Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar voordat hier ook weer een discussie losbarst over de waardeloze kritiek die hier op de nog slechtere gedichten gegeven wordt
![]() de vorige discussie Hier staan de meeste voor en tegenargumenten wel in denk ik...
Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 14:04. |
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp hieruit alleen neit echt waar je meer mee zit, het feit dat het clubje niet reageert op jou werk bijvoorbeeld, of het feit dat je er geen tegenspraak op mag hebben? Het eerste denk ik dat mensen pas reageren wanneer het ze werkelijk aanspreekt, wanneer ik de tijd krijg zoals ik vanavond had lees ik de gehele pagina, maar niet ieder gedicht heeft kritiek nodig en sommigen vind ik het niet waard of staat een reactie zoals ik hem zelf zou plaatsen al. Ik kan me dus best indenken dat mensen voornamelijk op een soort gedicht reageren, en misschien zelfs de schrijvers maar daar probeer ik niet op te letten. Als het om kritiek tegenwerpen gaat sta je in je goed recht maar vergeet niet dat iedereen het naar eigen idee intepreteerd en hiervoor kritiek niet goed of slecht kan zijn. Ik ben geen voorstander van de "mooi" en "lelijk" berichten, maar wanneer iemand niet in staat is een betere vorm van kritiek neer te zetten mag dit ook gewoon, niet iedereen is even goed in opbouwende of afbouwende kritiek. Het feit dat je erop mag reageren lijkt me volkomen logisch, maar het is onnodig om op iedere reactie een tegenreactie te geven, want wat schiet je er eigenlijk mee op? Een mening is niet discutabel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat zou je nooit doen Verwijderd | 60 | 05-10-2011 20:18 | |
Software & Hardware |
[Systeem] PC start niet op met DVD erin Cola | 13 | 28-11-2005 12:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VS overweegt sancties voor IJsland wegens walvisvaarders Rabbi Daniel | 88 | 22-08-2003 00:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[story] you forum mods!! Gleipnur | 13 | 21-08-2002 21:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Links(on)handig? Verwijderd | 50 | 11-03-2002 20:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |