Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2003, 20:19
dafelix
dafelix is offline
oi m8ies, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

kennisen van mij hebben nogal wat probs met hun ADSL-internet van Planet (ze draaien Windows 98).
Heel vaak hadden ze last van dat het internet eraf viel, maar door de drivers van de netwerk-kaart opnieuw te installeren ging het goed

tot donderdag, sinds toen is er totaal geen contact met het internet meer, ik heb meerdere malen de drivers opnieuw geinstalleerd, ik heb een virus-scanner erover heen gehaald (zonder sucsess) en Search&Destroy (die 94 items wist te wissen). maar nog steeds geen contact met het internet

het gaat dus om een stand-alone pc, geen netwerk. de cable van de netwerk-kaart gaat naar een soort router (met 4 slots), waar vervolgens een input is vanuit de muur. in welke slot ik de cable ook steek, geen verandering.
De modem heb ik ook al even uitgehad, en toen opnieuw aangedaan, maar ook dat gaf geen sucsess

verder heb ik meermaals geprobeerd met en zonder proxy te internetten, maar hij krijgt gewoon geen contact

Ik denk dat alle hardware goed zit, maar wat kan ik nog doen om dit prob te fixxen?

(Ik heb ze al gevraagd met Planet te bellen, ik hoor daar nog van)

Hopende dat iemand mij kan vertellen wat ik nog kan doen om het probleem op te sporen, en alles weer goed te krijgen

(Aangezien het 10 min fietsen is, ga ik niet voor elk wis-wasje ff heen-en-weer )
Oud 13-11-2003, 08:16
Verwijderd
Probeer eens een andere netwerkabel, desnoods ook even andere netwerkkaart..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten