Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2015, 21:50
Anonas
Anonas is offline
heyy, ik ben een jongen van 15 en heb een 'rare' vraag.
Ik heb nu zo'n 4,5 maanden met een meisje vanwie ik natuurlijk erg veel houd, zei is trouwens 16. maar nu de echte vraag, ik mag al aan dr zitten als in alles behalve vagina en ze gaat ook wel eens met haar bovenlichaam helemaal bloot en ik zit dan natuurlijk aan haar en dat vind we beiden heel leuk en romantisch. maar vandaag probeerde ik dus verder te gaan, ik maseerde de binnekant van haar been en dan zo dicht mogelijk bij haar venus heuvel. toen ik vervolgens vroeg of ze het lekker vond knikte ze ja en ik ging verder en in tussen zat ik met haar te zoenen. later ging ze liggen en op dat moment streelde ik heel snel haar vagina en ging toen verder met haar been. ze bewoog njet toen ik ht deed en ze keek ook niet geschrokken maar ik twijfel heel erg of ze het erg vond. we praten niet echt over seks als in wat vinden we lekker fzo omdat ze zegt dat ze er niet goed over kan praten en ht akward vind dus weet iemand hoe ik met haar erover kan praten of een beetje uit het verhaal kan halen of ze het leuk vond.
alvast bedankt voor de reacties.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 21:57
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Hallo. Ik zou er als ik jou was toch wel over praten. En dan niet op het moment dat jullie allebij geil zijn want dan zou zij waarschijnlijk minder goed haar grenzen kunnen aangeven doordat ze opgewonden is. En als ze dan thuis is zal ze er misschien spijt van krijgen. Probeer is met haar te praten op een random moment. En begin rustig over het onderwerp bijvoorbeeld over wat er gebeurt is laatst. Dat je met je hand bij haar vagina zat. En vraag haar dan of ze dat erg vond of dat ze het misschien niet meer wilt of dat ze er nog mee wilt wachten. Probeer haar een optie te geven om uit te kiezen. Dan is het voor waarschijnlijk makkelijker om aan te geven wat ze wel en niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 22:19
Anonas
Anonas is offline
Citaat:
Hallo. Ik zou er als ik jou was toch wel over praten. En dan niet op het moment dat jullie allebij geil zijn want dan zou zij waarschijnlijk minder goed haar grenzen kunnen aangeven doordat ze opgewonden is. En als ze dan thuis is zal ze er misschien spijt van krijgen. Probeer is met haar te praten op een random moment. En begin rustig over het onderwerp bijvoorbeeld over wat er gebeurt is laatst. Dat je met je hand bij haar vagina zat. En vraag haar dan of ze dat erg vond of dat ze het misschien niet meer wilt of dat ze er nog mee wilt wachten. Probeer haar een optie te geven om uit te kiezen. Dan is het voor waarschijnlijk makkelijker om aan te geven wat ze wel en niet wilt.
oke ik zal het het doen, hopelijk morgen nog, bedankt voor je tip.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 22:23
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
ik had precies hetzelfde met me vriendin. En zo zijn wij er uit gekomen. Hoop dat jullie het ook lukt. Succes en ik hoor graag of jullie eruit zijn gekomen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 15:28
Elin3
Elin3 is offline
Toch over seks leren praten! In het begin is dat misschien ongemakkelijk, maar wanneer je haar grenzen wil respecteren is het handig ook die grenzen te kennen. Wanneer je straks verder gaat is het ook fijn als je samen kunt bespreken wat goed voelt en waar je je niet prettig bij voelt, of wat je stiekem wel een keer zou willen proberen. Praat dus samen, op een moment dat jullie niet al aan het zoenen/ strelen zijn, over seks. Op dat moment is het veel makkelijker om een grens bespreekbaar te maken dan wanneer ze al geil is. Dan laat ze misschien dingen toe waar ze eigenlijk niet achter staat en later spijt van krijgt.
Oud 18-11-2015, 21:12
Anonas
Anonas is offline
hey, tis een soort van gelukt. toen ik vanmiddag bij haar was hadden we een romantisch momentje alleen toen ik naar haar been ging, ging ik ook langs haar heuvel en toen moest ze een beetje ongemakkelijk giegelen. toen ik vroeg of ze dat deed omdat ik langs haar vagina ging zei ze dat ze ht nog niet wilde alleen ze zei ht alsof ht een misdaad was dus toen stelde ik haar gerust dat dat niet uitmaakt en we pas verder gaan als we dat allebei willen. eind goed algoed toch, alleen anders dan gepland
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 21:13
Anonas
Anonas is offline
Citaat:
Toch over seks leren praten! In het begin is dat misschien ongemakkelijk, maar wanneer je haar grenzen wil respecteren is het handig ook die grenzen te kennen. Wanneer je straks verder gaat is het ook fijn als je samen kunt bespreken wat goed voelt en waar je je niet prettig bij voelt, of wat je stiekem wel een keer zou willen proberen. Praat dus samen, op een moment dat jullie niet al aan het zoenen/ strelen zijn, over seks. Op dat moment is het veel makkelijker om een grens bespreekbaar te maken dan wanneer ze al geil is. Dan laat ze misschien dingen toe waar ze eigenlijk niet achter staat en later spijt van krijgt.
ik ga dat alsnog wel proberen, en bedankt voor de tip.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 21:41
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
hey, tis een soort van gelukt. toen ik vanmiddag bij haar was hadden we een romantisch momentje alleen toen ik naar haar been ging, ging ik ook langs haar heuvel en toen moest ze een beetje ongemakkelijk giegelen. toen ik vroeg of ze dat deed omdat ik langs haar vagina ging zei ze dat ze ht nog niet wilde alleen ze zei ht alsof ht een misdaad was dus toen stelde ik haar gerust dat dat niet uitmaakt en we pas verder gaan als we dat allebei willen. eind goed algoed toch, alleen anders dan gepland
Heb je goed aangepakt en . Succes en veel plezier samen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 16:13
Anonas
Anonas is offline
Citaat:
Heb je goed aangepakt en . Succes en veel plezier samen.
Dankje, ik hoop dat we nog vele jaren samen zullen doorbrengen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten