | |
Liefde & Relatie |
verkering met een ex van je vriendin kipnugget01 | 20 | 26-11-2012 10:38 | |
Seksualiteit |
Vader die steeds aan je kont zit?? gurl_larissa | 11 | 31-03-2009 15:26 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |